سه شنبه 27 مهر 1395 - 11:35:44

آموزش سایه چشم

ترکیب صحیح سایه

 آرایش چشم

سایه چشم

آموزش آرایش چشم



یکی از مهم ترین نکات آرایشی هنگام آرایش چشم ها، ترکیب سایه ها با یکدیگر و محو کردن آن ها در یکدیگر است. دلیل این که سایه بسیاری از خانم ها زیبا به نظر نمی رسد هم همین ترکیب رنگ ها با یکدیگر بوده و از آن جایی که رنگ ها به خوبی در هم محو نشده اند، جلوه طبیعی و زیبایی به وجود نمی آورند. به همین دلیل در این مقاله از سایت آرایشی رژلب به آموزش ترکیب صحیح سایه چشم پرداخته شده است تا با استفاده از این کار سایه زیبایی روی چشم ها به وجود آمده و میکاپ صورت حرفه ای تر و جذاب تر به نظر برسد.

وسایل لازم آموزش سایه چشم و آرایش چشم
• سایه چشم
• پرایمر چشم
• ریمل
• فرچه های سایه
• خط چشم

 

آموزش ترکیب صحیح سایه چشم ها در یکدیگر


مرحله اول آموزش سایه  چشم

آموزش آرایش



قبل از آرایش کردن و قبل از شروع هر کاری، ابتدا باید پوست را برای این کار آماده کرد. برای این کار هم باید زیر چشم و روی پلک ها کرم چشم زده و آن را به آرامی و به صورت حرکات دایره ای شکل در محدوده چشم ماساژ داد تا با این کار خشکی چشم گرفته شده و آبرسانی لازم در این نقطه صورت گیرد. زیرا حتی ذره ای خشکی روی پوست این قسمت هم زیبایی آرایش را زیر سوال می برد. پس از مرطوب کردن، نوبت به استفاده از پرایمر چشم رسیده و از پرایمر چشم باید به عنوان بیس آرایش استفاده شود تا هم آرایش ماندگاری بیشتری داشته باشد و هم به عنوان یک بیس آرایشی روی سطح چشم عمل کند. در صورتی که هر چند رنگی و یا تیرگی روی پوست اطراف چشم وجود داشته باشد هم باید آن را به کمک کنسیلر و پنکک مخفی کرده و سطح دور چشم ها را یکدست و زیبا نشان داد.

مرحله دوم آموزش سایه  چشم

سایه چشم

 

قبل از مرحله زدن سایه چشم ، باید شکل چشم بررسی شده و تحلیل شود. زیرا این شکل چشم است که آرایش مناسب آن را تعیین می کند. در مورد بررسی نوع شکل چشم در مقاله های دیگر سایت رژلب توضیحاتی داده شده است. برای سایه زدن هم باید ابتدا کمی سایه روی پلک زده شده و در بالای پلک و زیر ابروها سایه زده شود.

مرحله سوم آموزش سایه  چشم

آرایش کردن

 

در این مرحله و پس از زدن سایه چشم  در قسمتی که چشم حفره به وجود آورده و بالای پلک است، باید یک سایه مات زده و از رنگی استفاده کرد که از رنگ پلک و پوست یک درجه تیره تر است. برای زدن سایه هم باید آن را روی یک فرچه بزرگ و نرم زده و مانند حرکت برف پاک کن سایه را از قسمت داخلی چشم ها به سمت قسمت خارجی محو کرده و جذب پوست کرد. این کار باید به اندازه ای ادامه داشته باشد که هیچ خط واضحی روی پوست پلک باقی نماند.
دقت داشته باشید که نباید سایه را بالاتر از فرو رفتگی چشم زد. زیرا این کار ظاهر 
آرایش و چشم ها را غیرطبیعی نشان داده و جلوه زیبایی به وجود نخواهد آورد.

 

مرحله چهارم آموزش سایه  چشم

آرایش جدید


در این مرحله از یک فرچه سرتخت کمک گرفته و سایه به رنگ دلخواه خود را روی پلک بزنید. در این جا از یک رنگ نقره ای خنثی استفاده شده است.

 

مرحله پنجم آموزش سایه  چشم

آرایش لایت

 

پس از آن که سایه مورد نظر به طور کامل سطح پلک را پوشاند باید از یک فرچه متوسط کمک گرفته و دو سایه را به خوبی با هم ترکیب کرد. این کار باید به صورت حرکات پیچشی انجام شده و هیچ خط واضحی روی چشم و در بین دو سایه باقی نگذارد. به علاوه برای ترکیب سایه ها در یکدیگر بهتر است از قسمت خارجی چشم کار را شروع کرده و به سمت قسمت داخلی چشم رفت. این قسمت اهمیت زیادی دارد زیرا ماندن هر خط واضحی روی آرایش از زیبایی آن می کاهد.

مرحله ششم آموزش سایه  چشم

آرایش ملایم

 


در آخر باید از یک سایه مات کرم استفاده کرده و آن را زیر ابرو و بالای پلک چشم ها زد و برای زیبایی بیشتر چشم ها هم کافیست از خط چشم و ریمل کمک گرفته و آرایش چشم ها را تکمیل کرد.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.

لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: