دوشنبه 29 آبان 1402 - 17:00:13

بهترین مرکز ناخن شرق تهران

 

 

معرفی بهترین مرکز کاشت و طراحی ناخن شرق تهران

مرکز آموزش و خدمات تخصصی کاشت و دیزاین ناخن پیروزی

 

بهترین مرکز کاشت ناخن

 

 

 

فهرست مطالبی که در این آیتم مطالعه خواهید کرد:

 

 

 

کاشت و طراحی ناخن ها نقش بسزایی در آراستگی ظاهر افراد دارند. امروزه مراکز کاشت و طراحی ناخن بسیاری در اقصی نقاط کشور تاسیس شده اند که هر کدام خدمات مربوطه را ارائه می دهند؛ اما انتخاب بهترین و معتبرترین مرکز کاشت ناخن بسیار حائز اهمیت است. چرا که یک مدرس و متخصص کاشت ناخن حرفه ای علاوه بر این که ناخن های شما را به بهترین نحو ممکن دیزاین می کند، سلامت شما را نیز تضمین خواهد کرد. از این رو در این آیتم از سایت رژلب تصمیم گرفتیم بهترین ناخن کار شرق تهران را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.
کاشت و طراحی ناخن جدید انواع مختلفی دارد که در ادامه برخی از پرطرفدارترین آنها را برای شما گردآوری کرده ایم.


لاک ژلیش ناخن توسط بهترین ناخن کار شرق تهران


یکی از ساده ترین راهکارهای طراحی ناخن، استفاده از ژلیش است. ژلیش را می توان روی ناخن های طبیعی نیز به کار برد و حتما نیازی به کاشت ناخن ندارد. قبل از ژلیش ناخن، حتما باید مانیکور خشک یا اصطلاحا مانیکور روسی انجام شود. برای این کار ابتدا با سوهان دستی اندازه و فرم ناخن ها را مشخص می کنیم. سپس کوتیکول های اضافه ناخن را کنار می زنیم و با نیپر اضافه های آن را جدا می کنیم.
در مرحله بعد باید چربی اضافه سطح ناخن را برداریم و برای این کار از بافر استفاده می کنیم. برای زدن ژلیش ناخن شما به پرایمر، بیس کات و تاپ کات مخصوص ژلیش نیاز خواهید داشت. ابتدا ضد قارچ را روی ناخن می زنیم تا عاری از هر گونه میکروب و عفونت شوند. سپس پرایمر را روی ناخن می زنیم تا ناخن ها آماده پذیرش ژلیش شوند. این کار منجر به افزایش ماندگاری ژلیش ناخن نیز خواهد شد. در مرحله بعد ژلیش ناخن را می زنیم.

 

بهترین مرکز کاشت ناخن


کاشت ناخن بیبی بومر توسط بهترین ناخن کار شرق تهران


برای کاشت ناخن بیبی بومر، ابتدا باید چربی سطح ناخن را از بین ببریم. برای این کار می توان از سوهان برقی استفاده کرد. سپس کوتیکول ها را عقب می زنیم و با نیپر اضافات آن را بر می داریم. با استفاده از سوهان دستی، فرم ناخن را اصلاح می کنیم تا آماده قرار گرفتن تیپ شود. سپس قسمت زیرین تیپ را خط و خش می اندازیم تا بهتر روی سطح ناخن فیکس شود.

مقداری چسب زیر تیپ ناخن زده و کل خط آن را آغشته به چسب می کنیم تا به خوبی روی ناخن طبیعی قرار بگیرد. تیپ را روی ناخن می چسبانیم و چند لحظه نگه می داریم تا خود را بگیرد. سپس با استفاده از کاتر قد تیپ را به اندازه دلخواه کوتاه می کنیم. مجددا با استفاده از سوهان برقی، روی تیپ را خط و خش می اندازیم و خط آن را کاملا محو می کنیم.
در مرحله بعد با استفاده از سوهان دستی، تیپ را فرم می دهیم. در ادامه از ضد قارچ و پرایمر استفاده می کنیم. سپس پودر سفید را روی قسمت نوک ناخن ها قرار می دهیم و آن را رو به سمت پایین فید می کنیم. فید کردن را تا قسمت وسط ناخن ادامه می دهیم و پس از آن باید از پودر هلویی استفاده نماییم. پودر هلویی را آرام آرام رو به سمت بالا فید می کنیم تا جایی که هیچ مرزی بین دو رنگ باقی نماند.

 

بهترین مرکز کاشت ناخن

 

کمی صبر می کنیم تا مواد کاشت ناخن خودش را بگیرد و سپس مواد کلییر را روی آن قرار می دهیم. باید دقت داشته باشید که کل ناخن به مواد کلییر آغشته شود. پس از اینکه این مواد نیز خشک شد، شروع به سوهان کشی می کنیم. با استفاده از سری سوهان دورگیری، ابتدا شروع به دورگیری ناخن می کنیم. سپس با استفاده از سری سوهان الماسی برای یکدست شدن سطح ناخن ها استفاده می کنیم.
در مرحله بعد از سوهان سمباده ای برای ایجاد خط و خش روی سطح ناخن ها استفاده می کنیم. در مرحله آخر با استفاده از سوهان دستی، فرم ناخن ها را ایجاد می کنیم. برای براقیت و افزایش زیبایی سطح ناخن ها نیز از کاور ژل استفاده می کنیم. دست را داخل دستگاه یووی به مدت 60 ثانیه قرار می دهیم.
شما می توانید مانند نمونه کار زیر، همراه با کاشت ناخن بیبی بومر از طراحی ناخن گل برجسته نیز برای افزایش جلوه کار استفاده کنید. این مدل کاشت و طراحی ناخن یکی از بهترین گزینه ها برای عروس خانم ها محسوب می شود.


طراحی ناخن فانتزی و استفاده از لاک ژلیش توسط بهترین ناخن کار شرق تهران


ژلیش ناخن را می توان روی کاشت ناخن انجام داد. ابتدا باید موادگذاری را به هر یک از روش هایی که در بالا به آنها اشاره کردیم، انجام دهید. سپس از بیس کوت برای مرحله اول ژلیش ناخن استفاده می کنیم. استفاده از بیس کوت باعث می شود سطح ناخن های ما کاملا هموار و یکدست شود. ناخن را به مدت 30 ثانیه داخل دستگاه یووی قرار می دهیم.
پس از این مرحله، نوبت به رنگ ژل می رسد. دفعات زدن ژل روی مواد کاشت ناخن، با توجه به غلظت لاک ژل ما متفاوت است. در برخی موارد نیاز است که یک دور لاک ژل را بزنید و دست را در دستگاه یووی قرار دهید. سپس دوباره یک لایه دیگر لاک ژل بزنید. مجددا رنگ ژل را نیز به مدت 30 ثانیه داخل دستگاه یووی قرار می دهیم تا کاملا خشک شود.

 

بهترین مرکز کاشت ناخن

 

پس از اینکه رنگ ژل را روی کاشت ناخن کار کردیم، می توانید از یک رنگ ژل شاین دار یا براق برای افزایش جلوه کار استفاده نمایید. دوباره ناخن را به مدت 30 ثانیه داخل دستگاه یووی قرار می دهیم. در نهایت جهت افزایش جلوه ناخن ها، یک لایه تاپ ژل روی ناخن قرار می دهیم.

در این بین، شما می توانید روی یکی از ناخن های دست تان را طراحی فانتزی کنید. ما در این آیتم از طراحی فانتزی مدل پروانه استفاده کردیم. شما می توانید از هر طرح دیگری که مد نظرتان است، استفاده نمایید.


کاشت و دیزاین ناخن فانتزی و متفاوت توسط بهترین ناخن کار شرق تهران


طرح های متفاوت کاشت و طراحی ناخن همیشه با استقبال گرم مواجه بوده اند. اگر می خواهید در کاشت و دیزاین ناخن های خود تنوع ایجاد کنید، پیشنهاد می دهیم از این مدل ایده بگیرید. کاشت ناخن را می توانید به صورت کج انجام دهید و از انواع دیزاین های فرنچ، سنگ و شاین مانند تصویر به کار ببرید.

 

بهترین مرکز کاشت ناخن

 


معرفی بهترین ناخن کار شرق تهران


اگر به دنبال بهترین ناخن کار شرق تهران هستید، پیشنهاد ما به شما ناخن کارهای سالن زیبایی مریم است. در این مطلب نمونه کارهایی از کاشت و طراحی ناخن ایشان را مشاهده کردید. در سالن زیبایی مریم بهترین ناخن کارها علاوه بر ارائه جدیدترین خدمات کاشت و طراحی ناخن، به لاین آموزش نیز مشغول به فعالیت هستند.  در کلاس های آموزشی کاشت ناخن در شرق تهران محدوده پیروزی به ارائه جدیدترین متدهای روز دنیا می پردازند. تمامی کلاس های آموزشی کاشت و طراحی ناخن با ارائه مدرک معتبر به هنرجویان عزیز همراه است و علاقه مندان بلافاصله پس از آموزش می توانند در مراکز زیبایی و تخصصی به فعالیت های حرفه ای خود بپردازند.

 

شما می توانید جهت شرکت در کلاس های آموزشی یا بهره مندی از خدمات کاشت و طراحی ناخن شرق تهران محدوده پیروزی  در سالن زیبایی مریم با مدیریت خانم مریم صدوق با شماره تلفن درج شده تماس حاصل نمایید.

 

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (2)

ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: