یکشنبه 18 مرداد 1394 - 13:53:59

تبدیل موهای سفید به سیاه

 



داشتن موهای خاکستری و سفید به خصوص اگر به دلیل بالا رفتن سن نباشند، جالب نیست. اگرچه با موهای سفید و یا خاکستری هم می توان ظاهر زیبایی داشت، اما همچنان این موضوع به خصوص برای کسانی که موهایشان زودتر از موعد سفید شده است ناراحت کننده است. در این مقاله ما با ارائه روش هایی می خواهیم به شما کمک کنیم تا به جای رنگ کردن موهای خود با مواد شیمیایی و آسیب رساندن به بافت آن، با استفاده از مواد طبیعی موهای خود را مشکی کرده و دیگر دغدغه خاطر نداشته باشید.
همه ما به سلامت پوست خود اهمیت زیادی می دهیم اما گاهی اوقات فراموش می کنیم که موها نیز برای سالم ماندن نیاز به رسیدگی و توجه دارند و اگر به طور مناسب به آن ها رسیدگی نشود دچار مشکل شده و یا قبل از موعد سفید می شوند. در این مقاله سعی بر آن است که با مواد طبیعی علاوه بر سلامت موها رنگ تیره و درخشش را به موهای خود بازگردانید.
1. استفاده از چای سیاه
وقتی صحبت از چای سیاه می شود، لزوما به معنی خوردن آن نیست. چای به موها رنگ تیره داده و با استفاده مستمر از آن موهای خاکستری و یا سفید مشکی می شوند. همچنین استفاده از چای باعث درخشش بیشتر مو و پرپشت شدن آن می شود.
2. ماساژ روغن بادام
اینکه ماساژ سر با روغن گرم برای سر مفید است، برای همه اثبات شده است. پس برای از بی بردن موهای سفید خود هر روز روغن بادام را روی پوست سرتان بمالید. علاوه بر از بین بردن سفیدی موها روغن بادام کدری و خشکی موها را نیز درمان میکند. سفیدی موها اگر به دلیل آلودگی، خشکی و یا نور خورشید باشد با استفاده از روغن بادام اصلاح می شود. 
3. استفاده از آب سیب زمینی
اگر قبلا موهای سالم، شاداب و سیاهی داشتید ولی الان بعضی از موهایتان خاکستری شده و یا درخشش خود را از دست داده اند می توانید با استفاده از سیب زمینی این مشکل را حل کنید. برای این کار کافیست، یک سیب زمینی پوست کنده را در آب قرار داده و بجوشانید، سپس از آب آن برای سیاه کردن موهای خود استفاده کنید. استفاده از آب سیب زمینی تنها و یا به همراه کشک می تواند به شما کمک کند تا رنگ تیره موهای خود را بازیابید.
4. استفاده از ماسک قهوه
اگر موهای شما رگه هایی از موهای خاکستری پیدا کرده است، می توانید برای خلاصی از آن از ماسک قهوه استفاده کنید.با استفاده از ماسک قهوه سیاه، می توانید به سرعت رنگ موهای خود را به صورت سابق در آورید. برای این کار مایع قهوه را به همان صورت از ریشه تا پایین به مو ها بمالید.
5. استفاده از انگور سیاه
انگور سیاه می تواند یک ماسک عالی برای سیاه کردن دوباره موها باشد. رنگ تیره طبیعی آن خود مانند رنگ مو عمل کرده و بدون هیچ استفاده از رنگ موهای شیمیایی موها را دوباره مشکی می کند. برای این کار انگور ها را در یک ظرف جوشانده، سپس خوب بکوبید تا یه حالت خمیر در آید و آن را روی سر و موها بمالید. با استفاده مستمر از این محصول خانگی همه موها به رنگ مشکی خود برمی گردند.
6. خوردن جو
از آنجایی که جو جو سرشار از بیوتین است، می تواند به طور طبیعی موها را مشکی کند. بنابراین خوردن جو می تواند موها را مشکی کند. علاوه بر آن می توان جو را کوبید و با ترکیب آن با روغن بادام خمیری به دست آورده و به موها مالید. با مالیدن این خمیر به موها موها دوباره مشکی می شوند.
7. ماسک آووکادو
آووکادو سرشار از ب 12 بوده و به موها در سلامتی و ثابت نگه داشتن رنگ شان کمک می کند. همچنین مصرف آووکادو از سفید شدن پیش ز موعد موها نیز جلوگیری میکند. برای استفاده از آووکادو در از بین بردن موهای خاکستری، آن را در در آب داغ بجوشانید و پس از کوبیدن آن با مخمر ترکیب کنید. بعد از آن این خمیر به دست آمده را از ریشه تا پایین روی موهایتان بمالید. این مخلوط مشکلات دیگر مو از جمله خشکی و وز بودن موها را نیز از بین می برد.
8. ماسک فلفل سیاه
فلفل سیاه نیز موهای سفید را به سیاه تبدیل می کند. فلفل سیاه را کوبیده و با کشک و لیمو ترش مخلوط کنید. خمیر به دست آمده را روی پوست سر بمالید. این مخلوط مشکلات دیگر پوس سر مانند شوره و جوش را هم از بین می برد. با مصرف حداقل یک ماه از این مخلوط موها به رنگ مشکی خود بر می گردند.
9. ترک سیگار
سیگار باعث می شود که رادیکال هایی در بدن آزاد شود که این رادیکال ها دلیل اصلی سفید شدن قبل از موعد موها هستند. ترک سیگار نه تنها از آسیب دیدن بیشتر موها جلوگیری می کند بلکه باعث می شود که موها به رنگ سابق خود برگردند.

استفاده از رنگ های شیمیایی نیز برای پوشاندن موهای سفید مفید است، اما این مواد سلامت موها را به خطر می اندازند. پس با استفاده از مواد طبیعی که در بالا ذکر شد موهای سفید یا خاکستری خود را سفید کنید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (4)

جوشوندن سیب زمینی اشتباهه.وقتی میجوشونیم تمام خواص رنگدهی و تمام خواص خودش رو از بین میبریم .سیب زمینی رو با پوست رنده کنید و بگذارید چند دقیقه بماند. کل سیب زمینی رنده شده رو در یک پارچه توری بگذارید و بعد آب آن را حسابی بگیرید.حالا اون رو روی سر تمیز بمالید و بگذارید بماند و خشک شود.موهایتان رنگ تیره تری به خود میگیرد و زیباتر میشود.البته اگر همیشه به مدت طولانی اینکار را تکرار کنید موهای شما به مرور تیره تر و مشکی تر میشود
یعنی واقعا راسته؟ خوب من دیگه چایییهام رو دور نریزم و بمالم به موهام. ببینم که چی میشه
خوب بود.انشالله که مثمر ثمر باشد.
سه شنبه 20 مرداد 1394 - 10:15:45
چه جالب.
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: