شنبه 18 شهریور 1396 - 00:41:08

کوتاهی مو جدید

آموزش کوتاهی مو گرد 

مدل کوتاهی مو

مدل موی کوتاه گرد

آموزش کوتاهی مو جدید



یکی از مدل کوتاهی مو زیبا برای خانم ها، کوتاهی مو گرد است که در آن، موها به اندازه پیکسی و به شکل گرد کوتاه می شوند. در این مقاله  از سایت آرایشی رژلب، مدل کوتاهی مو جدید گرد زیبا توسط استیسی براوتون، یکی از مدرسین مطرح در زمینه  کوتاهی موها، آموزش داده می شود. 

 

آموزش تصویری مدل کوتاهی مو

مدل موی کوتاه گرد

مرحله اول کوتاهی مو

برای مدل کوتاهی گرد، باید از تاج سر تا پایین گردن فرق عمودی گرفته و سپس موهای دو طرف آن، به صورت جداگانه جمع شوند. سپس باید روی استخوان پس سر نیز فرق افقی گرفته و موها مانند شکل تقسیم بندی شوند.

 

مرحله دوم کوتاهی مو

برای کوتاهی گرد باید از زیر موهای جدا شده شروع کرد. برای این کار نیز باید از پشت سر و مرکز آن شروع کرده و پس از بلند کردن یک دسته از موها، آن را به صورت مربعی و در موازات شکل سر کوتاه کنید.

 

مرحله سوم کوتاهی مو

با استفاده از دسته موی راهنما، این کار باید روی تمام موهای پشت و کنار گوش ها انجام شود تا وقتی که به قسمت جلویی سر برسید.

 

مرحله چهارم کوتاهی مو

این کار باید در سمت دیگر سر نیز تکرار شده و موها به صورت یک نوار افقی از پشت تا کناره های سر کوتاه شوند.

 

مرحله پنجم کوتاهی مو


در این مرحله باید بار دیگر به پشت و مرکز سر مراجعه کرده و با استفاده از موهای بالایی به عنوان راهنما، موهای قسمت پایینی را کوتاه کنید. این کار باید به آرامی صورت گرفته و موهای قسمت بالای سر بلندتر بوده و هرچه موها به قسمت پایینی سر نزدیک تر می شوند، کوتاه تر شوند. برای کوتاه کردن این قسمت باید از دسته های عمودی مو استفاده کرد.

 

آموزش کوتاهی مو

کوتاهی مو گرد

مرحله ششم کوتاهی مو


برای زیبایی مدل مو بهتر است در حین کوتاهی، کمی آن ها را به کنار گوش نزدیک کنید.

 

مرحله هفتم کوتاهی مو

این کار را در سمت دیگر موها نیز از بالای سر تا روی گردن تکرار کنید.

 

مرحله هشتم کوتاهی مو

در این جا باید به سمت اول برگشته و پس از بررسی موها در هر دو قسمت، قسمت هایی که باید اصلاح شوند را مرتب کنید.

 

مرحله نهم کوتاهی مو

سپس باید کمی از موهای نواری که دور تا دور سر وجود داشت را پایین آورده و بقیه موها را مانند قبل به صورت نواری در کناره های سر جمع کنید. پس از باز کردن موها، باید از راهنمای مرحله قبل کمک گرفته و با برداشتن دسته های موازی مو، آن ها را کمی بلند کرده و با توجه به حالت سر به گونه ای کوتاه کنید که انداره آن کمی از موهای راهنما بلندتر باشد. البته در بعضی از موارد شکل سر خود در به وجود آوردن یک مدل موی زیبا کمک می کند و نیازی به این کار نیست.

 

مرحله دهم کوتاهی مو

این کار را در سمت دیگر سر تکرار کنید.

آموزش کوتاه کردن مو

 

مرحله یازدهم کوتاهی مو

در ین مرحله نوبت به کوتاهی قسمت های مورب کنار گوش ها می رسد. برای این کار باید موها را کمی به سمت جلوی سر آورده و سپس آن را با توجه به راهنما کوتاه کرد.

 

مرحله دوازدهم کوتاهی مو

این کار را در سمت دیگر سر تکرار کنید.

 

مرحله سیزدهم کوتاهی مو

برای کوتاهی قسمت بالایی سر باید قسمت های چتری ها را باز کرده و در بالای آن ها و در قسمتی که انحنای سر دیده می شود، یک نوار باریک برداشته و آن را کوتاه کنید.

 

مرحله چهاردهم کوتاهی مو

دقت داشته باشید که در این مدل مو، موهای کنار سر در پایین باید کوتاه بوده و هرچه بالا می روند، بلندتر دیده شوند. به همین دلیل باید موهای کنار شقیقه را جدا کرد تا بعداً متناسب با بقیه موها کوتاه شوند.

 

مرحله پانزدهم کوتاهی مو

کمی از موها را بلند کرده و پس از این که آن ها را در بین انگشتان خود قرار دادید، کمی آن ها را به سمت جلوی سر و نزدیک صورت ببرید تا حجم موها بیشتر شود. این کار را ادامه داده و با راهنما قرار دادن موها، هر بار دسته های جدیدی را کوتاه کنید.

 

آموزش مدل کوتاهی موی گرد

مدل کوتاهی فانتزی

مرحله شانزدهم کوتاهی مو


این کار را در سمت دیگر سر نیز انجام دهید.

 

مرحله هفدهم کوتاهی مو

برای کوتاهی چتری ها و بررسی موها، بهتر است آن ها را خشک کنید.

 

مرحله هجدهم کوتاهی مو

در این مرحله باید روی چتری ها کار کنید. برای این کار نیز چتری ها را به صورت سنگین و پرپشت جدا کرده و با انحنای زیادی در بالای ابروها کوتاه کنید. سپس با تکنیک پوینت کاتینگ کمی حجم انتهای آن ها را بیشتر کنید.

 

مرحله نوزدهم کوتاهی مو

سپس موهای کنار شقیقه ها را نیز با توجه به چتری ها مرتب کرده و موهای این قسمت را به چتری ها متصل کنید.

 

مرحله بیستم کوتاهی مو

برای اتمام کار از تکنیک  شانه و قیچی استفاده کرده و پس از این که با کمک شانه کمی موها را بلند کردید، آن ها را از روی شانه کوتاه کنید.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: