یکشنبه 23 مهر 1402 - 12:53:46

آموزش و خدمات تاتو و آرایش دائم در شمال تهران

 

 

معرفی بهترین تاتو آرتیست شمال تهران

مرکز آموزش و خدمات آرایش دائم در شمال تهران

 

 

آموزش و خدمات تاتو شمال تهران 

 

 

 

فهرست آیتم هایی که در این مطلب خواهید خواند

 

آموزش و خدمات میکروپیگمنتیشن ابرو شمال تهران 

آموزش و خدمات میکروپیگمنتیشن خط چشم شمال تهران

آموزش و خدمات میکروپیگمنتیشن لب شمال تهران 

آموزش و خدمات میکروبلیدینگ ابرو شمال تهران 

آموزش و خدمات فیبروز ابرو شمال تهران

پاک کردن تاتو شمال تهران 

معرفی بهترین مرکز تاتو و آرایش دائم شمال تهران 

 

 

آرایش دائم یکی از بهترین روش ها برای پوشاندن برخی نواقص صورت و همچنین آراستگی همیشگی چهره است. به طور کلی آرایش دائم در چند نوع تاتو ابرو، تاتو خط چشم و همچنین تاتو رژلب انجام می شود. امروزه روش های نوین و بهتری از آرایش دائم ابداع شده است که سلامت پوست را تا حد زیادی افزایش می دهد. البته مراجعه به تاتو آرتیست باتجربه و ماهر نیز در تضمین سلامت پوست و زیبایی بسیار موثر است. اگر شما هم قصد انجام تاتو صورت نزد پیگمنت آرتیست ماهر را دارید، مطالعه ادامه این مطلب را از دست ندهید. ما قصد داریم یکی از بهترین تاتو کارهای منطقه شمال تهران قیطریه را به شما معرفی کنیم.
خانم 
سمیه عبدالهی، از جمله باتجربه ترین و ماهر ترین تاتو آرتیست در محدوده شمال تهران هستند. ایشان مدیریت مرکز تاتو خانم سمیه عبدالهی دارند. در ادامه قصد داریم نمونه کارهایی از ایشان را خدمت شما ارائه دهیم.


آموزش و خدمات میکروپیگمنتیشن ابرو شمال تهران


با به کارگیری تکنیک میکروپیگمنتیشن می توان تاتو ابرو انجام داد و با طراحی حالت طبیعی موها، شکل طبیعی تری به چهره داد. حتی می توان ناحیه خارجی ابرو را تغییر داد و با شکل دادن به آن، چهره را جوان تر و زیباتر کرد. اصلاح رنگ و شکل ابروها نیز با استفاده از این روش امکان پذیر است.

 

آموزش و خدمات میکروپیگمنتیشن خط چشم شمال تهران


تکنیک های خط چشم و بن مژه، روش های بسیار ظریف و زیبایی هستند که به ما کمک می کنند چشم هایی زیباتر و پرفروغ تر داشته باشیم. انجام بن مژه از حساسیت بالایی برخوردار است. علاوه بر این، ممنوعیت هایی وجود دارد که باید نسبت به آن ها نهایت دقت را به خرج دهید. به طور مثال، باید از انجام تاتو روی غدد اشکی چشم خودداری نمایید. همچنین، نمی توان میکروپیگمنتیشن بن مژه را روی لثه چشم انجام داد.
در نظر داشته باشید که مشتری هنگام مراجعه، هیچ گونه التهاب و قرمزی نباید روی پلک داشته باشد. در میکروپیگمنتیشن خط چشم و بن مژه باید از بهترین برند رنگ تاتو استفاده کرد تا به مرور به رنگ آبی و خاکستری تبدیل نشود. شما می توانید برای میکروپیگمنتیشن خط چشم و بن مژه از رنگ های فاقد آیرونوکساید استفاده نمایید. توجه داشته باشید که رنگ مشکی یک رنگ ریز میکرون است که پس از گذشت مدت زمانی زیر پوست پخش خواهد شد. بنابراین رنگ مشکی نباید به صورت خالص مورد استفاده قرار گیرد. البته می توان برای خط چشم یا بن مژه از رنگ های دیگر نیز استفاده کرد. رنگ های سورمه ای و قهوه ای بهترین گزینه های جایگزین برای میکروپیگمنتیشن خط چشم و بن مژه هستند.

 

آموزش و خدمات تاتو شمال تهران 

 

 

آموزش و خدمات میکروپیگمنتیشن لب شمال تهران


میکروپیگمنتیشن لب، تاتو رژلب یا هاشور لب، تکنیکی است که جهت قرینه سازی لب یا حجیم سازی آن به کار می رود. تاتو خط لب گاهی، برای از بین بردن سفیدی بیش از حد لب ها استفاده می شود. انجام این کار جذابیت ها و مزایای زیادی دارد. همچنین، تاتو خط لب روشی درمانی، برای رفع نقص افرادی است که به دلایل مادرزادی یا اکتسابی خط لب خویش را از دست داده اند. به طور مثال در افراد لب شکری پس از درمان نقص اصلی، می توان از تاتو کردن برای ترمیم خط لب بهره برد.
اصولاً خانم هایی که اقدام به میکروپیگمنتیشن رژلب یا خط لب می کنند به دنبال زیبایی دائم هستند؛ در حقیقت این افراد، نمی خواهند در طول روز درگیر تمدید کردن رنگ رژلب خود باشند. وقتی صحبت از تاتو و آرایش دائم به میان می آید، باید در انتخاب رنگ و مدل تاتو رژلب و تاتو خط لب توجه کنیم؛ زیرا در یک بازه زمانی طولانی این رنگ با ما خواهد بود و پشیمان شدن و تغییر دادن رنگ تاتو رژلب یا تغییر طرح تاتو خط لب کاری سخت و دردسر زاست.
واکنش هر پوست نسبت به رنگ تاتو لب متفاوت است و این تغییر رنگ هم نباید شما را نگران کند؛ زیرا بعد از مدتی رنگ اصلی لب ها نمایان خواهد شد.

 

آموزش و خدمات تاتو شمال تهران

 

 

آموزش و خدمات میکروبلیدینگ ابرو شمال تهران 

در روش میکروبلیدینگ از بلید یا تیغ برای برش پوست و انتقال رنگ به لایه های زیرین استفاده می شود. انجام این عمل به وسیله یک قلم غیر الکتریکی و به صورت دستی میسر می گردد. طی روش میکروبلیدینگ که آرایش نیمه دائمی نیز محسوب می شود از دو تکنیک هاشور کردن و شیدینگ برای جلوه بخشی هر چه طبیعی تر به ابروها به کار گرفته می شود.
عمل شیدینگ همان سایه زدن است که قابلیت پوشاندن نقاط خالی از مو و جای زخم را به خوبی دارا می باشد. به عبارتی، ترکیب هاشور ابرو و سایه با توجه به رنگ پوست، تاثیر به سزایی در زیباتر و شاداب تر نشان دادن چهره خواهد داشت.
از آنجایی که میکروبلیدینگ از ماندگاری کوتاه تری به خصوص برای افراد دارای پوست چرب برخوردار است، روش های تلفیقی بسیاری ابداع شده اند که این مشکلات را برطرف می کنند. از جمله روش های تلفیقی میکروبلیدینگ می توان به کُمبو بروز و پادِر بروز اشاره کرد. در روش کمبو بروز، ابتدا تارهای طبیعی ابرو با استفاده از روش میکروبلیدینگ ایجاد می شوند. سپس از روش سایه زدن برای ایجاد تراکم بیشتر استفاده می شود که این کار با استفاده از دستگاه الکتریکی میسر است. برخی افراد گمان می کنند که روش کمبو بروز یک ظاهر غیر طبیعی و تیره مانند تاتو های قدیمی به صورت آن ها می بخشد؛ در صورتی که این گونه نبوده و سایه ابروی ایجاد شده به حدی ریز و طبیعی است که جلوه مصنوعی نخواهد داشت.

روش پادر بروز با نام آمبره بروز نیز شناخته می شود که در آن قسمت تاج ابرو حالت طبیعی و روشن تر داشته و هر چه به سمت آرک و انتهای ابروها نزدیک می شویم، رنگ آن تیره تر می شود. این ایده برای افراد دارای ابروهای نازک و کم پشت مناسب است. پادر بروز معمولا هیچ صدمه ای به پوست وارد نمی کند و حدود 2 تا 4 سال ماندگاری دارد. در روش پادر بروز، برخلاف متد میکروبلیدینگ از یک قلم برقی که در انتهای آن یک نیدل یا سوزن تعبیه شده است، استفاده می شود. علاوه بر این، این قلم برخلاف قلم مخصوص میکروبلید، دارای سوزن تیز و برنده نیست. متخصص تاتو ابرو از قلم میکروشید برای ایجاد سوراخ های بسیار ریز و انتقال رنگدانه به زیر پوست استفاده می کند. سوراخ های ایجاد شده در داخل ابروها می توانند فرم کلی آن را به وجود آورند.

 

آموزش و خدمات تاتو شمال تهران 

 

 

آموزش و خدمات فیبروز ابرو شمال تهران 


فیبروز ابرو، روشی نیمه دائمی برای آرایش ابروها است که طی آن از فرآیند طراحی هاشور و سایه به کار گرفته می شود. این عمل به صورت دستی و با استفاده از سوزن های یکبار مصرف صورت می گیرد و به دلیل آن که تزریق در لایه های سطحی پوست انجام می شود، درد و خونریزی زیادی را به همراه ندارد. همچنین از آن جایی که طراحی هاشور ابرو به صورت نامنظم و با خطوط ریز انجام می شود، فرم زیبا و طبیعی را برای ابروها به ارمغان خواهد آورد.
طراحی ابرو در روش فیبروز بر اساس فرم کلی صورت فرد و اجزای آن شکل می گیرد و این موضوع بدان معنی است که مشتری هیچ نقشی در تصمیم گیری مدل آن نخواهد داشت. بلکه درستی انجام این عمل و رضایت از نتیجه کار کاملا به تخصص و حرفه تاتو کار بستگی دارد.
معمولا در طراحی ابرو به روش فیبروز از قانون نسبت طلایی استفاده می شود که در آن نسبت اجزای مختلف بدن که بیشترین هماهنگی با هم دارند را عدد 1.618 تعیین کرده اند. قرینه سازی ابروها به این صورت است که ابتدا فاصله میان دو ابرو را اندازه گرفته و نقطه میانی آن را با استفاده از مداد طراحی ابرو علامت می زنیم. سپس موقعیت قرارگیری تاج ابروها را علامت می زنیم که برای این کار می توان از استخوان بینی کمک گرفت. در مرحله بعد، باید اندازه قد ابروها را در نظر گرفت که برای این کار می توان خط کش دیوایدر را به صورت موازی با ابروها و لب مراجعه کننده قرار داد.
پس از این که نقاط اصلی ابرو با استفاده از مداد علامت گذاری شد، شروع به متصل کردن آن ها کرده و یک خط واضح برای آن در نظر می گیریم. یکی از اصلی ترین مراحل انجام فیبروز، طراحی ابتدایی ابروها است. حتما دقت و زمان کافی را برای انجام این کار به خرج دهید. فاصله های آرک، تاج و قد ابرو همگی باید متقارن با هم باشند و برای این منظور، خط کش دیوایدر می تواند کمک بسیاری به شما کند.

پس از طراحی ابروها، کار انجام شده را با اپلیکیشن چک می کنیم تا خطای دید موجب بروز اشکال در آن نشده باشد. پس از این که طراحی خود را چک کردیم، مواد بی حسی را روی ابروها قرار داده و به مدت 20 الی 30 دقیقه منتظر می شویم تا کارایی خود را داشته باشد. در مرحله بعد، از قلم یک بار مصرف میکروبلیدینگ به همراه سوزن نازک برای ایجاد خطوط طبیعی و مشابه با تارهای ابرو استفاده می کنیم. بهتر است خطوط در زوایای مختلف و همانند تارهای اصلی ابروها ایجاد شوند تا نتیجه بهتری حاصل شود. سپس ماسک رنگ را روی ابروها قرار می دهیم و به مدت 2 الی 3 دقیقه به آن مکث می دهیم. پس از این مدت، رنگ را با استفاده از یک پد آرایشی به طور کامل از روی ابروها پاک می کنیم.

دوباره شروع به طراحی ابروها کرده و نقاطی که جا انداخته بودیم را ایجاد می کنیم. سپس دوباره ماسک رنگ ایجاد کرده و به همین ترتیب، رنگ را از روی ابروها پاک می کنیم. پس از این که طراحی دو ابرو به پایان رسید، دوباره ماسک رنگ را همراه با مکث روی ابروها قرار می دهیم. سپس فوم التیام دهنده را روی ابروها قرار داده و آن را به خوبی ماساژ می دهیم. بدین ترتیب هم اضافه رنگ ابرو پاک می شود و هم پوست به خوبی التیام داده خواهد شد. علاوه بر این، رنگ فیبروز نیز تثبیت می شود. دوباره با استفاده از پد، فوم را از روی ابروها پاک کرده و بدین ترتیب طراحی فیبروز خود را به اتمام می رسانیم.

 

پاک کردن تاتو شمال تهران 


این احتمال وجود دارد که فرد پس از انجام تاتو بنا به دلایل گوناگونی نظیر عدم رضایت، مشکل استخدام و تغییر مد، تصمیم به پاک کردن خالکوبی خود بگیرد. پس بهتر است قبل از انجام این کار همه جوانب را در نظر بگیرید و بدانید که هزینه پاک کردن تاتو از انجام آن نیز بالاتر است. لیزر یکی از محبوب ترین روش های ریموو تاتو در سرتاسر جهان است. البته بهتر است تاتوهایی که عمر آن ها کمتر از 6 ماه است را با لیزر از بین نبرید. به دلیل آن که تاباندن لیزر به تاتوهای جدید، موجب تمرکز بیشتر جوهر در پوست شده و نیاز به برگزاری جلسات متعددی خواهد بود. البته مواد تاتو نسبت به مواد آرایش دائم، اثرات کمتری از خود به جای می گذارند.

 

معرفی بهترین مرکز تاتو و آرایش دائم شمال تهران 

 

 

جهت شرکت در کلاس های آموزشی یا بهره مندی از خدمات بهترین مرکز میکروپیگمنتیشن غرب تهران با مدیریت سرکار خانم سمیه عبدالهی بهترین مدرس آرایش دائم تهران می توانید با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: