یکشنبه 28 مرداد 1397 - 14:43:39

کرم ضد آفتاب روشن کننده و ضد چروک با spf50 مناسب پوست خشک

ضد آفتاب مناسب پوست خشک

ضد آفتاب روشن کننده پوست خشک

 
 

نام محصول

همراه با عوامل مرطوب کننده، مقاوم در برابر تعریق و شستشو، با رنگ بژ روشن

کرم ضد آفتاب روشن کننده و ضد چروک +SPF50 بایومارین، با بهره گیری همزمان از مواد حیات بخش دریایی و عوامل مرطوب کننده، دارای اثر حفاظتی بالا و طولانی مدت از پوست، در برابر اشعه های ماوراء بنفش نور خورشید می باشد. عملکرد این محصول به گونه ایست که علاوه بر محو تدریجی لک ها، جلوگیری از بروز مجدد آن ها و همچنین بهبود رنگ پوست صورت شما، رطوبت و نرمی آن را تأمین می کند. استفاده از این محصول با کمک به رفع چروک های ناشی از تابش های مضر نور خورشید و افزایش سن، پوستتان را جوان و شاداب نموده و با ایجاد لایه ای یکنواخت و هماهنگ با رنگ طبیعی پوست، زیبایی آن را دوچندان می سازد.

 

 

کاربرد کرم ضد آفتاب روشن کننده و ضد چروک پوست خشک

افزایش توزیع رنگدانه در سلول های پوستی در اثر برخورد تابش های فرابنفش نور خورشید، همراه با افزایش سن، سبب ایجاد لک های قهوه ای یا تیره به خصوص در پوست ناحیه صورت، دست و پیشانی می شود و زیبایی را به شدت تحت تأثیر قرار می دهد. استفاده از فرآورده های ضد آفتاب دارای قدرت حفاظتی بالا و دارای خواص جوانسازی و روشن کنندگی همراه با عوامل مرطوب کننده به ویژه برای افراد دارای پوست های خشک و معمولی ضروری می باشد.

 

کد مجوز بهداشت 38/13234

 

 

روش مصرف کرم ضد آفتاب روشن کننده و ضد چروک پوست خشک

قبل از قرار گرفتن در معرض نور آفتاب، مقدار کافی از فرآورده را به طور یکنواخت روی سطح پوست مالیده و به خوبی ماساژدهید. مصرف را هر 2 ساعت یکبار تجدید فرمایید.

 

 


توجه

از استعمال به دور چشم ها، سطوح مخاطی و زخم های باز خودداری فرمایید. فقط جهت مصارف خارجی، در صورت مشاهده هرگونه التهاب یا آلرژی مصرف را متوقف نموده و با پزشک خود مشورت نمایید.

 

 


ترکیبات کرم ضد آفتاب روشن کننده و ضد چروک پوست خشک

Juvenessence، Marine Collagen ،Urea, Grape Seed Oil,Aloe Vera Gel,Glycerin,Sodium Hyaluronate, Sodium Ascorbyl Phosphate, Sodium PCA ,Sea Shine, Glyceryl Ascorbate, Bellis Perennis Extract, Palmitoyl Oligopeptide, Retiny Palmitate

 


ایمنی

دردمای 15 تا 30 درجه سانتی گراد و به دور ازتابش نور آفتاب نگهداری کنید. دور از دسترس اطفال نگاه داشته شود.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: