دوشنبه 19 خرداد 1399 - 09:55:31

بهترین مرکز آموزش و خدمات رنگ مو تهرانپارس

 

معرفی بهترین آکادمی رنگ و مش شرق تهران

خدمات و آموزش جدیدترین تکنیک های رنگ مو تهرانپارس

 

بهترین مرکز تخصصی آموزش و خدمات رنگ مو شرق تهران به مدیریت خانم لیلا فرزانه

 

 

امروزه مراقبت و رسیدگی به موها از اهمیت بسیاری برخوردار است. به همین دلیل بسیاری از خانم ها تمایل بالایی به رنگ کردن موهای خود دارند و از این طریق چهره خود را جذاب تر و شاداب تر جلوه می دهند. روزانه متدهای جدیدی از رنگ و مش روانه بازار می شود که هر کدام طرفداران به خصوص خود را دارند. شاید به همین علت باشد که امروزه لاین رنگ و مش در سالن های زیبایی از رونق بیشتری برخوردار است. از این رو بر آن شدیم تا با ارائه مطلبی که پیش رو دارید، به معرفی بهترین مرکز آموزش و خدمات رنگ مو در تهرانپارس و بهترین مدرس و ارائه دهنده خدمات رنگ و مش سرکار خانم لیلا فرزانه بپردازیم.


خانم لیلا فرزانه بیش از 15 سال سابقه کاری مداوم و مفید در حوزه رنگ و مش دارند. ایشان با داشتن کادر حرفه ای رنگ مو و همچنین تجربه بالایی که در زمینه تکنیک های بروز کار با مواد دارند، بهترین خدمات را به شما ارائه می دهند. علاوه بر لاین خدمات، شما می توانید جدیدترین متدهای رنگ و مش را در آکادمی رنگ مو خانم فرزانه واقع در شرق تهران تهرانپارس بیاموزید. کلاس های آموزش رنگ مو شرق تهران، به صورت خصوصی و نیمه خصوصی برگزار می شوند.

 

نمونه کار رنگ و مش شرق تهران محدوده تهرانپارس

 


خانم فرزانه، بهترین مدرس رنگ مو شرق تهران واقع در تهرانپارس، از بهترین مواد و متریال برای انجام خدمات تخصصی رنگ و مش استفاده می کنند. به همین دلیل شما می توانید با خیال راحت و بدون نگرانی از سوزاندن موها یا آسیب رسیدن به آنها، به ایشان مراجعه کنید. از جمله تکنیک های رنگ مو که در آکادمی رنگ مو لیلا فرزانه شرق تهران خدمت رسانی یا آموزش داده می شود، می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

- آموزش ترکیب رنگ موی سال
- جدیدترین ترکیب رنگ ها روی پایه های مختلف به تفکیک پایه
- تکنیک هارمونی رنگ ها
- آموزش مش کردن مو با فویل و کلاه
- آموزش به پایه رساندن مو
- انواع تکنیک های آمبره، سامبره، هایلایت، لولایت، بلیاژ و ...
- روشن کردن مو بدون نیاز به دکلره
- انواع راهکارهای مراقبت از موهای رنگ و مش شده
- رفله گیری ها و رفع اشکال
- دوره های تخصصی رنگ مو به صورت خصوصی و نیمه خصوصی انجام می شود.

 

در ادامه با برخی دیگر از نمونه کارهای خانم لیلا فرزانه آشنا خواهید شد.

 

آموزش و خدمات هایلایت و لولایت مو شرق تهران تهرانپارس

هایلایت مو به معنی مش کردن مو به رنگ روشن لابلای موهای تیره است. این روش را می توان بر اساس رنگ هایی که در قسمت پایه مو و مش مورد استفاده قرار می گیرند، در انواع مختلفی دسته بندی کرد. هایلایت خود دارای انواع مختلفی است که در ادامه به بررسی هریک خواهیم پرداخت.

لولایت دقیقا بر خلاف هایلایت است. بدین معنی که به جای ایجاد مش روشن روی موهای تیره، مش تیره روی زمینه روشن ایجاد می شود. روش انجام لولایت نیز دقیقا به مانند هایلایت می باشد. این روش برای افراد دارای موهای روشن بسیار مناسب است. با تکنیک لولایت می توان بدون استفاده از دکلره و ترمیم، موهای فرد را به شیوه ای مدرن زیباتر کرد.

 

بهترین مرکز هایلایت مو شرق تهران

 

آموزش و خدمات بالیاژ مو شرق تهران تهرانپارس

بالیاژ یکی از جدیدترین تکنیک های هایلایت مو است که برای انجام آن نیازی به کلاه و فویل نیست. در واقع بالیاژ نوعی مش در هوای آزاد است. در این روش، سایه هایی روشن و ملایم در میان مو ایجاد می شود که نمای سه بعدی به موها داده و موجب پرپشت دیده شدن آن می شود. این تکنیک برای انواع موهای بلند و کوتاه مناسب است و با ایجاد تیرگی در ریشه مو و روشنی در انتهای موها، هارمونی بسیار زیبایی را خلق می کند.

 

آموزش و خدمات آمبره مو شرق تهران تهرانپارس

در روش آمبره، ریشه موها به رنگ طبیعی یا تیره بوده و هر چه به سمت پایین موها پیش می رویم، رنگ آن روشن تر می شود. در این روش از سایه هایی که با رنگ طبیعی چهره، مو و چشم هماهنگی بیشتری دارند، استفاده می شود. هر چه موها بلندتر باشد، تضاد رنگی آمبره بیشتر به چشم خواهد آمد.

 

خدمات رنگ و مش تهرانپارس

 

آموزش و خدمات سامبره مو شرق تهران تهرانپارس

سامبره یکی از تکنیک های آمبره است که ترکیبی از آمبره و بالیاژ می باشد. این تکنیک دقیقا برخلاف روش آمبره است. در این روش ریشه موها روشن و انتهای آن تیره می شود.

 

 

شما می توانید جهت بهره مندی از خدمات یا شرکت در کلاس های آموزشی رنگ و مش سرکار خانم لیلا فرزانه واقع در شرق تهران محدوده تهرانپارس، با شماره تلفن درج شده تماس حاصل نمایید.

 

 

 

آدرس اینستاگرام خانم لیلا فرزانه:

 

www.instagram.com/leylafarzaneh12


 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: