سه شنبه 12 شهریور 1398 - 16:04:32

اکستنشن مژه به روش کلاسیک

 

اکستنشن مژه روسی حجم بالا

مرکز تخصصی اکستنشن مژه در پیروزی

 
 
 

 

آموزش کاشت مژه روسی


کاشت مژه روسی در واقع نوعی کاشت والیوم است، که در آن فن سازی در محل و درست قبل از کاشت انجام می‌شود. اکستنشن‌ها در این روش بسیار سبک هستند و هیچ آسیبی به مژه طبیعی وارد نمی‌کنند.
 

کاشت مژه به روش روسی


کاشت مژه روسی که به عنوان کاشت والیوم 3D نیز شناخته می‌شود، این روز‌ها بسیار محبوب شده است. در این تکنیک تکنسین‌های کاشت، با چسباندن دو یا چند اکستنشن به هم، یک «فن» درست می‌کنند و آن را به یک تار موی مژه طبیعی فرد الصاق می‌کنند تا تکنیک کاشت کلاسیک کامل‌تر شود.
قبل از این، در روش کاشت مژه کلاسیک، چسباندن چند تار اکستنشن به صورت همزمان روی یک مژه معمول نبود، چرا که در آن زمان وزن اکستنشن زیاد بود و باعث افتادگی پلک می‌شد، اما روش کاشت روسی از مژه‌های مخصوص و تخصصی استفاده می‌کند که قطر آن‌ها تنها 0/07 میلی متر یا 0/05 میلی متر است. به لطف این اکستنشن‌های نازک، تکنسین می‌‌تواند بدون آسیب رساندن به مژه‌های طبیعی، حجم کلی مژه را افزایش دهد. قبل از این روش، اکستنشن‌هایی که مورد استفاده قرار می‌گرفتند، اغلب 0/15 یا 0/2 میلیمتر ضخامت داشتند.

 

آموزش اکستنشن مژه

آموزش حرفه ای در دوجلسه با یادگیری تمام نکات اصولی از پایه
کلاس خصوصی،هزینه آموزش 
اکستنشن  مژه 700/000تومان با پشتیبانی هنرجو بعد از اتمام کلاس در مرکز تخصصی اکستنشن مژه مریم صدوق

اکستنشن  مژه دائمی به روش کلاسیک کاملا نچرال که به چشمها زیبایی بینظیری میدهد .بدون آسیب به مژه های اصلی با ماندگاری بالا در مرکز تخصصی اکستنشن مژه مریم با استفاده از بهترین مژه وچسب.
با اکستنشن مژه در مرکز تخصصی اکستنشن مژه مریم نگاهتان را زیباتر کنید. 

 

تلفن مرکز تخصصی اکستنشن مژه مریم

0
 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: