دوشنبه 11 اردیبهشت 1402 - 16:23:34

بهترین مرکز آموزش و خدمات رنگ و مش

 

 

معرفی بهترین آموزشگاه و آرایشگاه زنانه

آموزش و خدمات رنگ مو - کراتین مو

 

بهترین مرکز آموزش و خدمات رنگ و مش

 

 

 

 

 

فهرست آیتم هایی که در این مطلب خواهید خواند

 

آموزش و خدمات رنگ و مش

آموزش و خدمات کراتین مو

معرفی بهترین آموزشگاه و آرایشگاه زنانه

 

 

 

زیبایی و آراستگی ظاهری می تواند تاثیر بسزایی در اعتماد به نفس افراد و روابط اجتماعی آنها داشته باشد. موارد بسیاری در زیبایی چهره تاثیر گذارند که از جمله آنها می توان به رنگ مو، مدل مو، آرایش، مدل ابروها و ... اشاره کرد. مراجعه به یک سالن زیبایی خوب می تواند چهره شما را از این رو به آن رو کند. ما در این آیتم از سایت رژلب قصد داریم بهترین مرکز آموزش و خدمات رنگ و مش خانم ...را به شما معرفی کنیم. گروه آموزشی خانم ...، یکی از بهترین مراکز آموزش و خدمات آرایش و زیبایی است. ایشان تخصص بسیاری در رنگ مو و کراتین مو دارند.

 

آموزش و خدمات رنگ و مش


برای رنگ کردن موها می توان از دو گزینه رنگ مو و دکلره استفاده کرد. پودر دکلره دارای یک ماده قلیایی به نام هیدروکسید آمونیوم و یک عامل اکسید کننده به نام پراکسید هیدروژن می باشد. این دو عنصر در فرآیند دکلره به ساقه مو نفوذ نموده و باعث کاهش رنگ موی طبیعی می شوند. در چنین حالتی ملانین در کوتیکول موی فرد شکسته می شود. این موضوع با از دست دادن رنگ مو، نفوذپذیری آسان ساقه های مو، ریزش مو،  تحریک پوست سر و سوختگی آن همراه می گردد.
پودر دکلره باید از برندهای مناسب و معتبر تهیه شود. پودر دکلره در 2 نوع رنگ سفید و آبی عرضه می شود. رنگ آبی گزینه بهتری برای انتخاب پودر دکلره می باشد. در بهترین مرکز آموزش و خدمات رنگ و مش و کلیه خدمات دکلره مو با توجه به سلیقه و تناسب رنگ با چهره مشتری انجام می شود.
برای بهره مندی از پودر دکلره نیاز به پراکسید یا همان اکسیدان دارید. در واقع اکسیدان پودر دکلره شما را فعال می نماید و امکان بی رنگ کردن موها را فراهم می کند. اکسیدان ها در  شماره های مختلف 10، 20، 30 و 40 عرضه می شوند. این اعداد قدرت اکسیدان را نشان می دهند. در واقع تعیین دوز و قدرت اکسیدان اهمیت زیادی در نتیجه کار دکلره خواهد داشت.
به طور کلی برای تقسیم رنگ مو از 10 سطح استفاده می شود. سطح 10، بلوندترین رنگ و سطح 1، تیره ترین رنگ را در بر می گیرد. اکسیدان 10 VOL برای موهای تیره عملکردی ندارد. اکسیدان 10 برای کم رنگ کردن موهای رنگ شده یا بلوند کردن یک تا 2 درجه رنگ موهای سبک مدنظر قرار می گیرد.
اگر موهای شما به رنگ قهوه ای روشن است و شما تمایل به بلوند کردن بیش از اندازه موها ندارید، بهتر است از اکسیدان 20 VOL کمک بگیرید. در چنین حالتی روشنی رنگ 2 تا 3 سطح افزایش می یابد.

 

بهترین مرکز آموزش و خدمات رنگ و مش

 


توجه داشته باشید ممکن است گاهی استفاده از پودر دکلره به 2 یا 3 جلسه ختم می شود. در واقع اگر موهای شما شسته شده یا بیش از اندازه تیره رنگ باشد، باید دکلره را دو بار انجام دهید. همچنین افرادی که می خواهند به رنگ بسیار روشن برسند نیز باید جلسات دکلره را افزایش دهند. بین جلسات دکلره باید حدود 2 هفته تا یک ماه فاصله وجود داشته باشد. این زمان استراحت برای بازیابی قدرت و جلوگیری از آسیب به موها ضرورت دارد.
اگر موهای شما بسیار تیره یا بلوند است، اگر موهای شما به شدت تحت رنگ های مختلف قرار گرفته، اگر موهای شما بسیار حساس، شکننده، آسیب پذیر، ضخیم، ظریف، موج دار و ... است، بهتر است از کلینیک های حرفه ای برای استفاده از پودر دکلره کمک بگیرید و از سفید کردن مو در محیط منزل بپرهیزید. با مراجعه به بهترین مرکز آموزش و خدمات رنگ و مش خیال شما از بابت رنگ موهایتان راحت خواهد بود؛ چون گروه آرایشی خانم ....یکی از حرفه ای ترین ها و نام آشنا ترین ها در حوزه رنگ و مش هستند.

 

آموزش و خدمات کراتین مو

 

کراتین یک فرآیند شیمیایی است که موهای آسیب دیده را ترمیم، صاف و درخشان می کند. این روش درمانی تا 6 ماه ماندگاری دارد. انواع مختلفی از کراتین در بازار موجود است که از جمله آن ها می توان به کراتین برزیلی، گلد کراسیلک و ... اشاره کرد. معمولا متخصص با توجه به شرایط موها و درخواست شما، از کراتین مورد نظر استفاده می کند. برخی از انواع کراتین ها دارای فرمالدئید هستند که به محض گرم شدن موها آزاد می شوند. اما خوشبختانه امروزه کراتین های جدیدی روانه بازار شده اند که بدون این ماده شیمیایی مضر بوده و آسیبی را به دنبال نخواهد داشت. روش کار کراتین به این صورت است که ذرات آن به داخل فولیکول های مو رفته و پروتئین را به مناطق آسیب دیده تزریق می کند. در این صورت، موها سالم تر و شاداب تر به نظر می رسند.

 

بهترین مرکز آموزش و خدمات رنگ و مش 

 

مدت زمان انجام کراتین با توجه به فرمول مورد استفاده یا میزان موهای شما متغیر است. اما به طور کلی می توان گفت که حدود 4 ساعت یا بیشتر به طول می انجامد. در ابتدا متخصص موهای شما را شستشو می دهد. سپس با توجه به روش مورد نظر، کراتین را روی موهای مرطوب یا موهای کاملا خشک شده قرار می دهد. پس از این که موادگذاری انجام شد، نیم ساعت مدت زمان مکث نیاز است تا فرآیند نفوذ به داخل فولیکول های مو صورت بگیرد. سپس، موها را به لایه های نازک تقسیم بندی کرده و با استفاده از اتو مو، آن ها را کاملا صاف می کنیم.
درمان موهای آسیب دیده به روش کراتین، کاملا موقتی بوده و پس از گذشت چند ماه از بین می رود. کراتین با استفاده از ماده اصلی هیدروکسید سدیم، لیتیوم هیدروکسید، هیدروکسید پتاسیم یا هیدروکسید گوانیدین، پیوند موها را شکسته و آن ها را بازسازی می کند تا دوباره سلامتی و شادابی خود را به دست بیاورند. همان طور که قبلا نیز به آن اشاره کردیم، روش کار کراتین به این صورت است که پروتئین را در قسمت های آسیب دیده مو تزریق می کند تا صاف شود. بعد از گذشت چند ماه، این حالت از بین می رود و شما برای ترمیم کراتین مو باید دوباره مراجعه کنید.

با مراجعه به بهترین مرکز آموزش و خدمات رنگ و مش خانم .....، شما ابتدا مشاوره های لازم در مورد کراتین مو را دریافت می کنید. سپس از نوع کراتین متناسب با نیازها و موهای شما به کار برده خواهد شد.


معرفی بهترین آموزشگاه و آرایشگاه زنانه

 

جهت شرکت در کلاس های آموزشی یا بهره مندی از خدمات بهترین مرکز آموزش و خدمات رنگ و مش گروه آموزشی خانم .....می توانید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

 

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: