پنجشنبه 31 فروردین 1396 - 10:39:06

برجسته کردن لب بصورت طبیعی

حجیم کننده طبیعی لب
بزرگ کردن لب بصورت دائمی

برجسته کردن لب 

 

حجیم و برجسته کردن لب 

 

لب برجسته  و حجیم از زیبایی های صورت به حساب می آید. در حقیقت، لب های بزرگ گیراتر هستند و توجه بقیه را جلب می کنند. بعضی از افراد برای جوانسازی لب، جلوگیری از افتادگی لب و برجسته کردن لب، دست به عمل های جراحی و پروتز می زنند که علی رغم هزینه هنگفت، گاها عوارض خطرناکی هم درپی خواهد داشت. بهتر است قبل از پروتز لب، چند لوازم آرایشی و روش های طبیعی را نیز امتحان کنید. طبیعتا روش های طبیعی بسیار کارآمدتر هستند.  اگر به دنبال روش های برجسته کردن لب بصورت طبیعی هستید، این مقاله از سایت آرایشی رژلب را مطالعه کنید.


برجسته کردن لب ها به صورت طبیعی


برای برجسته کردن لب بصورت طبیعی می توانیم از روغن نعناع، روغن دارچین و روغن فلفل قرمز استفاده کنیم. این روغن ها گران نیستند و هیچ عوارض جانبی ندارند. شاید این حجیم بودن هفته ها طول نکشد، اما برای مجالس و مراسمی که در پیش دارید مناسب است. این کار فقط در عرض 5 دقیقه طول می کشد.

 

روغن نعناع بیابانی (قرص نعناع)


این روغن به عنوان یک حجیم کننده طبیعی لب عمل می کند. گردش خون در لب ها را تسریع می کند و در نتیجه لب ها تحریک شده و متورم می شوند. همچنین علاوه بر برجسته کردن لب ها،  رنگ لب ها نیز قرمز تر می شود.

 

روغن فلفل قرمز


فلفل قرمز بخشی از خانواده فلفل های تند و شیرین است. می توانید به راحتی در هر فروشگاهی روغن فلفل و گرد آن را پیدا کنید و در خانه به کمک آن یک حجیم کننده و براق کننده لب طبیعی درست کنید. کمی از رژ حجم دهنده و یا کمی وازلین را با چند قطره از این روغن ترکیب کنید و روی لب هایتان بمالید. از این طریق، شما برق لب و حجیم کننده لب را در منزل بصورت طبیعی درست کردید. اگر موفق نشدید روغن فلفل را پیدا کنید، می توانید از پودر فلفل استفاده کنید. کافی است کمی از پودر فلفل را در کمی آب ترکیب کنید و 5 دقیقه روی لب هایتان بگذارید. بعد از 5 دقیقه لب هایتان را بشویید. این روش یکی دیگر از راههای برجسته کردن لب بصورت طبیعی است.

 

برجسته کردن لب با روغن دارچین

حجیم سازی لب با روش طبیعی

 

پودر دارچین یا روغن آن

 

همانند دو روغن قبلی که معرفی شد، این روغن هم با اثر گذاری بر سیستم گردش خون موجب تحریک و برجسته کردن لب ها می شود. کافی است یک یا دو قطره از این روغن را داخل برق لب یا حجیم کننده لب تان بریزید و روی لب هایتان بمالید. در صورت پیدا نکردن روغن دارچین، می توانید از پودر دارچین به علاوه روغن زیتون یا بادام استفاده کنید. آن ها را با یکدیگر ترکیب کرده و 5 تا 10 دقیقه روی لب هایتان بگذارید. در لحظات اول احساس درد یا آسیب دیدگی می کنید، اما بعد از گذشت چند دقیقه این حالت ها از بین می روند . این نیز یکی دیگر از روش های برجسته کردن لب بصورت طبیعی است.

 

عسل یا موم زنبور عسل


بسیاری از ستاره های هالیوود  برای برجسته کردن لب از این روش استفاده می کنند، اگر می خواهید این روش را انتخاب کنید، یک لایه نازک از عسل را از شب تا صبح روی لبتان بگذارید و صبح آن را بشویید.


ورزش و ماساژ برای برجسته کردن لب بصورت طبیعی 


همان طور که بدن برای رسیدن به آرامش و  رهایی از استرس ها، فشارها به  ماساژ نیاز دارد، می توان با ورزش و ماساژ برای برجسته کردن لب بصورت طبیعی استفاده کرد.



حقه های آرایشگری برای برجسته کردن لب


اگر شما مانند بسیاری از ستاره های سینما لب های حجیم ندارید، ناراحت نباشید. می توانید با چند حقه آرایشگری برای برجسته کردن لب استفاده کنید. کافی است در هنگام آرایش کردن، ابتدا رژ لب بزنید، بعد با رژی تیره تر مجددا رژ بزنید و در نهایت برق لب بزنید.


برای مراقبت از لب هایتان باید آب بسیار بنوشید و رژیم غذایی سالم بگیرید.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (3)

سه شنبه 06 تیر 1396 - 22:04:53
دستتون درد نکنه
دوشنبه 11 اردیبهشت 1396 - 14:02:46
سلام خیلی ممنون چیز خیلی خوب و طبیعی هستش.
چهارشنبه 06 اردیبهشت 1396 - 09:36:07
واقعا مرسی خیلیخیلیخیلی عالی بود
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: