سه شنبه 01 مهر 1393 - 22:19:40

آموزش استفاده از سایه چشم و روش صحیح آرایش چشم و سایه زدن

اگر از سایه استفاده می کنید این تصویر به شما کمک خواهد کرد . چرا که بر حسب تیره و روشن بوده سایه نشانتان خواهد داد که چطور بهترین آرایش چشم را با سایه داشته باشید.

 

هنگام سایه زدن، روشن ترین رنگ را روی کل پلک، یعنی از خط مژه تا ابرو، میکشیم. این سایه روشن رنگ پایه آرایش چشم شما خواهد بود، درست مانند کرم پودر که رنگ پایه آرایش صورتتان است. این سایه روشن باعث دوام رنگ و همچنین جلوگیری از خط افتادن آرایش چشمتان میشود.
 
نکته:
 
روزها، وقتی که عجله دارید، رنگ پایه را زده و سپس ریمل بزنید.
 
پس از زدن رنگ پایه روشن، رنگ متوسط را پایین ابرو بزنید. این قسمت از چشم جایی است که اکثر خانمها سایه چشم را میزنند. رنگ متوسط را روی رنگ پایه پخش کنید.
 
رنگ سوم را هم میتوانید اضافه کنید برای رنگ سوم از یک رنگ تیره استفاده کنید تا در نگاهتان عمق ایجاد کند. رنگ تیره را در امتداد خط مژه بالا و گوشه خارجی چشم و همچنین از وسط پلک پایین به سمت خارج چشم بکشید تا با سایه ای که به پلک بالا زده اید یک حالت مثلثی در گوشه چشم ایجاد کند. این سایه باعث میشود که چشم و خط ابروی شما برجسته تر نشان داده شود.
 
سایه سوم را خوب پخش کنید تا چشم شما بهتر شکل بگیرد.
 
چگونگی زدن سایه میتواند چشمانتان را بزرگتر، کوچکتر، با فاصله زیاد و یا با فاصله کم جلوه دهد. راز کار در این است که سایه چشم  را طوری بزنید که نگاهتان جلب توجه کند نه سایه تان.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

یکشنبه 04 آبان 1393 - 16:37:42
سلام من با کارهای شما آشنائی ندارم دراصفهان نمایندگی ندارید
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: