یکشنبه 31 اردیبهشت 1396 - 10:29:00

انتخاب کرم روشن کننده پوست

5 نکته برای انتخاب کرم روشن کننده

 کرم سفید کننده پوست

کرم روشن کننده مناسب با پوست

چرا از کرم روشن کننده استفاده می کنیم؟


پوست نقش مهمی در آرایش افراد دارد. به همین دلیل  کرم ها و پودرهای آرایشی مختلفی برای پوست وجود دارند که افراد با توجه به نیاز و سلیقه خود می توانند  آنها را انتخاب کنند. برای خرید و انتخاب کرم روشن کننده پوست باید چند نکته در نظر گرفته شود: اول این که برای آرایش یا مشکل پوستی می خواهید کرم روشن کننده بخرید؟ دوم این که کرم روشن کننده از چه ترکیباتی تشکیل شده است؟ بنابراین در این مقاله از سایت آرایشی رژلب، نکاتی درمورد انتخاب کرم روشن کننده پوست گفته شده است.

 

انتخاب کرم روشن کننده با توجه به نوع پوست

ما چندین نوع پوست داریم: پوست نرمال، خشک، چرب و یا ترکیبی. بعضی از کرم های روشن کننده حاوی موادی مثل آب لیمو هستند که می تواند باعث خشکی پوست شود و با مواد شیمیایی داخل خود به پوست حساس آسیب بزند و ناخواسته عوارض جانبی از خود نشان دهد. رنگ دانه های قهوه ای ( ملانین ) موجود در پوست، تعیین کننده ی رنگ پوست هستند. معمولا  رنگ پوست و ساختارهای طبیعی پوست  در افراد متفاوت است. مردم آفریقا و آسیا که پوستی تیره دارند، بدلیل داشتن غشاء میان پوستی بیشتر، کمتر چین و چروک دارند. افراد سبزه رطوبت را بیشتر نگه می دارند و نسبت به سفید پوستان لایه ی بیرونی شان بیشتر بازسازی می شود.

 

دلیل استفاده از کرم روشن کننده پوست

در حالی که بسیاری از مردم بدنبال کرم روشن کننده برای سفید کردن پوستشان هستند، بسیاری هم برای از بین بردن مشکلات پوستی از کرم روشن کننده استفاده می کنند. یک کرم روشن کننده خوب با جلوگیری از ایجاد ملانین در بخش های آسیب دیده، رنگدانه های سیاه را کاهش می دهد.

 

کرم روشن کننده خوب چه مشکلاتی را برطرف می کند؟

• رنگدانه های زیاد
• جوش های سر سیاه
• لکه های پوستی در اثر زایمان
• جای زخم و سوختگی و آکنه
• سیاهی زیر بغل، آرنج و زانوها
• آسیب های وارد شده از نور خورشید
• ماه گرفتگی ها
 • حفره های پوستی ناهموار

 

انتخاب کرم ضدآفتاب 

کرم  ضد آفتاب با SPF بالا

 

استفاده از کرم روشن کننده با تجویز پزشک


اگر نگران پوستتان هستید، می توانید به پزشک یا متخصص پوست مراجعه کنید و با جلسات مشاوره ای راهی برای پیشگیری از آسیب های پوستی دریابید. اگر از کرم روشن کننده حاوی ترکیب متبلور سفید استفاده می کنید، احتیاط کنید. زیرا مصرف این کرم ها بدلیل ماده شیمیایی نامرغوبش منع شده است.

 

بررسی ترکیبات کرم سفیدکننده


قبل از استفاده از کرم روشن کننده  راجع به آن ها تحقیق کرده و ترکیبات اولیه را بررسی کنید. از کرم هایی استفاده کنید که فقط مواد طبیعی داشته باشند. این کرم ها بدون عوارض جانبی و به صورت تضمینی پوست تان را روشن می کنند.

 

استفاده از کرم ضدآفتاب قبل از کرم روشن کننده 


برای درمان رنگ دانه های اضافی بهتر است زیر کرم روشن کننده از کرم ضد آفتاب استفاده کنید. قبل از بیرون رفتن برای محافظت در برابر آفتاب، از لباس آستین بلند و کلاه استفاده کنید. از کرم هایی با SPF بالا استفاده کنید که اشعه های UVA و UVB خورشید را دفع کنند. اشعه UVA  باعث برنز شدن و پیر شدن پوست می شود و اشعه UVB منجر به آفتاب سوختگی و سرطان پوست می شود. چند کمپانی معروف آرایشی کرم های ضد آفتاب با SPF بالای 100 تولید می کنند که برای کسانی که مشکلات پوستی دارند، توصیه می شود.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: