پنجشنبه 12 مهر 1397 - 00:14:47

چگونه مژه های پرپشت و بلند داشته باشیم

راز داشتن مژه های بلند چیست؟

بلند شدن مژه چشم

 

رازهای داشتن مژه های پرپشت و بلند چیست؟

مسلما خانم ها دوست دارد مژه های پرپشت و بلند داشته باشند و  بیشتر مواقع از ریمل های حجم دهنده و مژه های مصنوعی برای داشتن مژه های پرپشت و بلند  استفاده میکنند.  این مقاله از سایت آرایشگری رژ لب، به ما آموزش میدهد که چگونه مژه های پرپشت و بلند داشته باشیم؟ 

 

 چگونه مژه های پرپشت و بلند داشته باشیم؟

 

 تقویت مژه با روغن کرچک

یک یا دو قطره روغن کرچک
یک قطره اسطوخدوس، روغن چریش، روغن رزماری ، روغن درخت چای یا روغن هسته انگور
 یک براش ریمل تمیز

 روغن ها  را با هم مخلوط کنید سپس با براش به مژه ها بمالید، بذارید تمام شب روی مژه ها بماند. همچنین به جای روغن کرچک میتوانید از روغن بادام، روغن زیتون و یا روغن جوجوبا استفاده کنید. برای مدتی هر شب از این روغن استفاده کنید تا نتیجه خوبی بگیرید. روغن کرچک به خاطر اسید های چرب و انتی اکسیدانی  که دارد باعث بلندی مو میشود و همچنین منبع تغذیه ای خوبی برای رشد مو به حساب میاد.

 

 تقویت مژه با ژله

 ژله
 یک براش ریمل تمیز

ژله  را با براش ریمل روی مژه ها بزنید و بگذارید روی مژه ها کل شب بماند. استفاده هرشب از این محلول باعث رشد بالای مژه ها میشود. همچنین ریشه های مو را ضخیم و قوی تر میکند.

 

 

 تقویت مژه با پوست لیمو و روغن زیتون

 پوست لیمو خیس شده
روغن زیتون

یک لیمو را پوست کنید و پوست آن را به تکه های کوچک ببرید سپس آن را برای دو سه روز در روغن زیتون بخوابانید. حالا روغن را قبل از خواب به مژه ها بزنید. هرشب ابن کار را انجام دهید.

 

 

تقویت مژه 

 

 تقویت مژه با چای سبز

چای سبز
 آب گرم 

یک قاشق غذاخوری برگ چای سبز و یک لیوان آب گرم، بگذارید برای چند دقیقه برگ چای در آب خیس بخورد. وقتی که آب کمی خنک شد، آب را به مژه ها بزنید و بگذارید کل شب روی چشم ها بماند. روزی یکبار این کار را انجام دهید. آنتی اکسیدان موجود در چای سبز برای داشتن مژه های پرپشت و بلند  بسیار مفید است.

 

 تقویت مژه با ویتامین E

 ویتامین E

روغن داخل کپسول ویتامین E را به مژه ها بزنید و روزی یکبار از این روش استفاده کنید. روغن را بزنید و برای 3 یا 4 ساعت بگذارید بماند.

 


نکات برای نگهداری مژه ها

قبل از خواب حتما آرایش چشم هایتان را پاک کنید. آرایش را از روی مژه و چشمانتان پاک کنید و بگذارید در طول خواب مژه ها استراحت کنند. خوابیدن با آرایش باعث ریزش مژه ها میشود و همانطور که همه میدانیم رشد مجدد مژه ها بسیار سخت است.

 


کوتاه کردن مژه ها

هر 3 یا 4 ماه یکبار میتوانید سر مژه ها تقریبا 4/1 ازآن را کوتاه کنید. این کار باعث میشود که رشد مژ ها سریعتر شود.
همچنین داشتن یک رژیم غذایی درست و سالم کمک شایانی به رشد مژه ها میکند. مثل خوردن میوه و سبزیجات یا مواد غذایی که منبع پروتئین هستند. بهترین راه برای داشتن 
مژه های پرپشت و بلند ، داشتن سالم خوردن و سالم زندگی کردن است.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: