جمعه 25 مرداد 1398 - 12:02:51

لایت کلاسیک

مرکز تخصصی رنگ مو

آرایشگاه خوب برای رنگ و مش نبرد

 

 

 
 

نحوه‌ی هایلایت مو بدون دکلره

اگر تصمیم گرفته‌اید موهایتان را رنگ کنید، ولی نمی‌خواهید از دکلره استفاده کنید. برای هایلایت مو بدون دکلره ابتدا پودر رنگ را با اکسیدان به میزان کافی مخلوط کنید. سپس داخل همان ظرف کرم لایت بریزید و دوباره حسابی هم بزنید و با استفاده از آن موی خود را رنگ کنید.

برای هایلایت کردن و رنگ کردن مو در خانه چند روش وجود دارد.

1. استفاده از کلاه

قبل از قرار دادن کلاه باید مو‌ها را به دقت شانه کنید تا گره‌های آن باز شده. سپس کلا را گذاشته و مو‌ها را با استفاده از یک قلاب یا چیزی شبیه به آن از درون سوراخ‌ها به آرامی خارج کنید. محلول بالا یا هر کدام از محلول‌های پایین را روی مو‌های خارج کرده گذاشته 15 تا 20 دقیقه صبر کنید. سپس قبل از در آوردن کلاه مو‌های رنگی را شسته و بعد کلاه را خارج کنید و دوباره بشوئید.

2. استفاده از یک شانه مخصوص

برای این کار شانه‌های مخصوص وجود دارد که می‌توانید برای به دست آوردن اطلاع از آن‌ها به داروخانه مراجعه کنید. ابتدا باید فرق طبیعی مو‌ها باز شود (فرق وسط). سپس یک دسته از مو‌های جلویی را برداشته و در فاصله 1 سانتی متری از سر مخلوط رنگ مو را با شانه مخصوص روی آن بزنید. به همین صورت سمت دیگر و مو‌های پشت را هم هایلایت کرده. در مورد محل قرار گیری هایلایت‌ها حساس نباشید، زیرا بهترین هایلایت مو، هایلایتی است که به صورت متقارن نباشد. بعد از 20 دقیقه آن‌ها را بشویید.

3. هایلایت مو بدون دکلره با استفاده از فویل

ابتدا مو‌ها را جلوی سر 3 قسمت و پشت سر 4 فسمت تقسیم‌بندی کنید. سپس با شانه دم باریک قسمت‌های مورد نظر را به صورت زیگزاگی جدا کنید. کاغذ فویل را به شکل مستطیل بریده، لبه جلوی کاغذ فویل را برای استحکام بیشتر تا بزنید و بعد مو‌های مورد نظرتان را روی کاغذ فویل قرار داده. محلول دلخواهتان را به مو‌ها زده و بعد فویل‌ها را ببندید. هر 10 دقیقه یکبار موهایتان را چک کنید؛ یادتان باشد اگر مو‌ها کش بیایند یعنی در حال سوختن هستند. بعد از 20 دقیقه یا کمتر شایدم بیشتر فویل‌ها را باز کرده و موهایتان را بشوئید.

 

آموزش و خدمات تخصصی رنگ و مش، کاشت ناخن،  میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ و اسکالپ موی سر زیر نظر متخصص و مدرس حرفه ای در مرکز زیبایی مریم

کلیه خدمات زیبایی با قیمت های استثنایی  در مرکز زیبایی مریم صدوق

 

 

 مشاوره و رزرو وقت با سالن زیبایی مریم

0

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: