چهارشنبه 24 خرداد 1396 - 11:04:10

آرایش چشم در 7 مرحله

آرایش چشم سبز

آموزش آرایش چشم

میکاپ چشم زیبا
 

آموزش آرایش چشم 

میکاپ چهره یا بدن یک هنر است که در آن از رنگ های زیبایی استفاده می شود. این رنگ ها هر کدام می توانند به هدف خاصی بر روی چهره پیاده شده و با تلفیق خود حس خاصی در چهره فرد منعطف کنند. به علاوه با استفاده از میکاپ می توان چهره را جوان تر نشان داده و یا نقص های آن را از بین برد. حتی در بسیاری از موارد می توان اجزای صورت را بزرگ تر یا کوچک تر نشان داده و هارمونی چهره را بهتر نشان داد. در این مقاله از سایت آرایشی رژلب، آرایش چشم در 7 مرحله آموزش داده میشود. 
تجربه ثابت کرده است که در کنار رنگ های طبیعی مانند سبز بهتر است از رنگ های ملایم تر استفاده کرده و در کنار این رنگ، رنگ لیمویی و یا هر رنگ زیبای دیگری که در طبیعت وجود دارد را به کار برد. به علاوه با توجه به اجزای چهره و رنگ پوست می توان در میکاپ از رنگ دودی درآرایش چشم و یا خط چشم کمرنگ یا پررنگ استفاده کرد. اما در کل مراحل آرایش چشم  نباید فراموش کرد که رنگ سبز باید در کنار رنگ های طبیعی و و ملایم به کار گرفته شود تا زیبایی بیشتری داشته باشد.

آرایش چشم ها به رنگ سبز


مرحله اول

قبل از هر نوع میکاپ و آرایشی، آماده کردن پوست از اهمیت زیادی برخوردار است. برای این کار نیز باید از محصولات مناسبی کمک کرده و توناژ پوست را در همه جا متناسب و چربی آن را کنترل کرد. برای این کار محصولات آوِدا پیشنهاد می شوند.

 

مرحله دوم
برای از بین بردن نقوص چهره می توان از کرم مرطوب کننده آوِدا رنگی استفاده کرد و با کمک آن تمام نقاط صورت را به یک رنگ در آورد. به علاوه می توان در صورت لزوم از کانسیلر آوِدا نیز برای پوشاندن لکه ها و تیرگی زیر چشم استفاده کرد.

 

مرحله سوم
سپس برای درخشش گونه ها و پیشانی می توان کمی کرم هلویی رنگ و یا پودر کرمی رنگ روی پوست زده و این نقاط را برجسته تر از بقیه چهره نشان داد. در مرحله بعد از رژگونه زردآلویی مایل به نارنجی روی برجستگی گونه ها استفاده کرده و برای برجستگی بیشتر گونه ها نیز از در زیر استخوان گونه از رنگ لیمویی استفاده کنید.

 

ترفند گریم چشم

 

مرحله چهارم

برای به دست آوردن این آرایش چشم، باید از ترکیبی از رنگ های سبز استفاده شود. برای شروع ابتدا باید قسمت های داخلی چشم را با سایه طلایی پوشاند تا چشم ها درشت تر به نظر برسند. سپس باید قسمت وسطی پلک ها را با سایه کاکائویی رنگ پوشانده و آن را خوب در همه جای سطح چشم محو کرد. برای به وجود آوردن سایه ای دودی رنگ نیز می توان در اطراف آن، کمی از سایه کرمی رنگ استفاده کرده و همه را به خوبی در هم ترکیب کرد.

 

مرحله پنجم

برای این که آرایش چشم سبز رنگ، چند بُعدی دیده شود باید تیره ترین رنگ سبز را روی سایه کاکائویی رنگ زده و سپس باید همه رنگ ها را در هم محو کرد تا لبه سایه ها دیده نشود. در مرحله بعد آرایش چشم باید از سبز کمرنگ تری کمک گرفته و آن را در بالای سایه تیره رنگ زد و مطابق معمول همه رنگ ها را در هم ترکیب کرد. در نهایت نیز باید از یک رنگ سبز کمرنگ استفاده کرد به گونه ای که سایه سبز کمرنگ را روی اسفنج آرایشی زده و آن را روی قسمت بالایی سایه های موجود و در قسمت مرکزی پلک فشار داد. در این قسمت آرایش چشم باید به گونه ای باشد که از زوایای مختلف سبز و قهوه ای در هم ترکیب شده باشند، بدون این که خطی از آن ها دیده شود. برای زیبایی بیشتر چشم ها نیز باید از فرمژه و ریمل استفاده کرد.

 

مرحله ششم
برای آرایش ابروها در این آرایش چشم باید ابروها را به دقت شانه کرده و به خوبی در جای خود قرار داد. سپس باید با توجه به شکل ابرو و جاهای خالی آن، ابرو را پر کرد.

 

مرحله هفتم
لب ها در این آرایش چشم سبز رنگ زیبا  باید نرم و لطیف به نظر رسیده و از رنگ های پررنگ روی آن ها استفاده نکرد. به طور مثال برای آرایش لب ها می توان از رژلب هلویی رنگی کمک گرفته و سپس لب ها را با استفاده از یک برق لب یا مرطوب کننده، درخشان تر نشان داد.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: