پنجشنبه 20 آبان 1395 - 14:50:24

سایه چشم مناسب

سایه های مناسب چشم های مشکی

چشم مشکی

سایه چشم

چشم مشکی


بسیاری از خانم ها با این سوال مواجه می شوند که با توجه به رنگ چشم های خود بهتر است از چه رنگ سایه چشم استفاده کنند. این مساله و نگرانی در مورد رنگ های قابل استفاده در آرایش طبیعی بوده و هر فرد باید با توجه به رنگ مو، رنگ چشم و توناژ پوستی آرایش مناسبی انتخاب کند.در این مقاله از سایت آرایشی رژلب به بررسی سایه چشم مناسبی که روی چشم های مشکی می تواند به کار برده می شود، پرداخته شده است.

سایه چشم بنفش

سایه چشم بنفش


یکی از رنگ های زیبای طبیعت که ترکیب زیبایی با رنگ مشکی و یا رنگ قهوه ای به وجود می آورد، رنگ بنفش است که صرف نظر از رنگ پوست، با ترکیب رنگ بنفش با رنگ های تیره می توان آرایش دودی زیبایی روی چشم ها به دست آورد. اگر فردی چشم های قهوه ای تیره ای هم داشته باشد، می تواند از سایه های به رنگ بنفش که ته رنگ آبی دارند، استفاده کند.

 

سایه چشم طلایی و برنز
شاید این موضوع خیلی دیده نشود ولی ترکیب رنگ طلایی و مشکی می تواند زیبایی چشم ها را چندین برابر کند. به همین دلیل خانم های با چشم های تیره می توانند برای آرایش چشم های خود از رنگ طلایی استفاده کرده و یا با استفاده از رنگ های برنز ظاهر زیبا و متفاوت تری برای خود به وجود آورند.

 

سایه چشم آبی

سایه چشم آبی


رنگ آبی و رنگ های مشابه آن می تواند تضاد زیبایی بین رنگ تیره چشم ها و سایه روی چشم ها به وجود  آورد.

 

سایه چشم رنگ های خنثی و طبیعی
در صورتی که فردی نخواهد آرایش مشخصی داشته باشد، می تواند روی چشم های خود از رنگ های خنثی استفاده کرده و آرایش چشم ها را به گونه ای انجام دهد که به چشم ها حالت داده شده و یا چشم ها برجسته تر شوند.

 

سایه چشم متالیک

سایه چشم طلایی


سایه چشم های مات و متالیک نیز روی چشم های تیره و به خصوص چشم های مشکی جذابیت خاصی به چشم ها داده و بسیار زیبا دیده می شوند. برای انتخاب این سایه ها نیز می توان از رنگ های طلایی، برنز، صورتی و سایه چشم قهوه ای استفاده کرد. از سایه چشم متالیک به خصوص برای مهمانی های رسمی تر می توان استفاده کرد.

 

ترکیب رنگ ها
گاهی اوقات در انجام آرایش چشم تنها از یک رنگ استفاده نشده و با ترکیب رنگ ها، یک میکاپ زیبا به وجود می آید. ترکیب رنگ ها برای چشم های مشکی نیز یک امر ضروری است و به چشمها کمک می کند تا به ظاهر زیباتری دست پیدا کنند.
برای این کار و برای ترکیب رنگ ها برای چشم های مشکی کافیست، رنگ های بنفش و طلایی را با یکدیگر ترکیب کرده و یا از ترکیب رنگ های مختلف با رنگ قهوه ای استفاده کرد.
 

تکمیل آرایش چشم ها
برای تکمیل آرایش چشم ها می توان از مژه مصنوعی استفاده کرده و چشم ها را برجسته تر نشان داد.
همچنین می توان با استفاده از خط چشم به چشم ها حالت داده و حتی از رنگ های دودی و یا قهوه ای برای آرایش چشم ها استفاده کرد.استفاده از ریمل نیز یک امر طبیعی است. زیرا چه فرد مژه های بلند و پرپشتی داشته باشد و چه از مژه مصنوعی استفاده کند، بهتر است برای تکمیل آرایش خود از ریمل استفاده کند.

 


جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: