جمعه 08 اردیبهشت 1396 - 07:59:49

درمان تیرگی پوست زیربغل

درمان تیرگی پوست زیربغل
رهایی از تیرگی پوست به طور طبیعی

روش درمان سیاهی پوست

 

درمان تیرگی پوست زیربغل


دلایل متعددی برای تیرگی پوست زیربغل وجود دارند که از مهم ترین آن ها می توان به استفاده بیش از حد از کرم های موبر، تیغ و ژیلت، مصرف بیش از حد مام و اسپری های خوش بو کننده به هنگام تعریق، الکل ادکلن ها و عدم تهویه زیربغل اشاره کرد. اما مشکل تیرگی پوست زیربغل نیز قابل حل بوده و در صورت پیروی از راهکارهای مناسب ارائه شده در این مقاله از سایت آرایشی رژلب، به سادگی درمان تیرگی پوست زیربغل امکانپذیر است.

 

درمان تیرگی  پوست زیربغل با اسکراب


اسکراب آرد نخود 


اسکراب آرد نخود برای سفید کردن، پاک سازی و مرطوب نگه داشتن زیربغل بسیار عالی و موثر است. برای درست کردن این ماسک به آرد نخود، ماست، آب لیمو و زردچوبه نیاز دارید. تمام این مواد را ترکیب کنید تا خمیری به دست آید. این خمیر را 30 دقیقه زیربغل بمالید و نهایتا با آب ولرم بشویید. اگر این درمان را تا دو هفته روزانه تکرار کنید، نتیجه مطلوبی خواهید گرفت.

 

درمان تیرگی پوست زیربغل با روشهای گیاهی


بهترین راه حل درمان تیرگی پوست زیربغل، درمان های گیاهی است که اکنون به چند مورد از آن ها اشاره می کنیم.


شیر


یکی از مایعاتی است که در زیبایی پوست نقش به سزایی دارد و در مقالات پیشین به کاربردهایش در زیبایی اشاره شد، اسید های چرب و ویتامین های موجود در شیر است که نقش سفید کنندگی دارند. از ترکیب شیر با کمی کشک و آرد، خمیری به دست می آید که با گذاشتن آن به مدت 20 دقیقه زیر بغل، به درمان تیرگی پوست زیربغل  کمک خواهد کرد.

 

سفید شدن و رفع تیرگی پوست

درمان تیرگی پوست زیربغل با پوست پرتقال

 

پوست پرتغال


از آن جایی که پرتغال از خانواده لیمو است، خواص سفید کنندگی دارد و می تواند در درمان تیرگی پوست زیربغل نقش داشته باشد و سلول های مرده پوست را از آن محل خارج کند. با ترکیب پوست پرتغال، شیر و کمی گلاب به درمان تیرگی پوست زیربغل  کمک کنید. ابتدا پوست پرتغال را در نور آفتاب خشک کنید و بعد از خشک شدن، پودرش کنید. با ترکیب مواد، اسکراب بسیار سفتی به دست می آید که آن را 15 دقیقه زیربغل بمالید.

 

زعفران


زعفران بسیار گران و ارزنده است. زعفران به از بین بردن باکتری ها و جرم ها کمک می کند. برای درمان تیرگی پوست زیربغل  نیز کافیست کمی زعفران را با شیر مخلوط کرده و مستقیما به مدت 20 دقیقه زیربغل بمالید.

 

جوش شیرین


جوش شیرین در بسیاری از اسکراب های پوست استفاده شده و می تواند منافذ پوست را باز کند. ترکیب جوش شیرین با آب را 15 دقیقه روی تیرگی پوست زیربغل بمالید و با آب ولرم بشویید. این درمان را دو تا سه بار در هفته تکرار کنید.

 

روغن زیتون


روغن زیتون با دارا بودن خواص آنتی اکسیدانش، موجب نرم شدن و درمان تیرگی پوست زیربغل می شود. کمی شکر قهوه ای را به روغن زیتون بیافزایید و قبل از مالیدن روی پوست زیربغل، آن را کمی گرم کنید. 5 تا 10 دقیقه، خمیر را روی تیرگی پوست زیربغل بمالید و می توانید این روش را قبل از حمام استفاده کنید.

 

خیار


خیار غنی از خواص سفید کنندگی است و می توان آن را مستقیما روی تیرگی پوست زیربغل مالید و یا پوره آن را با لیمو و زردچوبه ترکیب کرده و بعد استفاده کنید.

 

چند نکته برای جلوگیری تیرگی پوست زیربغل


از تیغ و ژیلت کم تر استفاده کنید. آن ها فقط موهای سطح پوست را می کنند و به جای آن ها از موم استفاده کنید. از کرم های موبر و دستگاه های الکترونیکی هم استفاده نکنید. لباس های تنگ نپوشید و به زیبایی تان اهمیت دهید. می توانید با انتخاب یکی از روش های بالا،  به درمان تیرگی پوست زیربغل کمک کنید .


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: