پنجشنبه 20 آبان 1395 - 14:49:49

مقایسه برند ریمل

مقایسه 9 برند ریمل

انواع ریمل

انتخاب ریمل چشم مناسب

ریمل چشم

 

یکی از مهم ترین محصولات آرایشی که برای آرایش چشم ها به کار می رود، ریمل است. ریمل در طرح ها و رنگ های مختلفی وجود داشته و با استفاده از آن می توان بدون انجام یک میکاپ سنگین به زیبایی چشمان خود را آراست. البته همه افراد مژه های پرپشت و بلند ندارند و باید از ریمل هایی استفاده کنند که مژه ها و در نتیجه چشمان آن ها را زیباتر نشان دهد. از طرفی انتخاب یک ریمل مناسب امری دشوار است و تنها باید با اعتماد به یک برند خاص صورت گیرد.

در این مقاله از سایت  آرایشی رژلب چند ریمل مطرح بررسی و با یکدیگر مقایسه شده اند تا بتوان انتخاب بهتری انجام داد. در این مقاله برای بررسی هر کدام از ریمل ها تصویری نمایش داده شده است. البته لازم به ذکر است که بعضی از این ریمل ها بدون هیچ تلاشی مژه ها را از هم جدا می کنند ولی برای بعضی از آن ها باید کمی وقت گذاشته و پس از زدن ریمل مژه ها را با حوصله از هم جدا کرد. به همین دلیل در انتهای هر قسمت، سادگی مصرف ریمل از 1 تا 5/5 رتبه بندی شده است.

1.ریمل  مِیبی لاین بیگ آیز

ریمل


این ریمل مژه ها را مشکی و مانند مژه مصنوعی می کند. برس آن به صورت مثلثی بوده و قسمت انتهایی آن باریک تر است و به شما اجازه می دهد تا ریمل را در گوشه ها و قسمت های داخلی چشم بهتر بزنید. البته قبل از زدن ریمل باید اضافات سر ریمل را روی سر ظرف آن بزنید تا آرایش زیباتر دیده شود.
سادگی مصرف: 3

 

2. ریمل کاور گِرل کلامپ کِراشِر

ریمل چشم

این ریمل یکی از محبوب ترین ریمل های موجود در بازار جهانی است. دلیل آن هم این است که این ریمل بدون هیچ مشکلی روی مژه ها زده شده و پس از به کار بردن آن مژه ها به هیچ وجه به هم نمی چسبند. به علاوه این ریمل مژه ها را بلند و طبیعی نشان می دهد.
سادگی مصرف: 5

 

3. ریمل مِیبی لاین ایلیگال لِنگث

زیبایی چشم

 

این ریمل نیز از محبوبیت زیادی برخوردار است زیرا با کمک آن می توان مژه های پرتر و بلندتری به دست آورد. این ریمل برای کسانی مناسب است که مژه های کم پشتی دارند و می خواهند مژه های خود را پرتر نشان دهند.
سادگی مصرف: 4

 

4. ریمل بِنِفیت دِیر رییِل

ریمل زدن

 

این ریمل هم در بین خانم ها طرفداران زیادی دارد زیرا هم مژه ها را بلند کرده و هم آن ها را پرپشت تر نشان می دهد. اما ذکر این نکته ضروری است که این ریمل به وضوح روی مژه ها دیده شده و برای افرادی که به دنبال یک آرایش ساده در محل کار خود هستند مناسب نیست. به علاوه این ریمل روی مژه ها باقی مانده و آن ها را به هم می چسباند به همین دلیل باید کمی حوصله به خرج داده و مژه ها را از هم جدا کنید. به علاوه سر برس این ریمل گرد است که بتوان قسمت داخلی چشم ها را هم ریمل زد اما باید دقت کرد سر آن را روی سری ریمل زده و اضافات را قبل از زدن روی مژه ها بگیرید.

سادگی مصرف: 2

 

5.ریمل لَنکام دِفینیسیل

مژه بلند

لنکام دفینیسیل یکی از ریمل های کلاسیک و محبوب در بین خانم هاست و در بین بسیاری از آرایشگران نیز محبوبیت زیادی دارد. به خصوص این که برس این ریمل باریک است و با کمک برس آن می توان از ریشه مژه ها ریمل را به راحتی زده و مژه هایی بلند و طبیعی داشت.
سادگی مصرف: 3

 

6.ریمل جورجیو آرمانی: آیز تو کیل

مژه مصنوعی

 

این ریمل هم مانند بسیاری از ریمل های دیگر مژه ها را پرپشت کرده و مانند مژه مصنوعی می کند. در مقایسه با برند های دیگر این ریمل به صورت ساده تری به کار رفته و مژه ها را مانند مژه مصنوعی جلوه می دهد.

سادگی مصرف: 4

 

7.ریمل لورِآل فالس فایبر لشِز

مژه های پر

 

این ریمل یکی از بهترین ریمل ها برای پرپشت کردن مژه ها و اضافه کردن زیرمژه به چشم هاست. به خصوص برای خانم هایی که به دنبال داشتن مژه های پر هستند این ریمل بسیار مناسب است. البته باید دقت شود که مانند هر ریمل حجم دهنده دیگر پس از زدن این ریمل باید با کمی حوصله مژه ها را از هم جدا کرد.

سادگی مصرف: 3

 

8. ریمل بابی براون

ریمل 

این ریمل برای کسانی که هر روز از ریمل استفاده می کنند مناسب بوده و علاوه بر پر کردن مژه ها به آن ها ظاهری طبیعی و زیبا می دهد. این ریمل بیشتر مژه های خود فرد را بهتر نشان داده و حالتی مصنوعی و غیر طبیعی به وجود نمی آورد. به علاوه سر برس ریمل بابی بروان مانند یک مثلث باریک می شود و برای جلوگیری از چسبیدن مژه ها به هم باید در به کار بردن آن کمی دقت شود.

سادگی مصرف: 5

 

9.ریمل گِر لِین مَکسی لَش

فرمژه

 

ریمل گرلین مکسی لش یکی از بهترین ریمل های موجود برای پرپشت کردن و حجم دادن به مژه هاست. به علاوه این ریمل به خوبی مژه ها را بدون استفاده از فرمژه فر می کند. در حالی که در دیگر برندها باید از فرمژه استفاده شود. اما پس از مصرف مانند دیگر ریمل های حجم دهنده باید مژه ها را از هم جدا کرد.
سادگی مصرف: 4

 

فیلم آموزش اکستنشن مژه

 

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: