سه شنبه 12 شهریور 1398 - 15:58:18

ترمیم ناخن

 

ترمیم ناخن و دیزاین با ژل های 3d

آرایشگاه خوب برای کاشت ناخن بلوار ابوذر

 


 

 

کاشت ناخن پودری و مراحل صحیح انجام آن


کاشت ناخن پودری از قدیمی ترین روش های زیباسازی ناخن ها بوده و طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارد. با پیشرفت دنیای آرایش و زیبایی، این شیوه زیباسازی ناخن نیز پیشرفت های بسیاری کرده و تا به امروز لقب دومین لاین تخصصی آرایشی را (پس از لاین رنگ مو) به خود اختصاص داده است. کاشت ناخن زیر مجموعه های بسیاری داشته که هر یک از آنها نیاز به تجربه و دانش مخصوص به خود است، برای ورود به این لاین تخصصی و انتخاب بهترین روش برای کاشت ناخن باید به بررسی جزء به جزء مواد مصرفی و روش کلاسیک کاشت ناخن پودری بپردازیم.

در روش کلاسیک کاشت ناخن پودری از پودر اکریلیک و لیکوئید مخصوص به آن که فرمولاسیون هر یک با دیگری متناسب و سازگار است برای ساخت ماده ای خمیری شکل استفاده می شود که همچون لایه ای سخت روی سطح ناخن ها را پوشانده و پس از فرم دهی و سوهان کشی، زیبایی خاصی را به ناخن های طبیعی افراد می بخشد. در ابتدا مانیکور کاملی به وسیله سوهان برقی و دستی برای آماده سازی ناخن ها جهت کاشت ناخن پودری انجام می شود. سپس از ماده ای به نام ضد قارچ برای ضد عفونی کردن سطح ناخن ها استفاده شده و از پرایمر که حالت چسب مانند آن کمک به دوام کار می نماید استفاده می کنیم.

آموزش و خدمات تخصصی رنگ و مش، کاشت ناخن،  میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ و اسکالپ موی سر زیر نظر متخصص و مدرس حرفه ای در مرکز زیبایی مریم

کلیه خدمات زیبایی با قیمت های استثنایی  در مرکز زیبایی مریم صدوق

 

 

 مشاوره و رزرو وقت با سالن زیبایی مریم

0

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: