یکشنبه 13 فروردین 1396 - 07:21:41

چگونه خط چشم بکشیم

نکات مهم در کشیدن خط چشم

چطور خط چشم بکشیم

آرایش چشم با خط چشم

 

چند نکته در مورد کشیدن خط چشم

 

بعضی از خانم ها در آرایش خود از خط چشم استفاده نمی کنند. اما بسیاری نیز برای حالت دادن به چشم های خود از خط چشم استفاده کرده و چشم های خود را زیباتر نشان می دهند. کشیدن خط چشم، حالت چشم ها را گیراتر می کند و مدل های مختلف خط چشم باعث بزرگی یا کوچک تر نشان دادن چشم ها می شود. اما مانند هر کار دیگری کشیدن خط چشم نیز ترفندها و نکات خاص خود را داشته و تنها با پیروی از این نکات است که می توان زیبایی آرایش چشم ها را تضمین کرد. در این مقاله از سایت آرایشی رژلب، به موضوع چگونه خط چشم بکشیم پرداخته شده است که با پیروی از این نکات می توان خط چشم زیبا و مناسب روی چشم ها کشید.

 

خط چشم زیبا

مدل خط چشم

چند نکته در مورد کشیدن خط چشم


خط چشم مایع

 

خط چشم مایع ظاهری زیبا، تیره و بی عیب به شما میدهد، اما کشیدن این نوع خط چشم کار دشواری است. پس برای سهولت کار از قلم موی زاویه دار استفاده کنید.

 

انتخاب رنگ خط چشم

 

رنگ خط چشم را طوری انتخاب کنید تا با رنگ چشم مان تناسب داشته باشد، از سایه هایی استفاده کنید که رنگ چشم تان را برجسته میکنند. مثلا بنفش، ارغوانی، خاکستری و ... برای چشم های آبی بسیار زیبا هستند. اگر چشمان قهوه ای دارید، از سایه های سبز خاکی، برنز و مسی استفاده کنید. خانم هایی که چشمان سبز یا فندقی دارند می توانند از سایه های مختلف در رنگ های بنفش، سبز، برنز و طلایی استفاده کنند. اما رنگ سیاه برای همه در هر رنج سنی مناسب است.

 

 زمان در کشیدن خط چشم


برای کشیدن خط چشم زیبا و بی عیب زمان زیادی لازم است. مراقب زمان باشید و از قلم موهای سایه برای کشیدن خط چشم های زیبای خود استفاده کنید.

 

موقع  کشیدن خط چشم خونسرد باشید


اگر موقع کشیدن خط چشم احساس خارش کردید عصبانی نشوید و سریع  با پنبه چشمتان را پاک کنید و آب بزنید. 

 

زیباتر شدن خط چشم


 برای زیباتر شدن  خط چشم، دیواره ی درونی چشم هایتان را خط چشم بکشید. البته این نکته حائز اهمیت است که رنگ های تیره چشم را کوچک تر نشان می دهند.

 

استفاده از خط چشم ضدآب


برای اینکه هنگام خط چشم کشیدن مژه هایتان یا قسمت زیر چشمتان سیاه نشود، از خط چشم ضدآب استفاده کنید.

 

پاک کردن خط چشم


اگر به مهمانی شبانه رفتید و حتی دیروقت به منزل برگشتید، فراموش نکنید که آرایش صورت خصوصا خط چشم را پاک کنید.

 

 کشیدن خط چشم با مداد


برای آرایش روزانه از مدادهای عادی برای خط چشم استفاده کنید، زیرا خشک تر هستند و کمتر سایه می اندازند و سیاه می کنند. اگر نوک مدادتان خرد شده و موقع استفاده کردن بدجور شده، 100 دقیقه آن را در فریزر بگذارید تا نوکش سفت شود.

 

خط چشم رنگی


برای یک مهمانی خاص می توانید با جسارت از رنگ های شاد استفاده کنید، خط چشم های بالا و پایین را در دو رنگ بکشید. این کار جالب است و می توانید با رنگ ها بازی کنید.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: