سه شنبه 19 بهمن 1395 - 14:23:09

رنگ موهای 2017

رنگ موهای سال 2017 

رنگ موهای شیک

رنگ مو جدید

رنگ مو

با فرا رسیدن سال جدید میلادی، رنگ مو، شینیون و میکاپ های جدیدی معرفی شده و می توان از بین انتخاب های فراوانی که ارائه می شود، یکی را انتخاب کرده و علاوه بر پیشتاز بودن در مُد، چهره و موها را زیباتر نشان داد. به خصوص این که با سال جدید بسیاری به دنبال تغییر در ظاهر خود هستند و با تغییر رنگ موها به جای کوتاه کردن آن ها، می توان زیبایی و آراستگی را به سادگی به وجود آورد. به همین دلیل در این مقاله از سایت آرایشی رژلب،  به بررسی رنگ موهایی که در این سال معرفی شده است، پرداخته می شود.
در سال 2016 رنگ موهای مختلفی مانند رنگ موهای رنگارنگ و فانتزی رواج داشت. با پایان یافتن این سال، رنگ موهای جدید باید به کار برده شود تا بتوان همواره در مُد پیشتاز بود. در ادامه به معرفی برخی از رنگ موهای 2017 پرداخته شده است:

 

 

رنگ مو نود

رنگ مو کرم قهوه ای 

 رنگ نود

رنگ نود به رنگ مویی گفته می شود که همرنگ بدن و مایل به کرم و قهوه ای خیلی روشن است. این رنگ متناسب با پوست و کسانی که با موهای بلوند متولد می شوند، چنین رنگ مویی دارند.

رنگ مو فانتزی

رنگ مو شیک 

 

توناژهای جواهر نشان

در سال گذشته رنگ موهای فانتزی پررنگ بسیار رواج داشت. اما در سال جدید نیازی به صورتی، بنفش و آبی کردن موها نیست و می توان روی موهای تیره سایه روشن هایی از این رنگ ها به وجود آورد. به طور مثال می توان از رنگ  موهایی مانند صورتی، آبی و قرمز استفاده کرده و هایلایت آن ها را روی موها داشت. البته این کار روی موهای روشن ساده تر است و برای به وجود آوردن چنین رنگ موها روی موهای تیره،  باید آن ها را دکلره کرد ولی نباید فراموش کرد که به وجود آوردن این رنگ ها روی موهای تیره، موها را مانند آسمان شب سحر آمیز و شگفت انگیز می کند.

 

 

رنگ مو 2017

رنگ مو بلوند 

 

بلوند روشن

یکی از رنگ موهای2017 که بسیار محبوب است، رنگ موی بلوند روشن است که به خصوص برای فصل زمستان مناسب است. البته لازم به ذکر است که از آن جایی که هیچ کس رنگ موهایی به این روشنی نداشته و برای به دست آوردن آن ممکن است نیاز به چندین مرحله دکلره کردن مو باشد، ولی این رنگ موی زیبا ارزش سختی آن را دارد.

 

 

رنگ مو جدید

هایلایت 

 

هایلایت های تیره و روشن

هایلایت های تیره و روشن که به هایلایت های چشم پلنگی هم شناخته می شوند، یکی دیگر از رنگ موهای 2017  که بسیار زیبا هستند. در این رنگ مو، ترکیبی از هایلایت های عسلی، قهوه ای کمرنگ و کهربایی وجود دارد که همه آن ها با تکنیک بلیاژ روی موها به جود می آیند. این نوع رنگ موی ابتکاری و جدید در چند ماهه اخیر طرفداران بیشماری پیدا کرده و از آن جایی که در آن از تکنیک بلیاژ استفاده می شود، نیاز به نگه داری خاصی نداشته و پس از بلند شدن موها نیز، رنگ موهای زیبایی روی آن ها دیده می شود.

 

 

رنگ مو سال

رنگ مو ارغوانی 

 

ارغوانی شکلاتی

درست است که حتی اسم این رنگ مو کمی عجیب به نظر می رسد ولی این رنگ موی خاص روی موهای هر خانم با هر رنگ پوستی زیبا دیده شده و به همین دلیل است که آن را به یک انتخاب مناسب برای رنگ موهای 2017 تبدیل کرده است. این رنگ مو برای خانم هایی که موهای تیره دارند نیز مناسب بوده و این افراد با به وجود آوردن هایلایت های به این رنگ می توانند موهای زیبا و مطابق با مُد روز داشته باشند. ترکیب رنگ ارغوانی و شکلاتی کمی عجیب است و همین موضوع این رنگ مو را جذاب تر می کند.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (4)

دوشنبه 26 تیر 1396 - 22:15:06
سلام اگه امکانش هست براتون ترکیب رنگ مو ارغوانی شکلاتی رو بزارین ممنون میشم
جمعه 06 اسفند 1395 - 01:32:54
لطفا رنگهای بیسکوییتی روشن همراه با ترکیب رنگشون بزارین
یکشنبه 24 بهمن 1395 - 23:24:20
عالی بود چه رنگ موهایی ادم نمیدونه کدومو انتخاب کنه
چهارشنبه 20 بهمن 1395 - 09:20:10
خیلی زیبااااااس
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: