دوشنبه 29 آبان 1402 - 16:59:24

هاشور ابرو با تکنیک فیبروز ترکیبی

 

میکروپیگمنتیشن شرق تهران

تاتوکار خوب در تهران

 

هاشور ابرو به روش فیبروز توسط پیگمنت آرتیست و مدرس حرفه ای مریم صدوق

 

هاشور ابرو چیست و برای پر کردن ابرو مناسب است؟

 

با میکروبلیدینگ ابرو‌ها به صورت نیمه دائم به رنگ دلخواه شکل می‌گیرند و دیگر نیاز نیست که برای رسیدن به مدل ابرو‌ی دلخواهتان هر روز بخواهید به آن‌ها مداد یا سایه بکشید. مثل این که رویای شما به حقیقت بپیوندد درسته؟ و، اما فرآیند میکروبلیدینگ به این شکل است:
ابتدا قبل از انجام این کار با یک متخصص ابرو مشورت کنید. نمی‌شود که از همان اول کار فرد را روی میز نشاند و شروع به هاشور زدن کرد. اول باید دید فرد مورد نظر چه مدل ابرویی می‌خواهد سپس با مداد خطوط نازکی به شکل ابرو روی ابرو‌ها کشیده می‌شود که همان نقش استنسیل را ایفا می‌کند. شاید این کار 20 الی 30 دقیقه طول بکشد، چون می‌خواهید به مدل ابروی مطلوب برسید. در مرحله بعد کرم بی حس کننده روی آن کشیده می‌شود تا درد کمتری احساس شود. 15 دقیقه بعد کار را شروع کنید. بعضی‌ها هیچ دردی احساس نمی‌کنند، اما بعضی‌ها حساسیت بالایی دارند. “این کار مثل برداشتن ابرو با سرعت بالاست”

بعد از این که ابرو‌ها بی حس شد، آرایشگر متخصص ابرو از ابزار قلم شکلی که انتهای آن تیغی تعبیه شده که شامل 15 سوزن بسیار ریز است که با استفاده از آن شروع به قلم زدن ابرو‌ها می‌کند. خطوطی که با این سوزن‌های ریز کشیده می‌شود به نازکی تار‌های ابروی خودتان است بنابراین بسیار طبیعی جلوه می‌دهند. بعد از این مرحله با ابزاری مشابه قبلی بین خطوطی که قلم زده شده اند را با استفاده از رنگ گیاهی پر می‌کنند.

پس از اتمام کار دور ابرو دچار التهاب می‌شود و تا زمانی که التهاب از بین برود رنگ ابرو‌ها کمی تیره‌تر از آن چیزی است که انتظار دارید. پس باید منتظر بمانید تا التهاب کاملا از بین برود؛ بنابراین باید از آفتاب، سونا، حمام بخار و استخر به مدت 2 هفته فاصله بگیرید. هاشور ابرو در 3 ماه اول نیاز به ترمیم دارد تا به نتیجه دلخواهتان برسید.

شاید میکروبلیدینگ ارزان نباشد، اما تا 2 سال ماندگاری دارد. این روش از نظر امنیتی قابل اطمینان است و ضرری ندارد، اما یکسری نکات را باید در رابطه با آن در نظر گرفت. اول این که هر وقت روی پوست زخم ایجاد شود زمینه برای التهاب ایجاد می‌شود و دوم این که قبل از انجام این کار از استریله بودن سوزن‌های ابزار میکروبلیدینگ مطمئن شوید. حتما در مورد جایی که می‌خواهید برای این کار بروید به اندازه کافی تحقیق کنید تا از مجرب بودن آن‌ها اطمینان حاصل کنید.

 

بهترین مرکز هاشور ابرو در بلوار ابوذر

اگر می خواهید بعد از انجام هاشور ابرو، از ابروی خود راضی باشید باید سراغ بهترین مرکز هاشور ابرو در تهران بروید. مرکز هاشور ابرو در تهران باید دارای یک سری ویژگی ها باشد که در ادامه به شرح آنها می پردازیم.

در ابتدا به این نکته توجه داشته باشید که به سراغ مرکزی بروید که دارای مجوز رسمی برای انجام هاشور ابرو باشد در ضمن این مرکز باید از افرادی متخصص و با تجربه و حرفه ای استفاده کند تا بتوانند بهترین کیفیت کار را ارائه دهند. مراقب باشید که این مراکز از کارتریج های یک بار مصرف استفاده کنند. همچنین بهترین مرکز هاشور ابرو در تهران باید دارای مکانی کاملا بهداشتی و تمیز باشند و از رنگ های مورد تایید وزارت بهداشت برای هاشور ابرو ا استفاده کنند.

 

 آکادمی مریم صدوق با 12سال سابقه کاری در لاین آرایش نیمه دائم صورت (تاتو) با ارائه تخصصی ترین متُد روز دنیا و پیشرفته ترین ابزار و دستگاهها در محیطی ایمن و کاملا بهداشتی آماده ارائه خدمات میکروپیگمنتیشن &میکروبلیدینگ به روش فیبروز برای شما عزیزان میباشد .

  آموزش صفر تاصد برای علاقه مندان به این رشته با آموزش مدرس فنی وحرفه ای و بین المللی دارای مدرک از آکادمی فی اروپا و pmu ،ارائه مدرک به هنرجویان عزیز وپشتیبانی بصورت آن لاین ...
برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

خدمات تخصصی میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ زیر نظر متخصص و  دوره دیده و عضو رسمی اکادمی فیبروز اروپا در مرکز تاتو حرفه ای مریم

خدمات میکروپیگمنتیشن با قیمت های استثنایی  با مرکز میکروپیگمنتیشن مریم تماس بگیرید.

یکی از رشته هایی که شخص ایشان تمرکز و انرژی زیادی در زمینه ارایه خدمات و آموزش آن صرف کرده اند ، رشته میکروپیگمنتیشن تاتو ایمن است .که با بهره گیری از دستگاه های مورد تایید وزارت بهداشت و رنگ ها و محصولات یکبار مصرف و استاندارد و...توانسته اند نظر مثبت بسیاری از بانوان مشتاق به انجام آرایش دایم یا میکروپیگمنتیشن را به خود جلب کنند.

 

جهت ثبت نام ورکشاپ های آموزشی و خدمات لطفا با شماره های زیر تماس بگیرید.
 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: