یکشنبه 16 خرداد 1395 - 11:50:52

آرایش چشم دودی

آرایش دودی برعکس

آرایش چشم دودی 

آرایش چشم

آرایش چشم 

اگر از آرایش دودی در آرایش خود بسیار استفاده کرده و به دنبال سبک متفاوت و جذابی برای آرایش چشم های خود هستید، می توانید آرایش چشم دودی معکوس که در این مقاله از سایت رژلب آموزش داده شده است را به کار برده و با زیباتر نشان دادن چشم های خود توجه همگان را جلب کنید.



مرحله اول آرایش چشم دودی

آرایش چشم دودی

قبل از شروع آرایش پوست خود را مرطوب کنید تا برای انجام میکاپ آماده باشد. سپس برای از بین بردن تیرگی زیر چشم ها کمی کانسیلر در زیر چشم های خود مالیده و صبر کنید تا جذب پوست شود. اگر زیر چشم های شما تیرگی زیادی دارد می توانید قبل از کانسیلر از کارکتر استفاده کنید. سپس روی کانسیلر خود کمی پنکک یا پودر زده و رطوبت روی پوست خود را در این قسمت محبوس کنید.
برای شروع آرایش از یک سایه نود استفاده کرده و آن را در سرتاسر پلک بمالید. این کار چشم ها را بهتر و برجسته تر نشان می دهد. پس از سایه نود از یک رنگ سایه طلایی استفاده کرده و آن را در بالای پلک بمالید. سپس هر دو رنگ را با استفاده از یک فرچه آرایشی مناسب با یکدیگر مخلوط کرده و اگر می خواهید سایه های شما بهتر دیده شوند این کار را با انگشتان خود انجام دهید.

 

مرحله دوم آرایش چشم دودی

آرایش چشم

در این مرحله از یک سایه قهوه ای استفاده کرده و آن را در قسمت بالای پلک بمالید. این رنگ به زیبایی چشمها می افزاید.

 

مرحله سوم آرایش چشم دودی

مداد چشم

یک سایه قهوه ای تیره را انتخاب کرده و آن را در بالای پلک و قسمت خارجی آن بمالید. این سایه چشم را به خوبی پخش کرده و با سایه قهوه ای مرحله قبل خود به گونه ای ترکیب کنید که خط واضحی باقی نماند. سپس از یک سایه کرم رنگ در قسمت داخلی چشم ها و روی استخوان ابروی خود استفاده کرده و چشم ها را چشمگیرتر نشان دهید.

 

مرحله چهارم آرایش چشم دودی

آرایش شب

در واقع سایه دودی معکوس شما از این مرحله آغاز می شود. برای انجام این آرایش چشم ابتدا یک سایه نارنجی مات را انتخاب کرده و آن را در قسمت زیرین چشم های خود بمالید. سپس از یک مداد چشم سفید استفاده کرده و آن را داخل چشم های خود بزنید تا چشم ها بزرگ تر دیده شوند.

 

مرحله پنجم آرایش چشم دودی

خط چشم

برای انجام آرایش چشم دودی معکوس خود از یک مداد مشکی کمک گرفته و آن را در زیر مژه های پایین خود بزنید. این مداد چشم را می توانید به میزان دلخواه نازک و یا ضخیم بکشید. فراموش نکنید که برای داشتن یک آرایش چشم زیبا ابتدا سر مداد خود را بتراشید.

 

مرحله ششم آرایش چشم دودی

آرایش چشم

در مرحله آخر سایه زدن از یک سایه زرد رنگ استفاده کرده و آن را زیر سایه نارنجی خود که از قبل زده بودید، بمالید. سپس با یک فرچه آرایشی مناسب این رنگ ها را با یکدیگر به خوبی درهم ترکیب کرده و خط واضحی باقی نگذارید. بالای چشم ها هم یک خط چشم دنباله دار کشیده و پس از فر کردن مژه ها ریمل را فراموش نکنید. در صورت تمایل می توانید از مژه مصنوعی هم استفاده کنید.

 

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: