یکشنبه 18 تیر 1396 - 17:48:39

محصولات پوستی بایومارین


محصولات پوستی بایومارین

محصولی جدید از شرکت پارس حیان

 

بایومارین، برندی ایرانی است که مواد اولیه آن از کشور فرانسه وارد می شود و میزان کارایی آن با استانداردهای شرکت بایوتک مارین فرانسه مطابقت داده شده است.

محصولاتی از دل دریا 

به دنبال تحقیقات صورت گرفته در مورد خواص گیاهان دریایی در سال های اخیر ثابت شده که گیاهان دریایی در ارتقاء سلامت پوست و به تعویق انداختن روند پیری  تأثیر به سزایی دارند.. از این رو، لابراتوار پارس حیان که دارای بیش از 30 سال سابقه درخشان در حوزه تولید و عرضه محصولات 

آرایشی و بهداشتی  می باشد، با همکاری لابراتوار بایوتک مارین فرانسه (Biotech Marine)، در راستای پاسخگویی به کلیه نیازها و مشکلات پوستی، برای اولین بار در ایران اقدام به نوآوری و طراحی فرآورده هایی با منشاء گیاهان  دریایی با نام بایومارین،نموده است

شعار بایومارین
  تجربه سبک جدید زندگی


شعار بایومارین از دل هدف  برند بایومارین می آید ، توصیه سبک جدید زندگی به مصرف کنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی تا با استفاده از این محصولات در کنار ورزش و تغذیه سالم، پوستی زیبا و شاداب داشته باشند.

 

محصولات پوستی بایومارین

محصولات بایومارین در دو سطح استفاده خانگی و استفاده تخصصی در سالن های زیبایی طراحی شده است
محصولات پوستی بایومارین
 محصولات لایه بردار پوست
محصولات روشن کننده پوست
محصولات بازسازی کننده پوست
محصولات ضد چروک پوست
محصولات مرطوب کننده و آبرسان پوست
محصولات پاک کننده پوست
محصولات ضدآفتاب 

 

بایومارین در دستان متخصصین پوست
خدمات آموزشی بایومارین

بایومارین، با ارائه خدمات آموزشی، نظیر برگزاری دوره های زیبایی تخصصی، شامل کلاس های فیزیولوژی پوست، ماساژ، یوگای صورت، تغذیه وسبک زندگی  و همچنین کارگاه های جوانسازی، آبرسانی، میکرودرم به دنبال توصیه سبک جدید زندگی، در جاده بی انتهای کیفیت، به مصرف کنندگان گرامی می باشد.


بایومارین در سالن های زیبایی

بایومارین شرایط ویژه ای را برای همکاری با سالن های زیبایی در نظر گرفته است. شما به عنوان مدیر سالن زیبایی می توانید با شرکت در دوره های آموزشی تخصصی بایومارین از مزایای دریافت نمایندگی این برند بهره ببرید.

تلفن: 2-22056841 (021)
فکس: 22056839 (021)

تلفن خرید محصولات بایومارین

 

نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: