شنبه 04 دی 1395 - 12:23:44

برداشتن ناخن مصنوعی

نحوه برداشتن ناخن های آکریلیکی

آموزش برداشتن کاشت ناخن


 

برداشتن ناخن مصنوعی

امروزه کاشت ناخن در بین بانوان بسیار رواج پیدا کرده و آنها به جای این که نگران شکستن ناخن های خود باشند، ترجیح می دهند از ناخن های کاشته شده زیبایی استفاده کنند که طراحی به هر صورتی روی آن ها ممکن است. داشتن ناخن هایی با طراحی های متنوع و زیبا حس خوبی به افراد می دهد. اما گاهی حتی این ناخن های زیبا هم خسته کننده است و افراد به دنبال روش های مناسبی برای برداشتن ناخن مصنوعی از روی ناخن های خود هستند. در این مقاله از سایت آرایشی رژلب به این موضوع بیشتر پرداخته شده و نحوه صحیح  برداشتن ناخن های آکریلیکی آموزش داده می شود.

وسایل مورد نیازجهت برداشتن ناخن مصنوعی

  • روغن زیتون
  • ناخن گیر
  • آب
  •  ژل پترولیوم
  • لاک پاک کن و یا استون
  • سوهان ناخن
  • حوله
  •  بافر ناخن
  •  یک کاسه
  • کرم مرطوب کننده
  •  

مراحل برداشتن ناخن های آکریلیکی

ابتدا باید از یک ناخن گیر استفاده کرده و ناخن مصنوعی خود را کوتاه کنید.

 

سپس داخل کاسه ای که از قبل آماده کرده بودید، استون بریزید.

 

در مرحله بعد، با کمک یک سوهان و یا بافر سطح روی ناخن ها را از هرگونه ناخن آکریلیکی پاک کرده و این کار را تا جایی انجام دهید که هر گونه ماده اضافی از روی ناخن ها پاک شود.

 

سپس کرم و یا ژل پترولیوم را روی پوست اطراف ناخن به خوبی بمالید تا پوست ظریف کناره های ناخن ها آسیب نبیند. همچنین می توانید زیر ناخن ها را هم کرم زده و این کار را به صورت دولایه انجام دهید تا احتمال آسیب دیدن ناخن ها کمتر شود.

 

در مرحله بعد، باید چسب روی ناخن ها  از روی آن ها برداشته شود. به همین دلیل ناخن های خود را که از قبل سوهان زده و ناخن های آکریلیکی را از روی آن ها پاک کرده بودید داخل ظرف حاوی استون قرار داده و حداقل 30 دقیقه صبر کنید تا چسب روی ناخن ها به خوبی کنده شود.

 

در این مرحله برای خلاصی از ناخن مصنوعی می توانید مدت زمان بیشتری صبر کنید تا هرگونه اثری از روی ناخن های شما پاک شود. برای این کار نیز حداقل باید 20 دقیقه صبر کنید.

 

در مرحله بعد، پس از این که ناخن های آکریلیکی از روی ناخنهای شما کنده شدند، باید ناخن ها را با آب به خوبی شسته و هر گونه اثری از استون و یا کرمی که دور ناخن ها زده بودید را پاک کنید.

 

در این مرحله مرطوب کردن ناخن ها اهمیت زیادی دارد. به همین دلیل باید ناخن ها را به کمک روغن زیتون چرب کرده و با این کار رطوبت از دست رفته آن ها را باز گردانید. برای اطمینان از جذب روغن زیتون به داخل پوست هم می توانید به مدت 20 دقیقه دست های خود را که حاوی این روغن هستند، ماساژ دهید.

 

در مرحله آخر بعد از این که از مرطوب کننده استفاده کرده و باز هم احساس کردید که ناخن های شما زبر هستند و بقایای ناخن های آکریلیکی روی آن ها باقی مانده باید از بافر استفاده کرده و هرگونه اثری را از روی ناخن های خود پاک کنید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت آرایشی رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

شنبه 04 دی 1395 - 15:58:54
خوب بود ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: