دوشنبه 11 اردیبهشت 1402 - 16:13:30

خدمات و آموزش جدیدترین تکنیک های رنگ مو

 

بهترین کلاس رنگ و مش (کار با مواد) به پیشنهاد رژلب

آموزش جدیدترین روش های آمبره، بلیاژ و هایلایت 

 

معرفی بهترین مدرس رنگ مو

در این مطلب با یکی از بهترین مدرسان رنگ و مش در ایران آشنا خواهید شد.


رنگ و مش با تکنیک های بسیاری که دارد، به یکی از لاین های پرطرفدار و البته پولساز آرایشگری تبدیل شده است و روزانه افراد زیادی نسبت به فراگیری این شاخه اقدام می کنند. همان طور که گفتیم، رنگ و مش دارای تکنیک های بسیاری است و همین امر، یادگیری تمامی اصول و قواعد را با دشواری همراه می سازد. افرادی که تمایل دارند در این شاخه مشغول به فعالیت شوند، باید دوره های آموزشی کامل و جامعی را نزد بهترین اساتید رنگ و مش در داخل و خارج از کشور بگذرانند. اگر شما هم تصمیم دارید به زودی وارد رشته رنگ مو شوید و به دنبال یک مدرس حرفه ای و با تجربه هستید، ما به شما بهترین کلاس رنگ و مش (کار با مواد) به مدیریت سرکار خانم ...را پیشنهاد می کنیم. مطالعه این مطلب از سایت رژلب را از دست ندهید.


آکادمی رنگ و مش خانم ....با بیش از 20 سال سابقه کاری مستمر در این حوزه و با داشتن کادر حرفه ای، تجربه بسیار خوبی از فراگیری رنگ مو با کلیه جزئیات و تکنیک ها را در اختیارتان قرار می دهد. شما می توانید رنگ مو تخصصی را با جدیدترین تکنیک های رنگ و مش و لایت های جدید به صورت حرفه ای در آرایشگاه رنگ و مش خانم .....بیاموزید. از جمله تکنیک هایی که در این دوره های آموزشی در اختیار هنرجویان قرار داده می شود، می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

- آموزش ترکیب رنگ سال 2020
- آموزش مش کردن مو با فویل و کلاه
- آموزش به پایه رساندن مو
- انواع تکنیک های آمبره، سامبره، بلیاژ، هایلایت، لولایت، سان لایت و ...
- آموزش مش در هوای آزاد
- آموزش هایلایت مو در هوای آزاد و با استفاده از شانه
- روشن کردن مو بدون نیاز به دکلره
- مراقبت های پس از رنگ و مش
- آموزش دوره های تخصصی رنگ مو به صورت خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی

 

خدمات و آموزش رنگ و مش 


یک آرایشگر خوب به ویژه متخصص رنگ مو باید در کنار تکنیک های بروزی که به کار می برد، از بهترین متریال نیز استفاده نماید تا به این وسیله سلامت مشتری به خوبی تضمین گردد. شما با مراجعه به سالن آرایشی و آموزشی خانم ...و شرکت در بهترین کلاس رنگ و مش (کار با مواد) این اطمینان را خواهید داشت که موهایتان در سلامت کامل رنگ یا دکلره می شوند و نگرانی از بابت آسیب رسیدن به آن نخواهید داشت.

 


شما می توانید جهت شرکت در کلاس های آموزشی یا بهره مندی از خدمات رنگ و مش سرکار خانم ....با شماره تلفن ذیل تماس حاصل نمایید.

 

 

 

 

 

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: