یکشنبه 13 تیر 1395 - 09:34:30

آرایش مناسب موهای تیره

نکات آرایشی برای موهای تیره

هماهنگی رنگ آرایش و مو

آرایش مناسب برای موهای تیره

نکات آرایشی مناسب موهای تیره


داشتن موهای تیره چهره خانم ها را جذاب تر نشان داده و به خصوص اگر این موها مشکی باشند جذابیت آن ها بیشتر هم می شود. اما داشتن موهای تیره ساده نیست و باید از روش های مختلف استفاده کرده و زیبایی موها و هماهنگی آن ها با آرایش چهره را حفظ کرد. این کار به خصوص برای خانم های با موهای تیره و پوست سفید دشوارتر بوده و این خانم ها می بایست برای آرایش خود از رنگ های خنثی تری استفاده کنند.در ادامه این مقاله روش های مختلف دیگری برای آرایش با موهای تیره ارائه شده است.
 

استفاده از سایه های به رنگ خنثی

آرایش مناسب موهای تیره


خانم هایی که موهای تیره مشکی یا قهوه ای دارند، بهتر است به رنگ های خنثی برای سایه چشم های خود بسنده کنند. اگر شما هم موهای تیره مشکی یا قهوه ای دارید می توانید از این نوع سایه ها برای آرایش چشم های خود استفاده کرده و زیبایی چشم های خود را بیشتر نشان دهید. البته لازم به ذکر است که خانم های با موهای تیره بهتر از هر کس دیگری می توانند از آرایش چشم دودی  استفاده کرده و هماهنگی لازم بین آرایش چشم و رنگ موهای خود را به وجود آورند. بنابراین اگر موهای تیره ای داشته و به دنبال آرایش چشم غلیظ تری هستید، آرایش دودی را امتحان کنید.

 

 رژ لب های روشن

آرایش مناسب موهای تیره


از آن جایی که داشتن موهای تیره و پوست روشن یک تضاد زیبا در چهره به وجود می آورد، بنابراین استفاده از کمی رنگ می تواند به شما کمک کند تا بیشتر بدرخشید. بنابراین برای زیبایی بیشتر آرایش خود می توانید از رژ لب صورتی روشن، نارنجی(بهترین رنگ برای بهار) و قرمز استفاده کنید. تمام این رنگ ها پوست و موی شما را با یکدیگر هماهنگ تر می کنند.

 

 اجتناب از زیرسازی سنگین

درست است که زیر سازی صورت باید با توجه به توناژ و نوع پوست تان انجام شود، اما دقت داشته باشید که از آن جایی که موهای تیره ای دارید، زیرسازی سنگین صورت شما را بی رنگ و رنگ پریده نشان می دهد. بنابراین برای دستیابی به بهترین نتیجه می توانید از کرم پودرهای سبک تری استفاده کرده و رنگ پوست خود را حفظ کنید.

 

 استفاده از رژگونه مناسب

آرایش مناسب موهای تیره


یکی از روش های مناسب دیگر برای رنگ دادن به چهره و هماهنگ کردن رنگ موها و رنگ پوست استفاده از رژگونه مناسب است. بنابراین اگر موهای تیره ای دارید، بهتر است از رژگونه های صورتی و یا مرجانی استفاده کرده و به جذابیت و درخشش چهره خود تا جای ممکن بیفزایید.

 

 اضافه کردن هایلایت و لولایت به موها

آرایش مناسب موهای تیره


برای زیباتر نشان دادن موهای خود می توانید در بین آن ها از هایلایت و لولایت استفاده کرده و ظاهر زیباتری به موهای خود ببخشید. زیرا اضافه کردن رنگ های دیگر روی مو به آن ها حالت زیباتری می بخشد و از بی حالتی و کدری موها جلوگیری می کند.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: