یکشنبه 20 مرداد 1398 - 17:46:23

دوره آموزش رنگ مو

 

دوره آموزش رنگ مو زهرا کریمی

جدیدترین تکنیک های رنگ و مش

 

دوره آموزش رنگ مو


 

رنگ کردن مو از آن دسته کارهایی است که همه خانم ها حداقل برای یک بار هم که شده در زندگی شان امتحان کرده اند. انجام رنگ و مش نیاز به تخصص و تبحر بالایی دارد و بهتر است توسط متخصصان انجام شود. اگر شما هم به دنبال یک متخصص رنگ و مش حرفه ای هستید، ما به شما خانم زهرا کریمی را پیشنهاد می کنیم. ایشان با داشتن بیش از 15 سال سابقه کاری مرتبط، بهترین تجربه از دوره آموزش رنگ مو را در اختیارتان قرار می دهند. در ادامه این مطلب از سایت رژلب قصد داریم شما را با مهارت های ایشان بیشتر آشنا کنیم.


آموزش بالیاژ مو


رنگ مو بالیاژ یکی از ترندهای مش کردن مو می باشد که بسیاری از خانم ها به خصوص هنرمندان و بازیگران را به خود جذب کرده است. در این تکنیک، قسمت های بالای مو که به ریشه نزدیک است، تیره مانده و هر چه به سمت پایین مو نزدیک می شویم، رنگ آن روشن تر می شود. در این روش، آرایشگر موهای شما را آزادانه رنگ می کند.
بالیاژ یک کلمه فرانسوی است که جاروب کردن معنی دارد. در این روش، موها به صورت آزادنه رنگ آمیزی می شوند. بالیاژ برای انواع موهای بلند و کوتاه مناسب است. این روش رنگ مو از ریشه آغاز شده و به مرور تنالیته رنگ به بیشترین درجه روشنی در انتها می رسد.
از آن جایی که در این روش لایه رویی مو بسیار حائز اهمیت است که رنگ روشنی داشته باشد، لایه های زیرین مو می تواند به همان رنگ طبیعی مو باقی بماند. بالیاژ برای افرادی که از موهای سفید خود رنج می برند نیز بسیار مناسب خواهد بود. از آن جایی که می توان با استفاده از این تکنیک، هایلایت های زیبا و طبیعی بسیاری را با رنگ های روشنی همچون شرابی و صورتی ایجاد کرد، بسیار مورد توجه دختران جوان قرار می گیرد. برای این کار کافیست چند دسته از موهای خود را انتخاب کرده و هایلایت مورد نظر را روی آن اجرا کنید. مابقی موها را به حالت طبیعی خود رها نمایید.
به دلیل آن که بالیاژ یک تکنیک کاملا دستی است و آرایشگر باید تغییرات لازم را روی آن پیاده سازی کند تا ترکیب زیبایی از رنگ ها به دست بیاید، انواع چندانی ندارد. تنها یک روش برای انجام این کار وجود دارد و آن پیچاندن دسته های رنگ شده مو داخل فویل و قرار دادن در معرض حرارت است.

 

دوره آموزش رنگ و مش

 


آموزش آمبره


ریشه کلمه آمبره در زبان فرانسوی است که به معنی سایه می باشد. تلفظ درست این کلمه اُمبره (Ombre) است و در بین هالیوودی ها و سلبریتی ها بسیار پرطرفدار می باشد.
آمبره روشی تقریبا جدید برای تغییر رنگ موها است. در این روش، موها از ریشه تیره هستند و همان طور که به ساقه نزدیک می شوند، روشن و روشن تر می شوند. حتی می توان تیرگی ریشه مو را همان رنگ طبیعی در نظر گرفت و فرآیند رنگ گذاشتن را از قسمت های میانی موها شروع و در قسمت نوک آن به اتمام رساند. بدین صورت، به مرور زمان و در صورت رشد مو، تغییر یا اختلالی در این سبک به وجود نیامده و نیازی به ریشه گیری ندارد. حتی جلوه آن بیشتر نیز خواهد شد.
حتی اگر ریشه موها را هم رنگ کرده باشید، باز هم به راحتی می توان آن را ریشه گیری کرد و تاثیری در ساقه و نوک موها ایجاد نخواهد کرد. برای رنگ موی آمبره می توان از همه تم های رنگی استفاده کرد. در این سبک حدودا نصف یا یک سوم قد مو روشن می شود که اصولا در پایه 9 و 10 انجام می شود.


روشن کردن مو بدون نیاز به دکلره


از آن جایی که دکلره آسیب بسیار زیادی به موها وارد می کند، بهتر است تا حد امکان از انجام آن خودداری کرد. اگر قصد دارید تنها 3 الی 4 درجه موهای خود را روشن کنید، می توانید از دکوکرم استفاده نمایید. به دکو کرم دکلره ضعیف نیز گفته میشود به دلیل آن که قدرت و نفوذ دکلره سنتی را ندارد همچنین به دلیل چرب و نرم بودن کرم دکلره باعث میشود موها بعد از دکلره خشک و آسیب دیده نشوند زیرا مملو از روغن های مغذی است که علاوه بر روشن کردن موها به تقویت و حفظ رطوبت و شادابی مو منجر می شود. برای اینکه موهای خود را به پایه های روشن برسانید و در عین حال موهای سالم و شادابی داشته باشید باید روش صحیح استفاده ازدکوکرم را بدانید.
 

 

تمام این مباحث به همراه جدیدترین متدهای روز دنیا در حوزه رنگ و مش را می توانید زیر نظر خانم زهرا کریمی آموزش ببینید. جهت شرکت در دوره آموزش رنگ مو ایشان می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: