پنجشنبه 22 مهر 1395 - 12:22:22

محصول مناسب موهای مواج

معرفی 6 محصول مناسب موهای موج دار

موهای موج دار

موهای فر

موهای مواج


موهای مواج را به راحتی می توان فر کرده و یا به راحتی صاف می شوند. این موها جذابیت زیادی به چهره داده و با مدل های مختلفی می توان آن ها را آراست. به خصوص این که موهای موج دار یا حالت دار سن را کمتر نشان داده و حلقه های درشت مو، صورت را به زیبایی در قاب خود اسیر می کنند. اما این موها نیاز به مراقبت ویژه ای دارند و در صورتی که به درستی از آن ها مراقبت نشود زیبایی خود را از دست می دهند. برای حفظ سلامت مو نباید روی آن ها از سشوار استفاده شود، زیرا سشوار موها را صاف می کند و فرهای آن را از بین می برد. به همین دلیل برای استفاده از سشوار و بعد از استفاده از حرارت داغ آن حتما باید روی موها باد سرد سشوار گرفته شود. به علاوه برای زیبایی بیشتر موها می توان هنگامی که موها نم دار هستند با انگشت ها آن ها را به آرامی شانه کرد تا موها خشک شوند. این کار از وز شدن موها جلوگیری کرده و موهای خوش حالتی به وجود می آورد. علاوه بر موارد گفته شده در این مقاله از سایت رژلب محصولاتی که مناسب موهای مواج و حالت دار هستند، معرفی شده اند.

 

1. شامپو و کاندیشنر موهای مواج

کاندیشنر

 



محصولات پَن تِن و به خصوص انواع مختلفی از آن که حاوی عصاره های گیاهی هستند برای موهای مواج  به خوبی عمل می کنند. این محصولات برای انواع موهای خشک، چرب و معمولی بوده و با ترکیب شامپو و کاندیشنر آن می توان موهایی سالم و زیبا به دست آورد.

 

کاندیشنر گیاهی موهای مواج 
 

 

یکی دیگر از کاندیشنر های مناسب برای موهای مواج ، کاندیشنر های ماتریک هستند که با داشتن عصاره های گیاهی درخشش و زیبایی موها را بیشتر می کنند.


2. اسپری مرطوب کننده موهای مواج

فر مو

 

محصولاتی که فرها و حالت موها را بیشتر می کنند، حجم موها را هم بیشتر کرده و حالت آن ها را بهتر نشان می دهند.

از جمله این محصولات، محصولات سان سیلک است و به خصوص اسپری مرطوب کننده موی سان سیلک وِیو برای رسیدن به موهایی حالت دار و زیبا را ممکن می کند.

 


کاندیشنر ضد وز

به علاوه محصول گارنیِر واندِر وِیوز هم برای این کار مناسب می باشد.


3. محصولات ضد وز موهای مواج 

 

ضد وزی مو


کمبود رطوبت و از دست دادن آن روی موها باعث وز شدن موها می شود. بهترین روش جلوگیری از این موضوع هم استفاده از کاندیشنر و محصولات ضد وز هنگام استحمام است. به علاوه ماسک مویی هم که برای رطوبت رسانی به موها هستند در انجام این کار کمک می کنند.

محصولات لورِآل از جمله محصولات مناسب ضد وز هستند و موها را نرم و خوش حالت می کنند.

 

محصولات ضد وزی مو

 

محصولات لیوآن هم به همین صورت عمل کرده و برای آرام کردن وز موها به خوبی هر چه تمام تر عمل می کنند.

 

سرم های ضد وز موهای موج دار



سرم های ضد وز ماتریکس هم برای این کار مناسب بوده و عملکرد خوبی برای از بین بردن وز موها دارند.


4. روغن های موروکونویل موهای مواج 

روغن محصوص موهای موج دار



این روغن ها کمی نایاب هستند و قیمت بالایی هم دارند و عملکرد آن ها برای از بین بردن وزموها بی نظیر بودده و با کمک این روغن در بدترین شرایط آب و هوایی و بد حالت ترین موهای ممکن را می توان سالم کرده و وز موها را از بین برد.

5. ژل وکرم حالت دهنده موهای مواج 

ژل موهای مواج 


برای حالت دادن موها مجعد ژل ها و کرم های بهداشتی مخصوص مو گزینه مناسبی برای حالت دادن موها بوده و با کمک این ژل ها و کرم ها می توان فر موها را بهتر نشان داد. یکی از محصولات مناسب برای این کار استفاده از محصولات تِرِسِم است. این ژل حالت دهنده به زیبایی و درخشش موها افزوده و حجم آن ها را هم بیشتر نشان می دهد.


6. موس مخصوص موهای مواج 

موس مو


موس می تواند به تنهایی یک محصول موثر برای حالت دادن و جلوگیری از وز موهای حالت دار باشد. که یکی از موس های مناسب این کار موس جان فریدا بوده و با کمک این موس می توان حالت موها را زیباتر نشان داده و موها را خوش حالت تر کرد.

 

 

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: