سه شنبه 19 دی 1396 - 08:34:19

میکروپیگمنتیشن بن مژه

تاتو خط چشم
خط چشم سرمه بلک


میکروپیگمنتیشن بن مژه طبیعی

به وسیله میکروپیگمنتیشن بن مژه می توان مژه ها را پر پشت تر نشان داد. همچنین می تواند با توجه به سلیقه فرد، این خط بن مژه را تا خط چشم ادامه داد و یک زیبایی مطابق با سلیقه فرد را ایجاد نمود. میکروپیگمنتیشن بن مژه به کسانی پیشنهاد می‎شود که نمی‎خواهند خط چشم واضح و قابل توجهی داشته باشند و در عین حال تمایل دارند به چشم‎های خود حالت داده و از بی رنگی مطلق خارج نمایند.
محدوه انجام بن مژه بسیار حساس است اما به دلیل این که این روش دارای درد و التهاب بسیار کمتری نسبت به تتو های سنتی دارد، در میان متقاضیان از محبوبیت بیشتری برخوردار است.
پس از انجام میکروپیگمنتیشن بن مژه توصیه می‎شود تا چند روز پلک ها شستشو داده نشود. نکات قابل ذکر دیگری هم در رابطه با پیش و پس از فرایند میکروپیگمنتیشن وجود دارد که هنگام مراجعه به مرکز میکروپیگمنتیشن در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

بُن مژه بسیار ظریف و نچرال میباشد و باعث میشود چشمانی گیرا تر با مُژگانی مشکی تر داشته باشید. مخصوص بانوان شاغل و ورزشکار که فرصت کافی برای آرایش ندارند.

 

مرکز میکروپیگمنتیشن سحر هدایتی

اجرای تاتوی چشم بدون هیچگونه درد وخونریزی و ورم با بهترین مواد و بیحسی های آمریکایی، بدون تغییر رنگ مشکی در مرکزمیکروپیگمنتیشن سحر هدایتی

در مرکز اسکالپ هاوس سحر هدایتی علاوه بر خدمات اسکالپ  سر، خدمات میکروپیگمنتیشن، میکروبلیدینگ و هاشورابرو بصورت تخصصی ارائه می گردد.

 

جهت وقت دهی و مشاوره از ساعت ٩ الی ١٧ با شماره های زیر تماس بگیرید

 

تلفن مرکز میکروپیگمنتیشن سحر هدایتی


 

@saharscalphouse
 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: