یکشنبه 23 مهر 1402 - 12:30:07

بهترین مرکز هاشور ابرو در تهران

معرفی مرکز هاشور ابرو

هاشور ابرو تخصصی 

 

بهترین مرکز هاشور ابرو در تهران

 

هاشور ابرو تکنیکی است که باعث قرینه سازی ابروها می شود و علاوه بر بالابردن اعتماد به نفس، به چهره زیبایی خاصی می دهد، از آنجا که هاشور ابرو تکنیک فوق العاده حساس و ظریفی است، انجام صحیح هاشور ابرو و مهارت هاشور زن بسیار مهم است. از جمله مواردی که در انتخاب  مرکز هاشور ابرو باید مورد توجه قرار گیرد  ایمنی، بهداشت  و تبحر هاشور زن است. با در نظر گرفتن موارد گفته شده در زیر به معرفی بهترین مرکز هاشور ابرو در تهران پرداخته شده است. 

 

مرکز هاشور ابرو

 یکی از مراکز هاشور ابرو معتبر در شرق تهران مرکز هاشور ابرو  سمیه عبدالهی است. مدیریت این مجموعه با خانم سمیه عبدالهی است. ایشان با داشتن مدرک آرایش دائم از سازمان فنی حرفه ای و تجربه و مهارت بالا توانسته اند مرکزی معتبر در راستای ارائه خدمات هاشور ابرو و میکروپیگمنتیشن در محله سعائت اباد تهران دایر کنند.

 

 

بهترین مرکز هاشور ابرو در تهران

 

 

خدمات مرکز هاشور ابرو سمیه عبدالهی

در این مرکز هاشور ابرو، قبل از انجام هاشور ابرو مشاوره رایگان توسط پیگمنتر خانم سمیه عبدالهی  انجام میشود و خدمات هاشور ابرو  با استفاده از رنگ های ارگانیک برای  پرپشت کردن ابرو، قرینه سازی ابروهای نامتقارن، سایه ابرو، هاشور ابرو مطابق با خواب ابرو، هاشور ابرو D3، شیدینگ ابرو  با بهره گیری از دستگاه های مورد تایید وزارت بهداشت، رنگ ها و محصولات یکبار مصرف و استاندارد با بهترین کیفیت انجام می پذیرد. 

 

جهت شرکت در کلاس های آموزشی یا بهره مندی از خدمات بهترین مرکز میکروپیگمنتیشن غرب تهران با مدیریت سرکار خانم سمیه عبدالهی بهترین مدرس آرایش دائم تهران می توانید با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایید.

 

 

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: