دوشنبه 02 مرداد 1396 - 14:48:44

آموزش شینیون بافت

آموزش تصویری شینیون بافت مو

آموزش مرحله به مرحله شینیون بافت


شینیون بافت جدید


از بافت مو بصورتهای مختلف در قسمت چتری یا تاج سر و یا در خود شینیون میتوان استفاده نمود . در این آموزش شینیون بافت نیازی به پوش یا ویو کردن و همچنین نیازی به ژل یا اسپری و ... نداریم .

 

آموزش شینیون بافت مو

 

برای این شینیون بافت، ابتدا چتریها را جدا میکنیم و سپس باقی موها را یعنی موهای کنار سر و تاج سر را در سمت راست سر و بصورت کج در امتداد گوش، محکم با کش میبندیم.

بافتی که در قسمت چتری زده میشود، بافت تیغ ماهی برجسته میباشد به اینصورت که مقداری مو را با شانه جدا میکنیم و به دو قسمت تقسیم میکنیم . یک قسمت در سمت راست و یک قسمت در سمت چپ قرار دارد . از سمت راست مو را به سمت چپ برده و از سمت چپ به سمت راست میبریم . برای اینکه حالت برجسته و یا همان تیغ ماهی را داشته باشیم ، باید به این نکته توجه کنیم که موها را از زیر اضافه کنیم . یعنی مویی که از سمت راست برمیداریم از زیر به سمت چپ اضافه شود و مویی که از سمت چپ برمیداریم از زیر به سمت راست اضافه گردد و همین کار را ادامه میدهیم .

برای اینکه موهای چتری هم در بافتمان باشد، هر بار یک قسمت از چتری نیز برداشته و به بافتمان اضافه میکنیم . پس از اینکه چند تا بافت زدیم ، شروع به کشیدن موها از دو طرف میکنیم . به یک اندازه و بطور یکسان میکشیم که بافتمان برجسته و منظم شود .
(حتما پس از سه چهارتا بافت زدن ، موهارا از دو طرف میکشیم)

پس از تمام شدن چتریها، موی دم اسبی شده و جمع شده را نیز به دوقسمت تقسیم میکنیم . یک قسمت را کنار گذاشته و قسمت دیگر را پوش میدهیم ( در زیر کش، یک ابزار بصورت کج قبلا بسته ایم و با سنجاق فیکس کرده ایم ) . موی پوش داده شده را روی ابزار میکشیم . موی دم اسبی را که بر روی ابزارمان می آوریم ، برداشته به دوقسمت تقسیم میکنیم . یک قسمت برداشته و یک پیچ میدهیم .

 یک تکه مو از بالا، بین دو فسمت مو گذاشته و دوباره یک پیچ میدهیم . مقدار موهای برداشته شده باید کاملا یکسان باشد . در ردیفهای بعدی هم اینکار را ادامه میکنیم و روی پایه ، بافت را بطور ردیفی ایجاد میکنیم . این شینیون بر روی موهای
رنگ شده و لایت ، بسیار زیبا خواهد بود.

 

آموزش شینیون بافت

 

آموزش تصویری شینیون

 

مدل مو جدید

 

آموزش تصویری بافت مو

جدیدترین نمونه کارهای شینیون بافت

فیلم آموزش شنیون مو جدید

مدل موی فر

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (3)

چهارشنبه 04 مرداد 1396 - 16:43:46
ممنون میگردم شاید پیدا کردم
سه شنبه 03 مرداد 1396 - 15:17:50
همین مدل عزیزم فیلمش تو رژلب هست من خودم قبلا دیدم
سه شنبه 03 مرداد 1396 - 04:29:46
سلام خیلی قشنگ هستش ولی آموزش ویدئویی بزارین خواهش میکنم
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: