دوشنبه 17 آبان 1395 - 14:40:47

آموزش شینیون ریسه ای

آموزش مرحله ای شینیون

شینیون ریسه ای اروپایی

کلاس آموزش شینیون

 

خانم بخشی مدرس  ومولف  رشته شینیون ، در این مقاله شما را با شینیون ریسه ای اروپایی آشنا میکنند و به صورت تصویری این شینیون را  آموزش خواهند داد
 
 
شینیون  تصویری
 
 

ابتدا موها را طبق تصویر دسته بندی میکنیم ، برای اینکه به موها حجم داده شود و موها پرپشت تر نشان داده شود از قسمت ریشه و از سمت پایین شروع به ویو کردن  موها می کنیم. در این صورت اگر از سنجاق یا مویی در شینیون استفاده کنیم

نگهدارنده خوبی است. ( میتوانیم به جای ویو کردن مو را پوش دهیم.)

 

 

آموزش شینیون
 
آموزش شینیون ریسه ای
 
 
آموزش شینیون ریسه ای اروپایی
 
 
شینیون جدید
 
بعد از ویو کردن ریشه ها، ساقه موها را با بابلیس فر می کنیم و هیچ موادی به مو نمی زنیم. فقط لایه های مو را نازک بر می داریم و موها را از پایین فر می کنیم تا بالای سر. فقط موهای تاج سر را صاف نگه می داریم چون باید موهای تاج سر را توسط پوش حجیم کنیم.
 
 
 
شینیون مرحله ای
 
شینیون فر
 
 
در قسمت تاج سر موها را خوب پوش می دهیم و از پودروینتج  برای حجیم سازی مو و بالابردن مقاومت مو و رطوبت دادن به مو استفاده می کنیم بعد از پوش دادن اسپری می زنیم و حالت هلال و نیم هلال تاج سر را ایجاد می کنیم.
 
 
شنیون
 
 
آموزش شینیون
 
بعد از پوش دادن تاج سر در قسمت پشت سر موها را نصف میکنم در قسمت وسط چون ریشه  مو را ویو کرده بودیم  نیاز به پوش ندارد. از یک ابزار بلند و باریک در وسط مو استفاده می کنیم که بتوانیم شینیون را روی آن سوار کنیم.بعد ابزاررا با سنجاق به کف سر فیکس می کنیم  از بغل ابزار شروع به برداشتن مو می کنیم و روی ابزار را  سنجاق می زنیم.
 
 
 
شنیون اروپایی
 
 
آموزش شینیون ریسه ای
 
 
مدرس شینیون
 
 
آموزش تصویری شینیون
 
 
 
کلاس شینیون
 
شینیون 2016
 

از پایین به سمت بالا یک  تکه از سمت راست یک  تکه از سمت چپ  شروع  به برداشتن می کنیم. بعد به همین ترتیب از ردیف دوم برمی داریم بعد ردیف سوم ، همین طور لایه ها را پر می کنیم  ودر آخر ، انتهای  مو را جمع نمی کنیم از همان فر موها که به صورت حلقه حلقه  در آمده روی ابزار می چینیم.

 

 

شینیون اروپایی

 

تمام ردیفها که پر شد  یک شینیون جمع و باز زیبا  تا بغل های سر درست می شود سپس چتری ها را فرق وسط درست میکنیم و مابین دو تا ابرو موها را جدا میکنیم. هر کدام را به سمت خودش انتهای مو را با بابلیس حالت می دهیم حرکت را به سمت پشت می بریم . برای کسانی که دوست ندارند موهایشان جمع باشد این شینیون را می توان بلند تر درست کرد و مو اضافه کرد. این مدل شینیون برای موهای خیلی بلند بسیار زیباست.

 

آموزش شینیون

 

امیدواریم از آموزش شینیون ریسه ای  بهره برده باشید.

 

با هم و در کنار هم بیشتر بیاموزیم 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: