پنجشنبه 20 مهر 1402 - 12:25:16

آموزش و خدمات حرفه ای میکروپیگمنتیشن در سعادت آباد

 

 

معرفی بهترین مرکز تاتو 

آموزش و خدمات تخصصی میکروپیگمنتیشن سعادت آباد

 

آموزش و خدمات حرفه ای میکروپیگمنتیشن سعادت آباد

 

امروزه انجام آرایش دائم به دلیل صرفه جویی در زمان و هزینه ها، بسیار مورد استقبال خانم ها قرار گرفته است. افراد شاغل که زمان زیادی برای انجام آرایش روزانه ندارند، افرادی که روزانه به باشگاه و استخر می روند، با کمک تکنیک های آرایش دائم می توانند همیشه و در هر حال زیبا به نظر برسند و نیازی به مصرف لوازم آرایشی نداشته باشند.


آرایش لب دارای تکنیک های مختلفی است که از جمله آن ها می توان به تاتو خط لب و رژلب، میکروپیگمنتیشن خط چشم، میکروپیگمنتیشن بن مژه، هاشور ابرو به روش های میکروپیگمنتیشن، میکروبلیدینگ و فیبروز، تاتو رژگونه و همچنین کرم پودر دائم یا بیبی گلو اشاره کرد. در واقع شما با کمک این تکنیک ها می توانید یک آرایش کامل دائم داشته باشید یا حتی می توانید تنها یک یا چند مورد از آن را برای خود برگزینید.


انجام روش های تاتو صورت و آرایش دائم بسیار حائز اهمیت است و از آنجایی که به طور مستقیم با پوست و سلامت افراد در ارتباط است، باید حتما توسط پیگمنت آرتیست حرفه ای و باتجربه انجام شود تا احتمال بروز آسیب و عوارض های بعد از آن به حداقل برسد. به همین دلیل در این آیتم از سایت رژلب تصمیم گرفته ایم به معرفی بهترین مدرس میکروپیگمنتیشن بپردازیم تا با خیال راحت تکنیک های آرایش دائم را انجام دهید.


خانم هنرمند، یکی از بهترین پیگمنت آرتیست ها و مدرسان میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ در غرب تهران محدوده سعادت آباد هستند. در ادامه با نمونه کارهای ایشان بیشتر آشنا خواهید شد.


رژلب دائم به روش میکروپیگمنتیشن


در مبحث میکروپیگمنتیشن، بافت و ساختار لب با ابرو و سایر نقاط متفاوت می باشد. همین امر باعث می شود تا رنگ پذیری در لب کمتر از سایر نقاط باشد.
پیش از انجام میکروپیگمنتیشن لب، از مشتری بخواهید در صورتی که مستعد بروز تبخال است، از داروهای مربوطه استفاده کند. برای شروع می توان از قسمت قوسی یا هفت لب میکروپیگمنتیشن لب را انجام داد. به خصوص اگر مبتدی هستید، این کار به شما کمک می کند تا میزان تسلط خود را افزایش دهید. هر گاه به اندازه کافی تجربه کسب کردید و خبره شدید، می توانید میکروپیگمنتیشن لب را از گوشه ها انجام دهید.

 

مرکز تخصصی رژلب دائم

 


اگر قصد دارید فرم لب را تغییراتی دهید، می توانید قبل از شروع میکروپیگمنتیشن ابتدا با استفاده از یک مداد لب طراحی اولیه را انجام دهید. اگر هم که قصد داشته باشید میکروپیگمنتیشن لب را روی نواحی اصلی لب انجام دهید و تغییر خاصی ایجاد نشود، می توانید طراحی اولیه با استفاده از مداد لب را فاکتور بگیرید.
زمانی که فرم لب ها مشکلاتی داشته باشد یا متوازن نباشد، می توان از تکنیک های قرینه سازی استفاده کرد. برای انجام میکروپیگمنتیشن لب ابتدا باید پوست لب را خوب بکشید و با حرکت دست خیلی آهسته، خط لب را ایجاد نمایید. زاویه قرارگیری دست باید حدود 75 تا 80 باشد. پس از اینکه خط لب را در تمامی نواحی ایجاد کردیم، دوباره روی لب ها از بی حسی حین کار استفاده می کنیم. سپس شروع به پر کردن نواحی داخل خط لب می کنیم.


در گذشته استفاده از خط لب به تنهایی جلوه زیبایی داشت و بسیار روی مد بود؛ امروزه اما از تکنیک شیدینگ لب در کنار خط لب استفاده می شود و خط لب به تنهایی دیگر ترند نیست. به همین دلیل برای پر کردن نواحی داخل لب باید از تکنیک میکروشیدینگ استفاده کرد.


به دلیل اینکه بافت لب ها از ماهیچه بوده و حاوی رگ ها و عروق خونی بسیاری است، نباید سوزن را در عمق خیلی زیاد فرو کرد. چرا که پارگی عروق و بروز خونریزی را به دنبال خواهد داشت و همراه با خونریزی، مقادیر زیادی از رنگ تاتو نیز خارج می شود. به همین دلیل، ماندگاری تاتو لب بسیار کاهش خواهد یافت و آن نتیجه دلخواه کسب نخواهد شد. به همین دلیل می توان گفت که رعایت عمق نفوذ سوزن در بافت لب ها بسیار حائز اهمیت است.


در مرحله نهایی از رژلب دائم، مکث رنگ قرار می دهیم تا ماندگاری تاتو لب افزایش پیدا کند. مکث رنگ را حدود دو الی سه دقیقه روی لب ها قرار می دهیم. از تاتو رژلب می توان برای رفع بد رنگی بافت لب، رفع نواقص و همچنین رنگ پذیری جذاب استفاده کرد. در این تکنیک، ما قصد بزرگ تر کردن فرم لب ها را نخواهیم داشت.

 

آموزش میکروپیگمنتیشن لب


هاشور مویی ابرو – میکروبلیدینگ به روش فیبروز


بهترین گزینه برای انجام میکروبلیدینگ به روش فیبروز داشتن ابروهای پاک است. یعنی مراجعه کننده برای انجام تکنیک میکروبلیدینگ و فیبروز نباید از قبل تاتو ابرو داشته باشد. افرادی که از نواقص ابرو مانند کم پشتی تاج یا آرک ابرو و همچنین خالی بودن تارهای داخل ابرو برخوردارند، می توانند از متد میکروبلیدینگ به روش فیبروز استفاده کنند.


قبل از شروع انجام میکروبلیدینگ ابرو، ابتدا باید طراحی ابروها را پیاده سازی کنیم. برای طراحی ابروها باید به نکاتی مانند نقاط طلایی چهره، سازگاری مدل تاتو با چهره و حالت چشم ها، سلیقه مشتری و بسیاری از نکات مهم دیگر توجه داشته باشیم. پس از اینکه طراحی ابرو را با استفاده از مداد ابرو انجام دادیم، از ماژیک جراحی کمک می گیریم تا خطوط ایجاد شده را بولد کنیم و آن را طی پاک کردن های مداوم از دست ندهیم. پس از این مرحله، از بی حسی مناسب استفاده می کنیم و چند دقیقه زمان می دهیم تا تاثیر خود را بگذارد. چنانچه حین انجام میکروبلیدینگ ابرو مشتری احساس درد داشت، می توان دوباره بی حسی را شارژ کرد.


سعی می کنیم قسمت هایی که دارای موهای پرپشت تری است را کمتر و قسمت هایی که تراکم مو در آن بسیار کم است را بیشتر کار کنیم. برای قسمت ابتدایی ابروها که حالت مویی دارد، باید از خطوط ریزتر استفاده کنیم. در این ناحیه هیچ گاه نباید یک هاشور موی بلند استفاده کنیم چون شکل قاب به ابروها می دهد و حالت مصنوعی ایجاد می کند. در میکروبلیدینگ ابرو به روش فیبروز، نهایت سعی خود را باید به کار ببریم تا نتیجه کار بسیار نچرال و طبیعی باشد.

 

هاشور ابرو به روش میکروبلیدینگ فیبروز

 


می توان خطوط هاشور ابرو به روش فیبروز را یکی در میان کوتاه و بلند ترسیم کرد تا حالت طبیعی تری داشته باشد. خطوط هاشور ابرو را خیلی نزدیک به هم نمی کشیم؛ چون ممکن است پخش رنگ به وجود بیاید و خطوط بیشتر نزدیک به هم قرار بگیرند. اگر لازم بود تا خطوط بیشتری لابلای ابروها ترسیم شود، در جلسه ترمیم می توان این کار را انجام داد.


پس از اتمام هاشور ابرو روی یک ابرو، مکث رنگ می دهیم و در این فاصله شروع به انجام هاشور ابروی دیگر می کنیم. مکث رنگ را با حرکات رفت و برگشتی دست روی ابروها ایجاد می کنیم. توجه داشته باشید که این مرحله باید حدود 3 دقیقه به طول بینجامد. پس از مکث رنگ، آن را پاک کرده و روی خطوط را دوباره تاتو می کنیم. توجه داشته باشید که در سری دوم هاشور ابرو، خطوط باید دقیقا روی همان خطوط قبلی انجام شوند.


به یاد داشته باشید که در روش میکروبلیدینگ، سوزن را نباید در عمق پوست فرو ببریم. چون با انجام این کار احتمال بروز خونریزی وجود دارد و همراه با خون مقدار زیادی از رنگ تاتو نیز خارج می شود و منجر به کاهش دوام کار شما می شود.


در صورتی که هر گونه مشکلی حین تاتو ابرو به روش میکروبلیدینگ و فیبروز پیش آمد یا نواحی هنوز خالی مانده بودند، می توان آن ها را در جلسات ترمیم برطرف کرد. چون در این فاصله باید واکنش پوست به انجام تاتو را نیز مد نظر داشته باشیم و در جلسات ترمیم نواقص به وجود آمده را برطرف سازیم.


میکروبلیدینگ ابروی آقایان


تاتو ابرو تنها مختص به خانم ها نیست و حتی آقایان نیز می توانند از این روش برای پرپشت نشان دادن ابروهای خود استفاده کنند. ریزش ابرو ممکن است بنا به دلایلی همچون ژنتیک، بیماری، مصرف دارو، شیمی درمانی و شرایط دیگر به وجود بیاید. خوشبختانه با کمک روش های تاتو ابرو مانند میکروبلیدینگ می توان به راحتی نواحی خالی ابروی آقایان را پر کرد تا جلوه چهره آن ها چند برابر شود.


به دلیل اینکه اغلب فرم ابروی خانم ها با آقایان متفاوت است، باید در میکروبلیدینگ ابروی آقایان از تکنیک های دیگری استفاده نماییم. شما در کلاس های آموزشی تاتو سرکار خانم 

هنرمند

 می توانید این متدها را به خوبی آموزش ببینید و پس از پایان دوره کلاس های آموزشی، مدرک دریافت نمایید.

 

 

هاشور ابرو به روش میکروبلیدینگ فیبروز

 


هاشور ابرو به روش میکروپیگمنتیشن روی ابروی تاتو دار


افرادی که تاتوی قدیمی دارند و از مدل آن راضی نیستند، اصلا نگران بد فرم شدن ابروهای خود نباشند. هر چه میکروبلیدینگ و فیبروز را تنها می توان روی ابروهای تمیز کار کرد، امکان انجام میکروپیگمنتیشن روی ابروهای دارای تاتو قدیمی وجود دارد. در مرکز تاتو صورت خانم سحر هدایتی، امکان ترمیم تاتوهای قدیمی با استفاده از متد میکروپیگمنتیشن فراهم شده و خیال مشتریان را بابت این نگرانی برطرف کرده است.


در متد میکروپیگمنتیشن از یک قلم برقی استفاده می شود. اساس کار میکروپیگمنتیشن مبتنی بر اصول علمی است که با استفاده از دستگاه های استاندارد و وسایل یکبار مصرف صورت می گیرد و این امکان را به پیگمنتر می دهد که آرایش دائمی ایمن را پیاده سازی کند.


طی انجام میکروپیگمنتیشن، رنگدانه های زیست سازگار در عمق مشخصی از پوست تزریق می شوند که این عمل، آسیب به بافت های پوستی را به حداقل می رساند. شاید برایتان جالب باشد بدانید که این نوع تتو علاوه بر کاربردهای زیبایی در حوزه پزشکی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. اگر بخواهیم میکروپیگمنتیشن را با تاتو سنتی مقایسه کنیم، این روش دارای درد و خونریزی کمتری بوده و ماندگاری بالاتری نیز دارد.

 

هاشور ابرو روی تاتوی قدیمی

 


میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ دو روش آرایش نیمه دائمی هستند که در ظاهر شباهت های بسیاری به هم دارند، در صورتی که تفاوت های جزئی نیز در آن ها مشاهده می شود. به عنوان مثال برای طراحی ابرو به متد میکروپیگمنتیشن از ابزار دیجیتالی استفاده می شود؛ این در حالی است که دستگاه مورد استفاده در روش میکروبلیدینگ، غیر الکتریکی بوده و به صورت دستی انجام می گیرد.
انجام تتو به روش میکروپیگمنتیشن در لایه های عمیق تری از پوست صورت می گیرد و مدت زمان بیشتری را نسبت به میکروبلیدینگ می طلبد. در میکروبلیدینگ از تیغ نازکی برای هاشور زدن استفاده می شود؛ در حالی که برای پیاده سازی میکروپیگمنتیشن، نیاز به ایجاد صدها نقطه تا زمان شکل گیری ابرو است.


میکروپیگمنتیشن هر دو تا پنج سال نیاز به ترمیم دارد؛ این مدت زمان در روش میکروبیلدینگ به شش ماه تا یک سال می رسد. میکروپیگمنتیشن به مراقبت های بیشتری نیاز دارد و هزینه آن از تتو به روش میکروبیلدینگ نیز بیشتر است.


کلاس آموزش تاتو به روش میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ در غرب تهران


خانم 

هنرمند

 علاوه بر خدمات تاتو حرفه ای، به آموزش جدیدترین مباحث در حوزه تاتو میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ نیز می پردازند. ایشان هر ماهه کلاس های آموزشی را به صورت خصوصی و نیمه خصوصی برگزار می کنند و طی آن به انتقال متدهای روز دنیا می پردازند. هنرجویان پس از گذراندن دوره های آموزشی موفق به اخذ مدرک بین المللی می شوند و می توانند به سرعت وارد بازار کار شوند.

 

 

جهت شرکت در کلاس های آموزشی یا بهره مندی از خدمات میکروپیگمنتیشن می توانید با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایید.

 

 

 

سالن زیبایی منیر هنرمند در سعادت آباد غرب تهران

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: