شنبه 02 تیر 1397 - 07:45:44

هاشور ابرو به روش میکروپیگمنتیشن

میکروپیگمنتیشن ابرو سعادت آباد

مرکز هاشور ابرو غرب تهران

 

 دلایل رنگ نگرفتن میکروپیگمنتیشن چیست؟

کمرنگ شدن یا دلایل رنگ نگرفتن میکروپیگمنتیشن یکی از مواردی است که برای افراد ایجاد نگرانی می کند و وقتی که می بینند کمرنگ شده یا تغییر رنگ داشته به اصطلاح می گویند هاشور رنگ نگرفته.
اما تغییر رنگ هاشور پر رنگ و کمرنگ شدن آن الزاما دلیل بر ریزش یا رنگ نگرفتن رنگ نیست زیرا درست بعد از میکروپیگمنتیشن یک دوره اکسیده شدن در رنگ اتفاق می افتد یک سری رنگ دانه های محافظ و آب میان بافتی بعد از اتمام کار روی سطح پوست به وجود می آید که کار آن ها حفاظت از پوست خراش دیده است.
 در این زمان رنگ دانه ها در غلیظ ترین حالت خود دیده خواهد شد بعد از اینکه زخم بهبود پیدا کرد ،حدود روز هفتم و زخم ها به حالت پوسته های خشک شده پدیدار می شوند و باعث کم رنگی محل شده که طی 7 روز ریزش پوسته صورت می گیرد و از روز چهاردهم به بعد رنگ اصلی روی سطح پوست پدیدار می شود.

اما اگر بعد از 14 روز محلی که میکروپیگمنتیشن انجام شده بود بیش از 4 الی 5 درجه کمرنگ شد می توان این مسئله را نشانه رنگ نگرفتن هاشور دانست


 

مرکز هاشور ابرو  در سعادت آباد

در مرکز اسکالپ هاوس سحر هدایتی علاوه بر خدمات اسکالپ  سر، خدمات میکروپیگمنتیشن، میکروبلیدینگ و هاشورابرو بصورت تخصصی ارائه می گردد.

 

جهت وقت دهی و مشاوره از ساعت ٩ الی ١٧ با شماره های زیر تماس بگیرید

 

تلفن مرکز هاشور ابرو سحر هدایتی


 

هاشورزن حرفه ای سعادت آباد


@saharscalphouse

 

نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: