دوشنبه 13 آذر 1396 - 18:28:57

معرفی بهترین کرم ضد چروک

کرم ضد چروک چه تاثیری بر پوست دارد؟

آشنایی با انواع مختلف ضد چروک

 

کرم ضد چروک

 

چرا پوست ما چروک می شود؟

دلایل به وجود آمدن چین و چروک چیست؟


پیری پوست روندی طبیعی است که با افزایش سن اتفاق می افتد. امروزه همه مردم به دنبال راهی هستند که این روند را به تعویق بیندازند. در حدود سن 30 سالگی ساخت کلاژن در پوست کند شده و به تدریج متوقف میشود. بنابراین استفاده از کرم های ضد چروک از این سنین توصیه میشود. البته شروع استفاده از کرم های ضد چروک در افراد مختلف متفاوت است و بستگی به میزان خشکی و نوع نژاد دارد. هرچه سن بالاتر می رود پوست خشک تر می شود و با خشکی پوست خطوط و چروک نمایان تر می شوند. مرطوب کننده ها با رساندن آب و رطوبت کافی به پوست مانع این خشکی شده و در نهایت پوست را شاداب تر نگه می دارد. همزمان با مصرف محصولات ضد چروک حتما با ضدآفتاب ها از پوست خود محافظت کنید. محافظت از آفتاب نه تنها احتمال سرطان پوست را به شدت کاهش می دهد بلکه تاثیر بسزایی در پیشگیری از چروک نیز دارد. برنزه کردن با دستگاه های سولار را فراموش کنید. استفاده از این روش ها پوست را در معرض اشعه های فرابنفش مضر قرار داده و روند پیری پوست را تند تر می کند.


چروک ها به دو دسته اصلی تقسیم میشوند:

دسته اول چروک های داینامیک(چروک های بیانی) نامیده می شوند. این چروک ها بیشتر در سنین پایین و بر اثر حرکات صورت ایجاد می شود مثل خط لبخند، خط اخم، خطوط پنجه کلاغی و خطوط افقی پیشانی که معمولا ضد چروک ها بر روی این خطوط به صورت موضعی باید استفاده شود. دسته دوم چروک های استاتیک می باشد. این چروک ها براثر بالا رفتن سن و از بین رفتن کلاژن و الاستین ایجاد می شوند که باید در این مواقع کرم های ضد چروک به صورت یکنواخت روی تمام پوست مالیده شود.

 

 معرفی محصولات ضد چروک الارو:

محصولات لاین آنتی رینکل:

  • کرم دور چشم آنتی رینکل
  •  سرم پلاس یوس هیدرا
  •  کرم یوس هیدرا

 


محصولات لاین آنتی ایجینگ:

  •  کرم دور چشم آنتی ایجینگ
  •  سرم پلاس ایج ریکاوری
  •  کرم ایج ریکاوری

 

 محصولات آنتی رینکل Anti wrinkle:

افراد در سنین پایین تر و حتی پوست های چرب نیاز به استفاده از ضد چروک دارند که این محصولات علاوه بر آبرسانی قوی خطوط سطحی را نیز برطرف میکنند. استفاده از این محصولات برای گروه سنی 25 تا 35 سال توصیه میشود. همچنین استفاده از محصولات لاین آنتی رینکل الارو جهت افزایش اثر و ماندگاری اثر بوتاکس تزریق شده توصیه میگردد.

 

 

 

انواع ضد چروک

 

 

 کرم دور چشم آنتی رینکل:

امروزه اکثر افراد در سنین جوانی از تیرگی دور چشم خود اظهار نارضایتی می کنند. این کرم دور چشم ضد چروک حاوی Caffeine  میباشد که به واسطه این ماده کمک به بهبود گردش خون اطراف چشم میکند و تاثیرزیادی بر روی برطرف کردن تیرگی آن دارد. این ژل کرم برای افراد زیر 35 سال به منظور پیشگیری از  و برطرف کردن خطوط ریز توصیه می شود. ماده Peptide solution هم در این کرم خاصیت کلاژن سازی و ضدچروکی دارد.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         

 سرم پلاس یوس هیدرا:

سرم یوس هیدرا ضد چروک است با بافت بسیار سبک که به دلیل جذب بالا برای پوست های چرب مناسب است. این سرم ضد چروک  میتواند ماندگاری بوتاکس را بیشتر کند و تاثیر خوبی روی خطوط سطحی تر بگذارد. سرم یوس هیدرا مناسب افرادی است زیر 35 سال که به دنبال محصولی برای پیشگیری از چروک می گردند. این سرم به دلیل دارا بودن دو ماده Argireline  و Soy isiflavones کمک به کاهش چین و چروک و افزایش کلاژن سازی پوست می کند.

 

کرم یوس هیدرا کلاژن سازی پوست را افزایش میدهد. با داشتن روغن دانه کنجد و روغن جوانه گندم رطوبت رسانی فوق العاده ای برای پوست انجام می دهد و خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش میدهد. این کرم مناسب افراد زیر 35 سال و پوست های چرب و مختلط است. کرم یوس هیدرا به واسطه ماده Argireline  که همان ماده ای با عملکرد شبه بوتاکس است کمک به کاهش چروک های ناشی از حرکات صورت می کنند و ماده ی Soy isoflavones کلاژن ساز و ضدچروک قوی محسوب می شود که از بین برنده خطوط و چروک می باشد.

 

 محصولات لاین آنتی ایجینگAnti aging:

عموما بعد از 35 سال که علایم پیری نمایان میشود فرد نیاز دارد که از گروه محصولاتی استفاده کند که خاصیت ضد چروک و لیفتینگ قوی داشته باشه تا  عمق خطوط کاهش پیدا کند. این دسته از محصولات ضد چروک الارو برای پوست های نرمال تا خشک قابل استفاده است. زیرا علاوه بر رطوبت رسانی مطلوبی که دارند اثربخشی مناسبی نیز بر روی چین و چروک دارند.

 

کرم دور چشم آنتی ایجینگAnti aging eye contour cream:

این کرم دور چشم برای افراد بالای 35 سال که از خشکی پوست به ویژه خشکی پوست اطراف چشم احساس نارضایتی دارند بسیار مناسب است زیرا liftessence  موجود در این کرم خاصیت ضدچروکی و لیفتینگ آنی به پوست می دهد و از شل شدن و افتادگی پوست اطراف چشم جلوگیری می کند. همچنین عصاره شاه بلوط هندی کمک به بهبود تیرگی و پف دور چشم با مکانیسم بهبود گردش خون در ناحیه اطراف چشم می کند. حس رطوبتی که این کرم در  ناحیه دور چشم ایجاد می کند برای افرادی با پوست خشک بسیار خوشایند است.

 

 

کاربرد ضد چروک

 


سرم پلاس ایج ریکاوریAge recovery lifting serum +:

سرم ضد چروک و سفت کننده ایج ریکاوری از شل شدگی و افتادگی پوست به واسطه ماده Liftessence جلوگیری میکند. دارای مواد موثره غنی با قدرت جذب بالا می باشد و برای سنین 35 سال به بالا که به دنبال راهی برای کاهش عمق خطوط چهره خود هستند مناسب است.


 کرم ایج ریکاوری Age recovery lifting cream:

افراد در سنین پیری عموما از خشکی و زبری پوست رنج می برند کرم ایج ریکاوری الارو علاوه بر رطوبت رسانی بالایی که دارد به واسطه Matrixyl 6 و Liftessence استحکام و الاستیته پوست را حفظ کرده و از ایجاد چروک های ناشی از افزایش سن جلوگیری می کند. سنین بالای 35 سال که پوست نرمال رو به خشک یا خیلی خشکی دارند میتوانند کرم ایج ریکاوری را روز و شب روی پوست تمیز بمالند.
 

جهت سفارش محصولات الارو 

02189328000

نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (5)

دوشنبه 27 آذر 1396 - 18:09:46
یه کرم ضد جوش لطفا بگید به خصوص بعد از اصلاح
سه شنبه 14 آذر 1396 - 04:39:53
فک کنم ٣٠ سالگی به بعد باید زد
دوشنبه 13 آذر 1396 - 23:43:13
کرم ضد چروک را بهتره روز بزنیم یا شب؟
دوشنبه 13 آذر 1396 - 19:11:11
کرم ضد چروک فوری هم وجود داره؟
یعنی شنیدم که هست
می خوام بدونم صحت داره یا نه
دوشنبه 13 آذر 1396 - 18:21:27
از چند سالگی باید ضد چروک بزنیم؟
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: