پنجشنبه 17 خرداد 1397 - 23:43:54

همه چیز در مورد ماسک صورت کاغذی


فواید ماسک کاغذی 

ماسک کاغذی چیست؟

 

 

ماسک کاغذی (شیت ماسک) کاغذی با لیاف طبیعی است که به شکل صورت برش داده شده است و حاوی مواد تغذیه کننده پوست است که اصطلاحا به آن سرم پوست میگویند. این نوع ماسک میتواند از مواد مختلفی اعم از کاغذ، مواد و الیاف طبیعی یا ژل ساخته شده باشد. فایده این نوع ماسک اسن است که نیازی به وسیله ای مخصوص برای زدن آن ندارید نیازی نیست نگران ریخن آن باشید و از همه مهمتر بعد از استفاده از آن احتیاجی به شستن صورت نیست. این نوع ماسک در بسته بندی های تکی به فروش میرسد و یکبار مصرف است. در این مقاله از سایت آرایشگری رژلب در رابطه با ماسک کاغذی پوست میخوانید. 

 

 

 روش استفاده از ماسک کاغذی


روش استفاده از این نوع ماسک بسیار آسان است. ابتدا مطمئن شوید صورتتان کاملا تمیز است. ماسک را روی پوستتان بگذارید، ین 20 تا 30 دقیقه صبر کنید و بعد ماسک را برارید و از لطافت پوستتان لذت ببرید. مهمترین مزیت ماسک کاغذی این است که شما میتوانید حین انجام کارهای روزمره تان ماسک را به صورت بزنید و نگران افتاد آن یا ریختن آن در خانه نباشید. با آسودگی خیال به کار های دیگرتان بپردازید و بعد از زمان معین ماسک را بردارید. همه ی یان مواد را اضافه کنید که بعد از برداشتن ماسک اصلا احتیاجی نیست پوست را آبکشی کنید. ماسک کاغذی فقط در یک سایز تولید میشود ولی از آنجایی ک همه ی صورت ها شبیه هم نیستند بهتر است برای گذاشتن ماسک روی صورت از ناحیه پیشانی شروع کنید و در حالی که تمام پستی و بلندی های صورت را میپوشانید به سمت پایی بیایید. هیچ محدودیتی در میزان استفاده از این ماسک وجود ندارد اما توصیه متخصصان پوست این است که هفته ای سه بار استفاده از آن کافی است.

 

 ماسک کاغذی در اصل از کجا آمده است؟


ماسک کاغذی در کشور کره جنوبی متولد شده است. این ماسک جزو مراقبت های پوستی هر خانم کره ای است. امروزه این ماسک در آمریکا و اروپا طرفداران زیادی پیدا کره است. بعد از اینکه ستاره های هالیوودی چندین پست اینستاگرامی از خود منتشر کردند که در عکسشان ماسک کاغذی به صورت داشتند این ماسک در آمریکا به شدت محبوب شد و به نوعی صنعت آرایشی بهداشتی آمریکا را تحت تاثیر قرار داد.

 

 

ماسک صورت کاغذی و فواید آن 

 

 فواید ماسک کاغذی چیست؟


ماسک کاغذی در سرم پوستی خیس میخورد. این سرم های پوستی حاوی مواد مختلفی از جمله هلیارونیک اسید، ویتامین و مواد تغذیه کننده پوست هستند. پوشش کاغذی ماسک باعث میشود تا رظوبت ماسک به سرعت خشک نسده و مدت زمان بیشتری روی پوست بماند. همین امر باعث نفوذ عمیقتر رطوبت و مواد مذی به درون پوست میشود. به همین علت است که با تنها یکبار استفاده از ماسک کاغذ یمتوجه تغییرات محسوس پوستتان خواهید شد.
این سرم که مملو از ویتامین و مواد معدنی است و مثل ماسک های قدیمی روی پوست خشک نمیشود، پوست را به صورت عمقی آبرسانی میکند. بعضی از این ماسک ها حاوی خواص روشن کنندگی پوست نیز هستند. بعد از استفاده از ماسک کاغذی پوستتان به مراتب روشن تر و درخشان تر خواهد شد.

 در ماسک کاغذی از چه موادی استفاده شده است؟


بسته به اینکه ماسک برای چه هدفی ساخته شده باشد مواد و محتویان آن نیز متفاوت خواهد بود. اما موادی که عموما د رتمامی ماسک های کاغذی مشترکا استفاده میشود آلوئه ورا، ویتامین C، مواد ضد باکتری و قارچ، مواد تخمیری لاکتوباسیل هستند. البته برخی از ماسک های کاغذی که جدیدا تولید شده اند حاوی مواد شیمیایی مثل پارابن و فنوکسی اتانول هستند که برای پوست مضر است.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: