دوشنبه 03 شهریور 1399 - 21:39:17

رنگ ابرو – نحوه انتخاب و معرفی بهترین برندها

 

معرفی بهترین برندهای رنگ ابرو

نحوه انتخاب رنگ ابرو متناسب با رنگ پوست و مو

 

همه چیز درباره رنگ ابرو

 

 

 

مطالبی که در این آیتم مطالعه خواهید کرد:

 

انتخاب رنگ ابرو مطابق با رنگ مو

انتخاب رنگ ابرو بر اساس تناژ پوست

روش تست رنگ مداد ابرو

نحوه صحیح طراحی ابرو با مداد

استفاده از ژل ابرو برای طراحی دقیق تر

استفاده از سایه ابرو برای ظاهر نرم تر

استفاده از رنگ ابرو برای زیبایی هر چه بیشتر ابروها

آموزش رنگ ابرو با مواد طبیعی در خانه

چگونه ابروهای خود را رنگ کنیم؟

طرز تهیه رنگ ابرو طبیعی و خانگی

معرفی بهترین برندهای رنگ ابرو در جهان

 

 


پیدا کردن رنگ مناسب برای ابروها، یکی از مشکلات آرایشی اغلب افراد است. چرا که از طرفی قصد داریم موهای ابرو طبیعی به نظر برسد و انتخاب رنگ اشتباه می تواند چهره را خیلی عبوس یا بی رنگ جلوه دهد. از این رو بر آن شدیم تا با ارائه مطلب پیش رو، شما را در انتخاب هر چه راحت تر رنگ ابرو یاری دهیم. با وب سایت رژلب همراه باشید.


انتخاب رنگ ابرو مطابق با رنگ مو


- اگر موهای شما قهوه ای تیره یا مشکی است، توصیه می کنیم رنگ ابرویی را انتخاب کنید که یک تا دو درجه از موها روشن تر باشد. این امر موجب می شود تا رنگ ابروها طبیعی به نظر رسیده و چهره خیلی تیره و عبوس به نظر نرسد. از طرف دیگر، چربی طبیعی سطح پوست که زیر ابروها نیز قرار دارد، موجب تیره نشان دادن آن خواهد شد. رنگ خیلی روشن هم با موهای شما تناسب ندارد. بنابراین سعی کنید رنگ ابروی خود را 1 یا 2 درجه روشن تر از رنگ مو در نظر بگیرید.

 

انتخاب رنگ ابرو


- اگر موهای شما قهوه ای خیلی روشن است، توصیه می کنیم رنگ ابروهای خود را یک تا دو درجه تیره تر انتخاب نمایید. انتخاب رنگ روشن برای ابروها می تواند چهره شما را بی روح و کسل نشان دهد. رنگ ابروی خیلی تیره نیز با رنگ موهای شما سازگاری نخواهد داشت. شما می توانید ابتدا ابروهای خود را یک درجه از رنگ موها تیره تر کنید و در صورت نیاز، آن را یک درجه دیگر تیره نمایید.
- اگر موهای شما بلوند است، توصیه می کنیم رنگ ابرو خاکستری مایل به قهوه ای را امتحان نمایید. انجام این کار باعث می شود تا رنگ ابرو در مقابل موهایتان طبیعی به نظر برسد و خیلی تیره نباشد.
- اگر موهای شما ماهگونی یا قرمز است، یک رنگ بلوند متوسط یا روشن برای ابروهای خود انتخاب نمایید.

 

انتخاب رنگ ابرو بر اساس تناژ پوست


- اگر پوست روشن دارید، یک رنگ بلوند خاکستری را برای ابروهای خود انتخاب نمایید. با استفاده از یک رنگ بلوند روشن می توانید پوست خود را به گونه ای جلوه دهید که زرد یا نارنجی به نظر نرسد. سعی کنید اگر پوست روشن و موهای بلوند یا قهوه ای دارید، از رنگ های مایل به قرمز برای ابروهای خود استفاده نکنید. استفاده از سایه سرد برای رنگ ابرو می تواند جلوه طبیعی تری به ابروها ببخشد.
- اگر پوست زیتونی دارید، رنگ قهوه ای روشن تا متوسط را برای ابروهای خود انتخاب نمایید. چنانچه پوست شما به راحتی برنزه می شود، بهتر است به دنبال رنگ قهوه ای متوسط باشید.
- اگر پوست تیره دارید، رنگ قهوه ای مات را برای ابروهای خود انتخاب نمایید. بهتر است رنگ قهوه ای روشن تا متوسط را برای ابروهای خود برگزینید. این رنگ باید یک تا دو درجه از تناژ پوست شما روشن تر باشد.

 

انتخاب رنگ ابرو با توجه به تناژ پوست

 


روش تست رنگ مداد ابرو


روش های مختلفی برای تست رنگ مداد ابرو وجود دارد. شما می توانید قبل از استفاده آن را روی پوست صورت خود امتحان کنید. مداد ابرو را اندکی روی پوست گونه بکشید. بسته به رنگ مو و پوست، رنگ مداد ابرو باید یک تا دو درجه تیره تر از پوست به نظر برسد. اما توجه داشته باشید که این رنگ باید تناژ مناسبی با پوست داشته باشد نه این که یک کنتراست آشکار ایجاد نماید.

 


نحوه صحیح طراحی ابرو با مداد


برای طبیعی جلوه دادن طراحی خود از یک مداد ابروی نوک تیز استفاده کنید. به جای این که دور ابروهای خود یک قاب منظم بکشید، سعی کنید نقاط خالی بین تارها را با مداد پر کنید. به این صورت که خطوط نامنظمی مشابه با تارهای ابرو ایجاد نمایید تا جلوه طبیعی تری داشته باشد. در انتهای برخی مداد ابروها یک برس مخصوص تعبیه شده است که استفاده از آن می تواند رنگ را در تمام قسمت های ابروها پخش کند و جلوه طبیعی تری داشته باشد.

 

نحوه طراحی ابرو

 


استفاده از ژل ابرو برای طراحی دقیق تر


برای طراحی سریع و آسان ابروها می توانید از ژل استفاده کنید. اگر ابروهای قرینه ای دارید و تنها نیاز به اندکی رسیدگی دارند، از این محصول استفاده نمایید. برس ژل ابرو را در بطری محصول بچرخانید تا آغشته به رنگ شود. سپس تارهای ابرو را رو به سمت بالا شانه بزنید. ژل ابرو ماندگاری بالایی دارد و زیبایی ابروهای شما را در طول روز حفظ خواهد کرد.


استفاده از سایه ابرو برای ظاهر نرم تر


سایه ابرو می تواند جایگزین بهتری برای مداد یا ژل ابرو باشد. برای این کار ابتدا یک قلم کوچک و زاویه دار را انتخاب کرده و به سایه ابرو آغشته کنید. سپس قلم را از پایه ابروی خود به سمت بالا بکشید. این محصول می تواند به ایجاد خطوط مویی کمک بسیاری کرده و حالت طبیعی تری را برای ابروها رقم بزند.


استفاده از رنگ ابرو برای زیبایی هر چه بیشتر ابروها


یک گزینه نیمه دائمی برای تغییر حالت ابروها و زیبایی هر چه بیشتر آن ها، رنگ کردن می باشد. رنگ کردن ابروها به شما کمک می کند تا حداقل 3 تا 4 هفته ابروهای زیبایی داشته باشید. برای کسب نتیجه بهتر به متخصص مراجعه کنید تا رنگ مخصوص ابرو استفاده شود.

 

آموزش رنگ ابرو با مواد طبیعی در خانه

 

آیا تمایل دارید ابروهای خود را به طور طبیعی و به دور از مواد شیمیایی، در خانه رنگ کنید؟ در ادامه این مطلب از سایت رژلب، قصد داریم آموزش ساخت رنگ ابرو با مواد طبیعی را خدمتتان ارائه دهیم. مانند اکثر محصولات زیبایی، یافتن رنگ ابرو کاملا طبیعی و عاری از هر گونه مواد شیمیایی می توانید یک چالش باشد. به همین دلیل، بر آن شدیم تا طرز تهیه رنگ ابرو طبیعی را آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

 

رنگ ابرو طبیعی در خانه


چگونه ابروهای خود را رنگ کنیم؟

 

در حالی که بسیاری از افراد، برای رنگ کردن ابروهایشان به سالن های زیبایی مراجعه می کنند، اما شما می توانید این کار را در منزل و به راحتی انجام دهید. نحوه رنگ کردن ابروها به این صورت است که از قسمت داخلی ابرو و نزدیک به پل بینی خود شروع کنید. قلموی مخصوص رنگ ابرو یا یک ابزار باریک را داخل مواد رنگ فرو برده و از قسمت ابتدایی ابروها شروع به موادگذاری کنید. پس از این که یک دور کاملا قلمو را روی اول تا انتهای ابرو کشیدید، یک بار در خلاف جهت دوباره این کار را انجام دهید تا کل نواحی تارهای ابرو به رنگ آغشته شوند.


توجه داشته باشید که رنگ ابرو باید حدود 15 تا 20 دقیقه بماند تا تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد. علاوه بر این، از آن جایی که قصد داریم از مواد طبیعی برای رنگ کردن ابروها استفاده کنیم، باید مدت زمان بیشتری نسبت به رنگ های شیمیایی، روی تارهای ابرو بماند.

پس از گذشت مدت زمان لازم، رنگ را با استفاده از پارچه نخی یا دستمال کاغذی از روی ابروها بردارید. ممکن است برای این کار نیاز به اعمال کمی فشار داشته باشید یا دستمال را در جهت مخالف رویش ابروها نیز بکشید تا به کامل برداشته شود. پس از این که رنگ را کاملا از روی پوست برداشتید، با استفاده از آب ولرم نواحی ابروها را کاملا شستشو دهید. مراقب باشید اضافات رنگ ابرو به داخل چشم ها نفوذ پیدا نکنند.
بهتر است رنگ ابرو را هر سه یا چهار هفته یکبار تمدید کنید. حال که با نحوه صحیح رنگ کردن ابروها آشنا شدید، وقت آن رسیده تا از نحوه تهیه رنگ ابرو طبیعی در خانه نیز آگاهی پیدا کنید.


طرز تهیه رنگ ابرو طبیعی و خانگی

 

پیش از هر چیز، ابتدا رنگ ابروی مناسب با ویژگی های ظاهری خود را انتخاب می کنیم. بهترین انتخاب این است که رنگ ابرویتان دو درجه روشن تر یا دو درجه تیره تر باشد. اگر موهایتان تیره است، توصیه می کنیم رنگ ابروهای خود را دو درجه روشن تر انتخاب کنید. برعکس، اگر رنگ موهایتان روشن است، رنگ ابروهای خود را دو درجه تیره تر برگزینید.


برای تهیه رنگ ابروی طبیعی، از ترکیب قهوه و کاکائو استفاده کنید. قهوه یک اسکراب عالی است که نقش اصلی در رنگ کردن ابروها را بر عهده دارد. از پودر کاکائو هم می توان جهت تیره و روشن کردن رنگ ابرو استفاده کرد. اگر می خواهید رنگ ابروی تیره تری داشته باشید، از پودر کاکائو کمتری استفاده کنید. پودر قهوه و کاکائو را متناسب با رنگ مورد نظرتان در کاسه ای بریزید. سپس، کمی روغن نارگیل، عسل و ژل آلوئه ورا اضافه کنید. روغن نارگیل خواص ضد باکتریایی دارد و به اتصال مواد با یکدیگر کمک شایانی می کند. عسل نیز یک شفا دهنده عالی پوست محسوب می شود.

 

تهیه رنگ ابرو طبیعی در خانه

 

حتی اگر ابروهای شما سالم باشد و نیازی به بهبودی نداشته باشد، عسل موجب تقویت پوست و تارهای ابرو خواهد شد. علاوه بر این، به دلیل خاصیت چسبندگی که دارد، در افزایش انسجام مواد کاربرد دارد. ژل آلوئه ورا با آرامش بخشیدن به پوست و از بین بردن هر گونه تحریکات احتمالی یا موجود، موجب تقویت سلامت پوست نواحی ابرو می شود.


موادی که در بالا به آن ها اشاره کردیم را با هم ترکیب کرده و بگذارید حدود 5 دقیقه به حال خود بماند. از ناحیه ضخیم تر ابرو که همان قسمت ابتدایی است، شروع به موادگذاری کرده و قلمو را تا انتهای ابروها به حرکت درآورید. معمولا 20 دقیقه زمان لازم است تا ابروها به رنگ مورد نظر دربیایند. اما اگر تمایل دارید رنگ آن تیره تر باشد، می توانید این مدت زمان را افزایش دهید. پس از این زمان، مواد را از روی پوست بردارید و شستشو دهید.


معرفی بهترین برندهای رنگ ابرو در جهان


اگر به دنبال بهترین برند رنگ ابرو هستید، در ادامه لیستی از بهترین آن ها را برایتان فراهم کرده ایم که امیدواریم به کارتان بیاید.

کیت رنگ ابرو Godefory

این کیت یکی از محبوب ترین گزینه ها برای رنگ کردن ابرو در خانه است. شامل چهار عدد کپسول رنگ، یک کاسه کوچک برای ترکیب رنگ، اکسیدان و قلم می باشد. کیت رنگ ابرو Godefory را می توانید در رنگ های قهوه ای تیره، متوسط، روشن و مشکی خریداری کنید و معمولا بین 4 تا 6 هفته ماندگاری خواهد داشت.

 

کیت رنگ ابرو

 

رنگ ابرو فوری BaeBrow

استفاده از این رنگ ابرو بسیار راحت است و رنگ آن فوری روی تارهای ابرو می نشیند. کافیست برس محصول را روی ابروها به حرکت در آورده از پایین به بالا برس بکشید. پس از 3 یا 4 دقیقه، ابروها را پاک کنید. این رنگ حدود یک ماه ماندگاری دارد و دارای طیف های مشکی، قهوه ای روشن و تیره می باشد.

 

 

رنگ ابرو فوری BaeBrow

 

رنگ ابرو Roux Lash And Brow

این رنگ در کمتر از ده دقیقه بهترین نتیجه را به شما خواهد داد.هیچ نوع تحریک و حساسیتی ایجاد نکرده و تا یک ماه دوام دارد. رنگ ابرو Roux را می توانید در سه رنگ مشکی، قهوه ای تیره و روشن خریداری نمایید.

 

رنگ ابرو Roux Lash

 

ژل ابرو Etude Tint My Brows

اگر تمایلی به رنگ ابرو ندارید، این محصول را امتحان کنید. ژل ابرو اتود موقتی بوده و پس از حدود یک هفته به کلی از روی ابروها پاک خواهد شد. کافیست این محصول را به کمک براش روی ابروها قرار داده و دو ساعت صبر کنید. این رنگ موقت پس از چند بار شستشو از بین خواهد رفت.

 

ژل ابرو Etude

 

رنگ ابرو Eylure Permanent

این رنگ ابرو بسیار باکیفیت است و به همین دلیل قیمت نسبتا بالایی دارد. اگر ابروهای نه چندان مقاومی دارید، می توانید برای رنگ کردن از این کیت استفاده نمایید. در سه رنگ مشکی، قهوه ای روشن و قهوه ای تیره موجود می باشد.

 

رنگ ابرو Eylure

 

رنگ ابرو SmartFX SmartBrow

این برند یک انتخاب هوشمندانه است. چرا که دارای الیاف رنگی است و به ابروهای شما حجم طبیعی را می دهد. اگر تمایلی به استفاده از رنگ ابروی دائمی ندارید و از طرفی می خواهید ابروهای خوش فرمی داشته باشید، استفاده از محصول SmartFX SmartBrow به شما پیشنهاد می شود.

 

ژل ابرو SmartFX 

 

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: