پنجشنبه 14 خرداد 1394 - 12:58:38

آموزش شینیون کلاسیک مدل فر و جمع

آموزش شینیون کلاسیک مدل فر و جمع 

 

 

 

ابتدا موها را تقسیم بندی می کنیم، تقسیم بندی این شنیون به این صورت است که از گوش تا گوش جدا می کنیم، موهای بالای سر، تاج سر و در امتداد گوش موها رو با کش می بندیم تا بتوانیم پایه شنیون را ایجاد کنیم، مویی که با کش بستیم را شروع می کنیم به پوش دادن، هدف ازپوش دادن چسبیدن موها است و با پوش نمی خواهیم حجم ایجاد کنیم. برای درست کردن حجم یک ابزار مویی زیر پوش میذاریم و با سنجاق فیکس می کنیم البته شما با توجه به حجمی که می خواهید به کارتون داشته باشد ابزارتان را انتخاب کنید، موها را روی ابزار باز می کنیم و اضافه موها را زیر ابزار جمع می کنیم.

موهایی که دور ابزار هست را حالت می دهیم می تونید این حالت را با بیگودی یا براشینگ ایجاد کنید بعد از اینکه حالت را ایجاد کردیم از یک اسپری لایت استفاده می کنیم که موها حالت طبیعی داشته باشند موهایی که حالت می دهیم لایه لایه به روی ابزار می بریم و فیکس می کنیم رویه ابزار، این شنیون چون حجم در پشت سر دارد برای کسانی مناسب است که صورت های کشیده و یا گردن های بلند دارند پیشنهاد می شود.

در قسمت چتری مو، موهای حالت داده شده رو به سمتی که می خواهیم می بریم و با سنجاق فیکس می کنیم، حتما در این شینیون از اسپری لایت استفاده کنید .

چنانچه علاقه مند به آموزش کاممل این شینیون کلاسیک هستید می توانید فیلم آموزشی این شینیون را از آکادمی شینیون بخشی  ببینید.

جهت تماشای فیلم آموزش این شینیون لطفا کلیک کنید

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (2)

یکشنبه 17 خرداد 1394 - 09:23:56
ممنونم بهار جان
پنجشنبه 14 خرداد 1394 - 19:59:16
فیلم آموزش این شینیون عالی بود.ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: