سه شنبه 07 اسفند 1397 - 14:41:24

کاربرد سایه گلیتر

آرایش چشم

میکاپ 


سایه گلیتر، یک انتخاب شکوهمند برای آرایش چشم

 
سال 2018 سال برگشت به مد های گذشته بوده از فراگیر شدن دوباره ی مدل موی باب گرفته تا همین سایه های براق که به آن ها گلیتر می گویند. سایه هایی که به شدت زیادی می درخشند و حسابی اکلیل دارند.سایه هایی که برای استفاده ی روزانه مناسب نیستند و برای مهمانی ها انتخابی هوشمندانه و البته شکوهمند هستند این سایه ها به شما شخصیتی ورای شخصیتی که دارید می بخشد.

اگر شما میخواهید از این سایه های جذاب که دوباره بعد از سال ها روی کار آمده اند استفاده کنید این موارد را فراموش نکنید.

1_با کرم پودر یا کانسیلر یا هر وسیله ای که خودتان دوست دارید پشت چشمان و قسمت های پلک را بپوشانید تا کاملا پوستی یک دست داشته باشید.

2_با یک براش سرگرد و کوچک مقدار کمی از رنگ دلخواهتان را از این سایه ها بردارید و به پشت پلک ها بزنید فقط خوب به یاد داشته باشید که اگر مقدار زیادی ازاین سایه ها بردارید و پشت پلک بزنید. ممکن است روی صورت شما بریزد و آرایش شما را خراب کند. در این زمینه احتیاط کنید.

3_چشمانتان را نقاشی نکنید از این سایه ها بیشتر برای وسط پلک استفاده کنید قسمت چین خوردگی پشت چشم بیشتر مناسب زیرسازی سایه است

4_سایه های گلیتر نقره ای ،صدفی، طلایی, آسمانی و…برای قسمت زیر ابرو بسیار زیبا هستند.

5_اسپری فیکس هم یک احتیاط است! با این که این سایه ها خاصیت چسبندگی دارند ولی اسپری فیکس به شما کمک می کند آرایش چشمتان ماندگاری بالاتری داشته باشد و شما را از اضطراب ریختن و پخش شدن این سایه ها برهاند.

6_این سایه ها به دو صورت پودری و مایع در بازار هستند که هردوی آن ها عالی است این که شما سایه ی مایع یا پودری را انتخاب کنید به انتخاب و سلیقه شما برمی گردد.

7_این سایه ها دراماتیک و حرفه ای هستند؛ و ظاهری فریبنده برای شما ایجاد می کنند. برخی کارشناسان زیبایی گفته اند: اگر می خواهید جذابیت و براق بودن این سایه ها را بیشتر کنید می توانید کمی وازلین همراه آن بزنید.

سایه گلیتر، یک انتخاب شکوهمند برای آرایش چشم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: