شنبه 28 مهر 1397 - 12:25:34

پاکسازی پوست با آب گازدار


جدیدترین روش شستشوی صورت

راز پاکسازی پوست با آب گازدار

 

 

پاکسازی پوست به روش های مختلفی انجام می شود. از جمله این روش ها، استفاده از انواع پاک کننده ها و صابون هایی است که در بازار برای پاکسازی پوست موجود است. امّا در این مقاله از سایت آرایشی رژلب ما قصد داریم، شما را با جدیدترین روش برای پاکسازی پوست آشنا کنیم. نام این روش "پاکسازی پوست با آب گازدار" است.

 

آب گازدار چیست؟

آب گازدار در بیشتر محصولات آرایشی مثل انواع ماسک ها و تونرها یافت می شود. آب گازدار کمک می کند تا پوست شما به راحتی تمیز شود و کثیفی ها را از منافذ عمیق پوست از بین می برد. کربنات موجود در آب گازدار کثیفی و چربی های اضافه داخل منافذ پوست را پاک می کند.

به عنوان مثال: آب گازدار در دمای اتاق به یک وازودیلاتور تبدیل می شود. به این معنی که رگ های شما را باز می کند و به جریان می اندازد. در حین پاکسازی پوست با آب گازدار، خون به بافت های پوست میرسد و این حرکت به نوبه خود میزان اکسیژن در پوست را افزایش می دهد. پاکسازی پوست با آب گازدار، باعث می شود که پوست کارکرد بهتری داشته باشد و پوست شما سالم تر به نظر برسد.

 

 

پاکسازی پوست

 

 

 

آیا پاکسازی پوست با آب گازدار ضروری است؟


طبق نظریه دکتر انجلمن PH  آب شیر برابر با 5.5 از 7 است که باعث اسیدی شدن سطح خارجی پوست می شود. همچنین آب شیر، باعث خشکی پوست می شود و این خشکی ترک هایی کوچک را در پوست شما ایجاد می کند که باعث به وجود آمدن آکنه و جوش و رشد باکتری ها می شود. البته پاکسازی پوست با آب گازدار نیز دارای همین سطح از PH  است؛ امّا فرق بزرگی که با آب شیر دارد در این است که آب گازدار به خاطر وجود کربنات از اسیدی شدن و آسیب های پوستی جلوگیری می کند. حتی نوشیدن آب گازدار به مراتب مفیدتر از آب شیر است. همچنین با اضافه کردن کربن دی اکسید به آب معمولی، می توانید PH آن را تغییر دهید و پوست خود را سالمتر کنید.

 

نحوه استفاده از آب گازدار برای پاکسازی پوست


صورت تان را روزانه با آب گازدار بشویید یا حتی آب گازدار را در کاسه ای بریزید و صورت خود را در کاسه به مدت 10 ثانیه قرار دهید. صابون تان را با آب گازدار آبکشی کنید و پس از زدن مرطوب کننده با یک حوله تمیز، صورت تان را خشک کنید.

 

نکته مهم 

اگر پوست حساسی دارید، بهتر است که هر روز صورت خود را با آب گازدار نشویید.همچنین اگر احساس می کنید، گاز این آب برای شما سنگین است، می توانید آب را با مقداری آب معدنی مخلوط کنید. سپس پاکسازی پوست را انجام دهید. برای درخشان نشان دادن پوست تان، می توانید آب گازدار را با چای سبز مخلوط کنید. سپس با یک پنبه محلول را به صورت خود بزنید و به مدت 10 دقیقه بگذارید روی پوست تان بماند. در نهایت پوست خود را بشویید. پیش پاکسازی پوست با آب گازدار بهتر است آن را روی گوشه ای از صورت خود امتحان کرده و در صورتی که واکنش آلرژیک نسبت به آن نداشتید از آن استفاده ببرید.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: