شنبه 23 بهمن 1400 - 14:31:08

ناخن کار حرفه ای غرب تهران

ناخن کار خوب غرب تهران

بهترین مرکز کاشت ناخن غرب تهران

 

معرفی یکی از بهترین سالن های طراحی و کاشت ناخن


کاشت ناخن چیست؟


به آرایش و تزئین ناخن با استفاده از مواد که به صورت ناخن مصنوعی قرار گرفته و ماندگاری نسبتا طولانی دارد، کاشت ناخن گفته می شود. برای کاشت ناخن ابتدا سطح ناخن ها را به وسیله سوهان برقی می تراشیم تا لایه نازکی باقی بماند. این کار باعث می شود که ناخن پس از فرآیند کاشت برجستگی نداشته باشد و طبیعی به نظر برسد. یک ناخن خوب علاوه بر داشتن ظرافت و زیبایی باید از دوام بالایی نیز برخوردار باشد.

 

 

انواع کاشت ناخن


دو نوع اصلی از کاشت ناخن وجود دارد و بقیه روش های متنوع آن، از همین دو نوع نشأت می گیرند. این دو نوع اصلی عبارتند از: کاشت ناخن با پودر و کاشت ناخن با مواد ژله ای. شیوه قلم گذاری و پخش مواد در این روش ها متفاوت بوده و در بسیاری از موارد می توان با اضافه کردن زیورآلات مخصوص ناخن، نوع جدیدی از کاشت را به وجود آورد.

 

کاشت ناخن آکریلیکی


این نوع کاشت ناخن، سال هاست که از محبوبیت زیادی برخوردار بوده و به وسیله یک مایع مونومر و پودر پلیمر انجام می شود. ناخن های آکریلیکی تنها با قرار گیری در معرض هوای محیط سفت شده و مانند ناخن طبیعی دیده می شود.

 

 

کاشت ناخن ژله ای


ناخن های ژله ای به اندازه ناخن های آکریلیکی مقاوم هستند؛ با این تفاوت که بسیار طبیعی تر از آن به نظر می رسند. ناخن های ژله ای مانند زدن لاک روی ناخن ها صورت می گیرد که با استفاده از بیس کت، تاپ کت و لاک انجام می گیرد.
همان طور که در ابتدای این بخش به آن اشاره کردیم، کاشت ناخن آکریلیک و ژله ای از اصلی ترین انواع کاشت هستند که دارای تفاوت هایی با هم می باشند. در ادامه قصد داریم به طور جامع به بررسی این دو روش بپردازیم و سپس انواع دیگر کاشت را خدمت تان معرفی کنیم.

 

بهترین مرکز کاشت و طراحی ناخن

 

تفاوت های کاشت ناخن ژله ای و آکریلیک


- ناخن های آکریلیکی به اندازه ناخن های ژله ای طبیعی نیستند و برخی خانم ها به مواد آن حساسیت دارند.
- ناخن های ژله ای بی رنگ هستند؛ به همین دلیل ضخیم بودن ژل تاثیری روی رنک ناخن نداشته و ناخن علاوه بر استحکام بیشتر، طبیعی تر نیز به نظر می رسند.
- کاشت ناخن آکریلیک هزینه کمتری نسبت به کاشت ناخن ژله ای دارد و البته این مورد شامل هزینه ترمیم نیز می شود. ناخن های ژله ای پرهزینه تر هستند و از آن جایی که باید به صورت ماهیانه ترمیم شوند، هزینه بیشتری را در بر می گیرند.

 


کاشت ناخن آکریلیک بهتر است یا ژله ای؟

نوع زندگی فرد در انتخاب نوع کاشت ناخن بسیار حائز اهمیت است.کاشت ناخن ژله ای برای خانم هایی مناسب است که در طول روز سر و کار زیادی با آب دارند. در صورتی که کاشت ناخن آکریلیکی در برابر آب مقاوم نبوده و به سرعت از بین می رود. علاوه بر این، خشک شدن ناخن آکریلیکی در هوای محیط صورت می گیرد که معمولا 24 ساعت به طول می انجامد. این در حالی است که خشک شدن ناخن های ژله ای در دستگاه UV صورت می گیرد.

 

 

وسیله های مورد استفاده مدرس کاشت ناخن سعادت آباد

 

اگر در زمینه کاشت و طراحی ناخن فعالیت دارید، و تصمیم دارید که سالن تخصصی خود را داشته باشید، به این وسایل جهت انجام خذمات خود نیاز دارید:
 

  1. میز کاشت ناخن
  2. نور مناسب
  3. سوهان و بافر ناخن دستی
  4. ست مانیکور با کیفیت
  5. سوهان برقی ناخن
  6. سری های مختلف سوهان برقی
  7. ضد عفونی کننده ناخن
  8. پودر آکریلیک
  9. ژل سخت
  10. دستگاه  LED
  11. پودر شفا ناخن
  12. انواع پولیش ناخن
  13. بیس کت و تاپ کت
  14. پاک کننده ناخن و پنبه
  15. قفسه دیواری
  16. محلول الکل
  17. چسب ناخن حرفه ای
  18. براش مخصوص کاشت ناخن آکریلیک
  19. فرمر و تیپ ناخن

 

 

نحوه برقراری ارتباط با آرایشگاه

 

معرفی بهترین مدرس کاشت ناخن در غرب تهران

 ناخن در سعادت آباد هستند. ایشان بیش از 7 سال تجربه مفید دارند و بسیار در کار خود تک و حرفه ای هستند. خانم ذالی دارای مدرک بین المللی از سازمان فنی و حرفه ای و آکادمیک هستند. خانم ذالی متخصص در انواع کاشت و طراحی هستند که به صورت حرفه ای و مبتدی تدریس میکنند. همینطور دانشجویان خانم ذالی میتوانند در آخر آموزش از ایشان مدرک معتبر بین المللی دریافت کنند.

 

 

 

❄️ خدمات زیبایی ناخن های خود را به ما بسپارید ❄️

خانم عسل ذالی مدرس و متخصص در انواع کاشت، مانیکور و پدیکور، پارافین تراپی، طراحی و کلیه خدمات ناخن در غرب تهران سعادت آباد


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (2)

جمعه 10 اسفند 1397 - 07:18:25
سلام صبح بخیر خسته نباشید عالی فوق العاده زیبا .
پنجشنبه 09 اسفند 1397 - 22:49:40
♥♥♥
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: