یکشنبه 17 اردیبهشت 1396 - 13:16:33

مزایای ماسک های لایه بردار پوست

مزیت ماسک های لایه بردار پوست

پاکسازی پوست با ماسک لایه بردار

لایه بردار پوست صورت

 

استفاده از ماسک های لایه بردار پوست


سالیان درازی است که دانشمندان در مورد مشکلات پوست و راهکار های رفع آن تلاش های بی وقفه ای انجام داده اند. اما امروزه با پیشرفت رسانه های ارتباطی، زیبایی بیش از هر زمان دیگری اهمیت داشته و به همین دلیل نیز داشتن پوست زیبا به یک نیاز اساسی تبدیل شده است. از طرفی پوست بسیار حساس است و به طور مداوم نیاز به توجه و رسیدگی دارد. یکی از روش های رسیدگی به پوست، استفاده ازماسک های لایه بردار است که با کمک آن  می توان شاهد از بین رفتن لایه های مرده  سطح پوست بود. در این مقاله از سایت آرایشی رژلب، به مزایای ماسک های لایه بردار پوست اشاره شده است.

 

مزایای ماسک های لایه بردار


 از بین بردن پوست مرده با ماسک های لایه بردارپوست


پوست تمیز معادل پوست سالم است. کافی است ماسک های لایه بردار را روی منافذ پوست بمالید و اجازه دهید خشک شود. بعد از خشک شدن ماسک، به آرامی آن را از روی سطح پوست بردارید. در این جا مشاهده می کنید که ذرات کثیف و جوش ها و کثیفی های صورتتان به ماسک چسبیده است. 

 

 تاثیر آنتی اکسیدان های ماسک های لایه بردار پوست


ماسک های لایه بردار با تاثیر بر سلول های مرده و کثیفی های سطح پوست به شادابی و طراوت پوست شما کمک می کنند. ماسک های لایه بردار پوست بهترین و موثرترین راهکارهایی هستند که به رفع جوش های سر سیاه و چرکی، آکنه و سایر اختلالات پوست کمک می کنند. برند ماسک های لایه بردار پوست مهم نیست. تنها چیزی که حائز اهمیت است، ترکیبات آن ها است. ترکیبات ماسک ها باید سر شار از ویتامین ها و مواد مغذی پوست باشد. ترکیبات عالی  و آنتی اکسیدان های ماسک های لایه بردار موجب اثر گذاری بهتر روی پوست می شود. ماسک های لایه بردار از بروز مشکلات پوست در آینده هم جلوگیری می کنند.

 

پاکسازی با ماسک لایه بردار پوست

جوانسازی پوست

 

جوانسازی پوست با ماسک های لایه بردار پوست

 

با استفاده از ماسک های لایه بردار پوست  منافذ پوست از بین می رود و پوست چند سال جوان تر شده و شادابی و طراوت پیدا می کند. با استفاده مکرر و همیشگی ماسک های لایه بردار پوست، شاهد اثرات پیشرفته تر آن ها خواهید بود. با مصرف همیشگی ماسک ها می بینید که به مرور زمان چین و چروک ها و خطوط صورتتان از بین می رود. به خصوص اگر ماسکی که استفاده می کنید سرشار از ویتامین های C و E و ویژگی های ضد التهابی باشد.

 

درمان چربی پوست با ماسک های لایه بردار پوست

 

بسیاری از مردم از چربی زیاد سطح پوست صورت رنج می برند. ماسک های لایه بردارپوست دارای خاصیت جذب چربی هستند و با کمک جذب چربی سطح پوست می توانند این مشکل را حل کنند.  ماسک های لایه بردارپوست در حالی که منافذ پوست را مسدود می کنند اختلالات پوست را رفع می کنند.  ماسک های لایه بردارپوست می توانند بدون خشک کردن پوست، چربی اضافی پوست را جذب کنند و موجب از بین رفتن چربی پوست  می شوند.

 

 خاصیت ضدالتهابی ماسک های لایه بردار پوست


گاهی به دلایل مختلفی از جمله مشکلات و شرایط محیطی، مرطوب کننده ها موجب افتادگی پوست شوند. ویژگی های منحصر به فرد و ضد التهاب ماسک های لایه بردار  پوست موجب از بین رفتن جوش های سر سفید و سیاه و آکنه می شوند و التهاب پوست را می کاهد. ماسک های لایه بردار خاصیت نرم کنندگی دارند. این خاصیت می تواند به رفع التهاب، عارضه های پوست و جوش ها کمک کند.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (2)

شنبه 23 اردیبهشت 1396 - 16:21:48
دوست عزیز سلام
برای استفاده از کرم های لایه بردار پوست فاکتور سن خیلی مناسب نیست
با توجه به نوع پوست ، شرایط بوجود آمده برای پوست، بعد از سن بلوغ و دوران جوش می توان زمان استفاده از کرم لایه بردار برای پوست را انتخاب کرد
شنبه 23 اردیبهشت 1396 - 10:17:16
کرم های لایه بردار بایستی از جند سالگی استفاده شوند ؟
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: