سه شنبه 05 شهریور 1398 - 23:23:47

میکروبلیدینگ لب

 
 

هاشور لب در شرق تهران
بهترین پیگمنت آرتیست در تهران

 

 

 

میکروبلیدینگ لب چگونه است؟


از دید متخصصین زیبایی در آرایشگاه در میکروپیگمنتیشن از یک قلم و دستگاه دیجیتالی استفاده شده و رنگ دانه ها به لایه های عمیق تری از پوست به نام لایه درمال نفوذ می کنند که این روش ماندگارتر از روش های میکروبلیدینگ و روش امبرویدری ابروهاست. میکروپیگمنتیشن هر 2 تا 5 سال باید تمدید شده و از آن جایی که در انجام آن از قلم دیجیتالی استفاده شده، زمان درمان و بهبودی کامل پوست پس از انجام این پروسه طولانی تر از روش میکروبلیدینگ می باشد بوده و تا یک هفته پس از انجام آن باید از پوست نگه داری شود. این پروسه 2 ساعت طول کشیده و هزینه بیشتری هم دارد.

میکروبلیدینگ لب می تواند هر گونه عدم تقارن طبیعی لب را بپوشاند و یا ظاهر لب ها را مشخص تر نشان دهد. حتی می تواند لب های شما را همانند روش های حجم دهنده لب ها، برجسته نشان دهد. 

مرکز میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن مریم

✅آکادمی مریم صدوق با 12سال سابقه کاری در لاین آرایش نیمه دائم صورت (تاتو) با ارائه تخصصی ترین متُد روز دنیا و پیشرفته ترین ابزار و دستگاهها در محیطی ایمن و کاملا بهداشتی آماده ارائه خدمات میکروپیگمنتیشن &میکروبلیدینگ به روش فیبروز برای شما عزیزان میباشد .

✅ آموزش صفر تاصد برای علاقه مندان به این رشته با آموزش مدرس فنی وحرفه ای و بین المللی دارای مدرک از آکادمی فی اروپا و pmu ،ارائه مدرک به هنرجویان عزیز وپشتیبانی بصورت آن لاین ...
برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

خدمات تخصصی میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ زیر نظر متخصص و  دوره دیده و عضو رسمی اکادمی فیبروز اروپا در مرکز تاتو حرفه ای مریم

خدمات میکروپیگمنتیشن با قیمت های استثنایی  با مرکز میکروپیگمنتیشن مریم تماس بگیرید.

 

جهت ثبت نام ورکشاپ های آموزشی و خدمات لطفا با شماره های زیر تماس بگیرید
شعبه 1 : پیروزی، بلوارابوذر
شعبه 2: بلوارمرزداران

 

  مشاوره و رزرو وقت با مرکز هاشورابرو مریم

0

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: