شنبه 04 آذر 1402 - 12:38:18

بهترین مدرس کاربامواد در تهران

 

آموزش رنگ و مش 

مدرس رنگ و مش حرفه ای

مدرس حرفه ای رنگ و مش
 

 

نکاتی در مودر رنگ کردن موی سفید

وقتی بیشتر مو سفید شده باشد هنگام رنگ کردن باید از جایی که سفیدترین موها را دارد شروع کنید . رنگی انتخاب کنید که یک درجه تیره تر از رنگ مورد نظرتان است چراکه به خاطر نبود رنگ در تارهای مو رنگی که می گذارید روشن تر به نظر می رسد. اگر موهای سفید دارید و رشد آنها نسبتا زیاد است، استفاده از رنگ های روشن تر بهتر است زیرا موهای سفید وقتی رشد کرده و با موهای رنگ کرده مخلوط می شوند کمتر مشخص می شوند.

اگر موهای سفید شما خیلی زبر و در برابر رنگ مقاوم شده باشد شاید لازم باشد که قبل از رنگ کردن آنها را نرم کرد. به راهنمایی های سازندگان رنگ ها توجه کرده و همیشه قبل از گذاشتن رنگ، موهای تان را خشک کنید. رنگی که روی موی خیس یا مرطوب گذاشته شود، رقیق شده و نتیجه مطلوبی نخواهد داشت.

معمولا موهای سفید حاشیه سر بسیار مقاوم هستند پس یادتان باشد برای رنگ کردن باید اول این منطقه و این موها رنگ شوند و پس از اتمام رنگ نیز دوباره باید این نواحی رنگ شوند، همچنین احتمالا یک تن تیره تر باید به این ناحیه و موهایش زده شود.

مدرس حرفه ای رنگ و مش 

 مدرس کار با مواد با بیش از ١٦ سال سابقه کار مدرس و مستر بین المللی ایکوال استرالیا با مدرک رسمی رنگ از دانشگاه آیدین ترکیه و مربی فنی حرفه ای.  آموزش تخصصی رنگ و لایت و اکستنشن طبیعی مو محدوده نیاوران در تلاش هستن کار خود را در زمینه آموزش و خدمت رسانی به مردم به نحو احسن انجام دهند و و در حوزه رنگ طیف وسیعی از هنر جویان عزیز را وارد بازار کار کنند ایشون کلاسها رو با توجه به شرایط هنرجوهاشون از نظر مالی و تایمی بصورت عمومی و خصوصی تشکیل میدهند و هنرجویان با کلی تکرار و تمرین بر روی مدل زنده تکنیک ها و ترکیب رنگها را آموزش میبینند و پس از گذراندن دوره و اخذ مدرک وارد بازار کار میشوند هنرجویان عزیز ٦ ماه پشتیبانی میشوند برای اطلاعات بیشتر با شماره تماس  درج شده تماس بگیرید

 

 

 

 

خانم نگار سبزعلی بهترین متخصص رنگ و لایت و احیا مو در تجریش تهران. برای بهره مندی از خدمات ایشان روی کادر تماس زیر کلیک کنید.

 

جهت برقراری ارتباط با خانم رمیسا میرزایی بهترین مدرس رنگ و مش و کارشناس کراتین و احیاء مو می توانید با شماره تلفن ذیل تماس حاصل کنید:

اینستاگرام خانم رمیسا میرزایی

 
 

نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: