یکشنبه 12 آذر 1396 - 16:38:18

بهترین مارک پاک کننده صورت

محصولات پاک کننده صورت چه ویژگیهایی دارند؟

شوینده مناسب برای انواع  پوست

پاک کننده مناسب پوست

 

 


برای داشتن پوست شاداب و شفاف در قدم اول باید ذرات آلاینده را از روی سطح پوست و داخل منافذ تمیز کرد. در اینکه همه نیاز دارند در طول روز پوست خود را شستشو دهند شکی نیست ولی انتخاب شوینده مناسب با پوست مساله مهمی است که باید به آن توجهی ویژه داشت. برای این منظور میتوان از شوینده های مختلف به شکل فوم و ژل یا پاک کننده ها مثل تونر متناسب با نوع پوست و سبک زندگی استفاده کرد. به واسطه فوم و ژل میتوان سطح پوست را از آلودگی و آرایش تمیز کرد و از تونر ها به عنوان پاک کننده عمقی منافذ استفاده نمود. پاک کننده های پوست براساس نوع پوست تفاوت هایی دارند: پاک کننده های پوست چرب علاوه بر قدرت پاک کنندگی بالا میتوانند چربی پوست را کنترل کنند و خاصیت قابض منافذی دارند. پوست های نرمال تا خشک نیز به واسطه شوینده ها میتوانند علاوه بر زدودن آلودگی از روی پوست آبرسانی و رطویت رسانی شوند.

 

 شوینده های پوست چرب و مختلط

 فوم شستشوی فرش بالانسینگ

 ژل شستشوی پوست چرب و آکنه ای

تونر پاک کننده فرش بالانسینگ

 کرم شستشوی حاوی دانه های اسکراب

 

شوینده های پوست خشک و نرمال

 فوم شستشوی کامفورتینگ

 تونر پاک کننده کامفورتینگ

شوینده کرمی مناسب انواع پوست

 


 شوینده های پوست چرب و مختلط

پوست های چرب همیشه به دنبال راه حلی برای برطرف کردن چربی اضافی و حذف براقیت پوستشان هستند. پاک کننده های پوست چرب میتوانند به کنترل شدن چربی پوست کمک کنند و علاوه برآن پوست را آبرسانی و رطوبت رسانی کنند. متخصصین معتقدند شوینده ها و پاک کننده های پوست چرب میتوانند روی منافذ باز اثر بگذارند و در درمان و بهبود آکنه تاثیر بسزایی داشته باشند.

 

 

شوینده پوست صورت

 



فوم شستشوی فرش بالانسینگ Fresh balancing foam:

پوست های چرب برای پاک کردن آرایش و آلودگی از روی پوستشان نیاز به پاک کننده ای دارند که چربی پوست را کنترل کند و همچنین ملایم با پوست صورت بوده و از خشک شدن آن چلوگیری کند. فوم فرش بالانسینگ الارو به واسطه ماده ای به نام Salicylic Acid علاوه بر تنظیم ترشح چربی پوست خاصیت آنتی باکتریالی هم دارد و به بهبود و درمان آکنه نیز کمک می کند. فوم پوست چرب الارو به واسطه پروتئین هیدرولیز شده سویا مرطوب کننده و احیا کننده پوست نیز است.

 


ژل شستشوی پوست چرب Akne wash cleansing gel:

پوست های چرب و آکنه ای همواره به دنبال پاک کننده ای هستند که علاوه بر داشتن خاصیت شویندگی قوی، به پیشگیری و بهبود آکنه نیز کمک کند. این ژل حاوی Salicylic Acid بوده و به واسطه آن ترشح چربی پوست به خوبی کنترل می شود. این محصول الارو آنتی باکتریال بوده و خاصیت ضدالتهابی و پیشگیری از ایجاد جوش را نیز دارد. یک قانون کلی در رابطه با پاک کننده پوست چرب وجود دارد که بهتر است با پوست اطراف چشم تماس پیدا نکنند.

 مزیت فوم ها نسبت به ژل این است که به دلیل عدم سایش و حالت کف مانندی که دارند استفاده از آنها راحت تر است و احتمال بروز حساسیت در پوست های نازک را کاهش می دهند ولی ژل ها به دلیل غلظت بیشتر پاک کنندگی عمیق تری نسبت به فوم ها دارند.

 


تونر پاک کننده فرش بالانسینگ fresh balancing toner:

تونر ها پاک کننده هایی هستند که مهمترین مزیتشان این است که نیاز به آبکشی ندارند به همین دلیل در زمان مسافرت یا بعد از هرگونه فعالیت ورزشی بسیار مناسب هستند. این تونر پاک کننده فرش بالانسینگ الارو به دلیل داشتن مواد کنترل کننده چربی(Salicylic Acid)علاوه بر پاک کنندگی، چربی پوست را کم کرده و به کوچک کردن منافذ پوست نیز کمک میکند. این تونر را به دفعات در طی روز میتوان استفاده کرد.

 


 کرم شستشو حاوی دانه های اسکراب Akne Exfoliate:

برای افزایش شفافیت و پاکسازی پوست میتوانید دو بار در هفته از اسکراب استفاده کنید .Salicylic Acid  موجود در اسکراب کمک میکند که چربی پوست کنترل شود و سایش ملایمی که دانه های اسکراب در این محصول الارو ایجاد می کنند موجب احیا کنندگی و جوان کنندگی پوست می شود. این اسکراب میتواند دانه های سر سیاه و سر سفید را برطرف کند.

 

انواع شوینده های پوست

 


 شوینده های پوست نرمال تا خشک:

همیشه شنیده ایم که پوست های خشک به دلیل حساسیتی که دارند بهتر است کمتر در معرض پاک کننده های قلیایی یا حتی آب قرار بگیرند. پاک کننده های الارو به دلیل داشتن PH متناسب با پوست و مواد مرطوب کننده ملایم بوده و خاصیت رطوبت رسانی بالایی دارند به همین دلیل  بدون ایجاد حساسیت و اثرات خشکی، پوست را از آلودگی پاک میکنند.


 فوم شستشوی کامفورتینگ Comforting & revitalizing foam:

پوست های خشک به دلیل حساسیتی که دارند برای شستشوی آرایش و آلودگی از روی پوست صورت نیاز به یک پاک کننده ملایم مثل فوم دارند. فوم ها به راحتی روی پوست پخش میشوند و فوم شستشوی کامفورتینگ برای پوست های خشک و حساس به سایش مناسب تر است. فوم کامفورتینگ الارو با حفظ رطوبت پوست توسط عصاره گل پنیرک صحرایی از ایجاد حس کشیدگی و خشکی جلوگیری میکند.

 


 تونر پاک کننده کامفورتینگ Comforting & revitalizing toner:

این تونر مناسب برای پاک کردن آلودگی های محیطی و آرایش از روی پوست بدون نیاز به آبکشی می باشد. تونر کامفورتینگ بسیار مغذی و سرشار از ویتامین ها و پروتئین ها است. رطوبت طبیعی پوست را به دلیل وجود پروتئین هیدرولیز شده سویا و پرو ویتامین B5 حفظ میکند. این تونر قادر به خنثی کردن رادیکال های آزاد و بهبود خاصیت ارتجاعی پوست می باشد. تونر کامفورتینگ الارو قابل استفاده دور چشم می باشد.

 


پاک کننده کرمی مناسب انواع پوست Facial creamy cleanser:

پاک کننده ای است که بدون بهره گرفتن از مواد شیمیایی پوست را به خوبی از آرایش و آلودگی پاک می کند. این پاک کننده  صورت مناسب همه افراد و انواع پوست به جز پوست چرب می باشد. از مزیت های مهم کرمی کلینزر الارو این است که هم همراه آبکشی هم بدون آبکشی قابل استفاده است. کرم کلینزر الارو هم پاک کننده کل صورت حتی دور چشم وهم کل بدن برای پوست های خشک و حساس است. این شوینده کرمی صورتبه واسطه ترکیبات ارزشمندش نظیردکسپانتنول، پروویتامین B5، هیالورونیک اسید آبرسانی قوی، تغذیه کنندگی و نرم کنندگی دلپذیری به پوست میبخشد.

 

جهت سفارش محصولات الارو 

02189328000

 

مطاب مرتبط با پاک کننده پوست:

پاک کننده مناسب برای پوست چرب

بهترین مارک کرم ضد آفتاب

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (3)

سه شنبه 28 آذر 1396 - 17:08:20
تونر الارو عالیه ما همیشه آخر کار های گریم سه بعدی که بعضی از خمیرها مقداریش روی صورت می مونه از تونر الارو می زنیم و راحت پاک می کنیم
یکشنبه 12 آذر 1396 - 22:26:36
ژل شستشو بهتره یا کرم؟
یکشنبه 12 آذر 1396 - 17:42:25
من فیس واش الارو را دارم عالیه
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: