سه شنبه 05 دی 1396 - 16:05:55

کرم روشن کننده پوست

 

روشن کننده پوست بایومارین

کرم روشن کننده بایومارین

 

 

فواید کرم روشن کننده پوست

روشن کننده، کاهش لک های پوستی، افزایش درخشندگی

اگر به دنبال داشتن پوستی شفاف، یکنواخت و درخشان هستید، کرم روشن کننده بایومارین با منشاء کلاژن دریایی، این امکان را برای شما فراهم می کند. این محصول با ویژگی های منحصر بفرد محو لک های تیره و جلوگیری از تشکیل مجدد آن ها، همچنین با تأمین رطوبت ونرمی پوست، لطافت را به آن می بخشد.

 

 

کاربرد کرم روشن کننده

تجمع یکنواخت رنگدانه ها در پوست به معنای تیرگی ناحیه ای از پوست صورت و بدن می باشد که اشکال مختلفی از عارضه های پوستی را شامل می شود و به شکل رایج لک قابل مشاهده است. عواملی مانند قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش خورشید، سولاریوم، آثار به جا مانده از زخم ها و جراحات قدیمی، مصرف بعضی از داروها، تغییرات هورمونی و... ابتلا به برخی از اختلالات پوستی و تغییر رنگ ناشی از درمان آکنه را سبب می گردد.

 

 

کد مجوز بهداشت 38/13174

 

 

روش مصرف کرم روشن کننده پوست

شب ها، مقدار کافی از فرآورده را روی لک های تیره صورت، گردن و ناحیه دکلته استفاده نمایید.

 

توجه

از استعمال به دور چشم ها، سطوح مخاطی و زخم های باز خودداری فرمایید. استفاده از کرم ضدآفتاب مناسب، جهت کمک به رفع لک های پوستی ناشی از تابش نور آفتاب، همراه با مصرف این فرآورده توصیه می گردد. فقط جهت مصارف خارجی، درصورت مشاهده هرگونه التهاب یا آلرژی مصرف را متوقف نموده و با پزشک خود مشورت نمایید.

 


ترکیبات کرم روشن کننده

Marine Collagen, Sodium Ascorbyl Phosphate, Soy Protein, Shea Butter, Vitamin E Acetate, Crithmum Maritimum Callus Culture Filtrate ,Glyceryl Ascorbate, Licorice Extract,Bellis Perennis Extract, Niacinamide

 


ایمنی

دردمای 15 تا 30 درجه سانتی گراد و به دور از تابش نور آفتاب نگهداری کنید. دورازدسترس اطفال نگاه داشته شود. به علت دارا بودن کمپلکس مواد روشن کننده، تغییر رنگ تدریجی محصول پس از باز کردن پلمپ آن طبیعی می باشد و خاصیت و عملکرد فرآورده حفظ می گردد.

 

تلفن خرید محصولات بایومارین

 

نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (4)

جمعه 07 تیر 1398 - 13:14:49
قیمت چنده؟؟
پنجشنبه 07 دی 1396 - 22:59:16
سلام چطور میشه تهیه کرد
سه شنبه 05 دی 1396 - 18:31:20
چه حس خوبی داره عکسا
دوشنبه 27 آذر 1396 - 09:36:51
چطوری میشه تهیه کرد و استفاده کرد
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: