یکشنبه 22 اسفند 1395 - 13:38:03

پاک کردن رنگ موی قرمز

ریموور رنگ موی قرمز

از بین بردن رنگ موی قرمز

تغییر رنگ موی قرمز

 

روش های پاک کردن رنگ موی قرمز

 

برخی از خانم ها موهای خود را به مدل های مختلف رنگ موی قرمز تغییر می دهند ولی پس از مدتی از انجام این کار پشیمان می شوند. از گذشته این باور وجود دارد که رنگ قرمز را به سادگی نمی توان از بین برد، در صورتی که این پروسه به درستی انجام شود، پاک کردن رنگ موی قرمز به سادگی قابل انجام است. در این مقاله از سایت آرایشی رژلب، روش های پاک کردن رنگ موی قرمز را مطالعه کنید.


 رنگ موی جایگزین رنگ موی قرمز

 

برای پاک کردن رنگ موی قرمز قبل از هر چیز باید رنگ موی جدید مورد نظر خود را انتخاب کنید. زیرا پاک کردن رنگ موی قرمز به هر رنگ موی دیگری پروسه جداگانه ای دارد. بنابراین مشخص کنید که رنگ موی مورد نظر شما به طور کلی در کدام دسته زیر قرار می گیرد:

 

  • رنگ مویی روشن تر
  •  رنگ مویی تیره تر
  •  رنگ مویی در همان سطح قرمز

 

در صورتی که رنگ موی مورد نظر روشن تر از رنگ موی قرمز است، نمی توانید رنگ مورد نظر را بی واسطه و به طور مستقیم روی موها قرار دهید. بلکه باید ابتدا موها را روشن کرد و سپس به رنگ موی روشن تر دست یافت. این در حالی است که اگر رنگ موی تیره تری مدّ نظر دارید، تنها کافیست آن رنگ مو را روی موها قرار دهید. البته رنگ انتخابی باید متناسب با رنگ قرمز موهای شما باشد. در صورتی که تنها می خواهید رنگ قرمز را از روی موهای خود بردارید، این امر هم ممکن بوده و به سادگی قابل انجام است.

 

ریوور رنگ موی قرمز

 رنگ موی قرمز

 

رنگ موی روشن و بلوند

 

در صورتی که می خواهید رنگ موی قرمز خود را به رنگ روشن تری در آورید، ابتدا باید با استفاده از کالِر ریمووِر رنگ، تا حد ممکن رنگ موی قرمز قبلی را از بین ببرید. درست است که کالر ریموور تنها تا حدی این کار را انجام می دهد، اما این ماده با کمک شکستن مولکول های رنگ مو، رنگ موی قرمز را با شستشو به راحتی از بین می برد و کمترین آسیب ممکن را به موها وارد می کند.

 

دکلره کردن موهای قرمز

 


استفاده از کالر ریموور تا حدی رنگ مو را کمرنگ می کند، اما تمام رنگ قرمز را از بین نمی برد. بنابراین برای روشن کردن و بلوند کردن موها باید آن ها را دکلره کرد.
دکلره کردن موها می تواند تا 33 لِوِل از تیرگی موها کم کرده و رنگ قرمز مو را کاملاً از بین ببرد. البته دکلره کردن موهای آسیب دیده توصیه نمی شود و موهای آسیب دیده را نباید به رنگ بلوند و روشن در آورد.

 

تیره تر کردن رنگ موی قرمز

 

در صورتی که رنگ موی قرمز دارید و می خواهید آن ها را تیره تر کنید، تنها باید رنگ موی تیره تر را روی موهای قرمز قرار دهید. البته در انجام این کار انتخاب رنگ مو، اهمیت حیاتی داشته و در صورتی که انتخاب رنگ مو به درستی انجام نشود، رگه های قرمز مو در آن باقی می مانند.
مهم ترین قانون در رنگ کردن موهای قرمز به رنگ تیره تر این است که موهای قرمز را باید با رنگ تیره ای که توناژ سرد دارد، رنگ کرد تا این دو همدیگر را خنثی کنند. در این صورت رنگ موی تیره موهای قرمز را تاحدی می پوشاند ولی کاملا از بین نمی برد.
در این صورت اگر می توانید با رنگ موی گرم تری روی موهای خود کنار بیایید می توانید از رنگ موی قهوه ای استفاده کرده و رنگ موی جدید و زیبایی به وجود آورید.
برای انجام این کار، رنگ دلخواه خود را با رنگ خاکستری مناسب آن ترکیب کنید. مثلاً در صورتی که رنگ موی قرمز روشن و بلوند دارید و می خواهید موها را به رنگ قهوه ای در آورید، 4/1 رنگ موی قهوه ای خاکستری را به ترکیب رنگ موی خود اضافه کنید تا رنگ قرمز را خنثی کند. در بیشتر موارد اضافه کردن 4/1 رنگ موی خاکستری همان رنگ مو به ترکیب رنگ، رنگ موی قرمز قبلی را از بین می برد.

 

رنگ موی قرمز

 

عموم مردم بر این باورند که برای از بین بردن رنگ موی قرمز تنها باید آن را دکلره کرد و یا با رنگ تیره تری پوشاند. این در حالی است که رنگ های متضاد هم در دایره رنگ ها، می توانند یکدیگر را خنثی کنند. بنابراین با نگاه کردن به دایره رنگ ها می توان دید که رنگ متضاد قرمز، سبز است. بنابراین کافی است کمی رنگ سبز به موی قرمز بزنید تا قرمزی موها را بدون هیچ زحمتی از بین ببرد. برای این کار نیز می توان از رنگ موهای خاکستری با توناژ سبز استفاده کرد.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (5)

سلام ببخشید من موهامو بلوطی کردم چند ماه پیش .الان میخوام یه پایه روشن شه و نسکافه ای بزارم با رنگ 000و اکسیدان 9میشه؟پایه موهام شش هس
سه شنبه 30 بهمن 1397 - 23:49:54
اگه موپایه بادمجونی باشه با دکلره از بین ببریم و تودکلره به پایه6برسه وموها رنگ هویجی بشه برای قهوای خوشرنگ بایدچه رنگی زده بشه؟
جمعه 02 تیر 1396 - 12:33:31
مثلا مو در حال کش اومدن بود ولی هنوز به پایه نرسیده بود
جمعه 02 تیر 1396 - 12:33:13
لطفا توضیحات بیشتری بدید مثلا درصورتی ک ما درخال دکلره کردن مو بودیم و مو هم هنوز ب پایه نرسیده بود و داشت اسیب میدید ما چه کار کنیم
جمعه 02 تیر 1396 - 12:32:26
خیلی خوب بود ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: