شنبه 02 دی 1396 - 15:33:04

پاک سازی و لایه برداری پوست صورت با اسکراب

برای پاکسازی بهتر پوست صورت، از چه محصولی استفاده کنیم؟

اسکراب بهترین لایه بردار پوست

 

 

طرز استفاده از اسکراب 

 

 

پاک سازی و لایه برداری پوست صورت با اسکراب


  تعریف اسکراب

کلمه اسکراب به معنای سایش ملایم می باشد . دانه های اسکراب که دربرخی محصولات شوینده صورت موجود هستند، وظیفه شان لایه برداری ملایم پوست در حین شستشو می باشد. لایه برداری کلمه‌ای عام است که شامل لایه‌های عمقی‌تر پوست نیز می‌شود. البته لایه برداری‌های عمیق پوست باید توسط پزشک انجام شود و افراد نباید خودسرانه اقدام به این نوع لایه‌برداری کنند. بهتر است از کرم‌های لایه‌بردار تحت نظر پزشک متخصص استفاده کنید.

   لایه برداری ملایم،  پوست را جوان کرده و درخششی زیبا به آن می‌بخشد؛ در نتیجه با این همه مزایایِ فوق‌العاده اسکراب صورت امری ضروریست. با این کار از شر سلول‌های مرده‌ای که روی پوست شما جا خوش کرده‌اند خلاص می‌شوید و راه را برای جایگزینی سلول‌های جدید باز می‌کنید.

  اسکراب پوست، آلودگی‌ها را از منافذ پوست خارج کرده و پوست را نرم و لطیف می‌کند با اسکراب و زدودن آلودگی‌ها از سطح پوست، کرم چین و چروک، کرم صورت یا محلول ضد آکنه شما موثرتر از قبل عمل خواهد کرد، زیرا اجازه نفوذ به زیر سلول‌های پوستی داده می شود و سلول‌های مرده مانع رسیدن و جذب مواد مغذی به پوست نخواهند بود.

  معمولاَپوست هایی که دارای چربی زیادی هستند، دچار تجمع پوست های مرده در قسمت های صورت، آرنج زانو و قوزک پا می شوند.بعد از استفاده از اسکراب ها، جوش های سطحی و پوست های مرده از روی پوست از بین می روند، و شما احساس خنکی، سبکی و تازگی خواهید نمود.

 

  برای از بین بردن چربی های پوست خود چه کارهایی می توانیم انجام دهیم؟

اگر پوست صورت یا بدن چرب باشد  باید در انتخاب محصولات مراقبتی و شوینده پوست دقت بیشتری شود چرا که اگر از هر محصول عمومی استفاده شود نه تنها چربی پوست از بین نمی رود بلکه باعث ترشح بیشتر چربی پوست می شود. بهترین روش برای کنترل چربی پوست استفاده ازشوینده های مخصوص پوست چرب و در کنار آنها استفاده از اسکراب ها می باشد.

محصولات مراقبتی و زیبایی الارو Ellaro  با دارا بودن سبد کامل محصولات خود در زمینه پاک کننده ها خیال شما را برای مراقبت دائمی پوست، راحت می نماید. 


  چرا شوینده های اسکراب برای پوست مفید هستند؟

شوینده های اسکراب حاوی دانه های کوچکی ماننددانه پودرهستند که به پوست شما حس لطافت و جوانی می بخشند. این دانه ها، سلول های مرده و پیر پوست را جدا و لایه جوان تر پوست را نمایان و جایگزین آن می کنند و به پوست شما حس لطافت وجوانی می بخشند.
اسکراب ها جزء آخرین ملزوماتی هستندکه به مجموعه مواد آرایشی و بهداشتی بانوان راه پیداکرده اند.

شاید استفاده از اسکراب ها چندان ضروری به نظر نرسد، اما این اسکراب ها هستند که سلول های مرده را ازسطح پوست جداکرده وباعث تسریع رشد سلول های جوان می شوند. اگرشما از آن دسته افرادی هستید که هرروز آرایش می کنید و از پنکیک و کرم پودر برای یکنواخت ساختن پوستتان استفاده می کنید، به شما توصیه می کنیم که حتماَ وجود اسکراب را در لوازم آرایشی و بهداشتی پوستتان از ضروریات بدانید.

شما می توانید با توجه به نوع پوست و نوع اسکراب، از آن به عنوان یک پاک کننده استفاده کنید. اسکراب را پس از مرطوب کردن صورت روی پوستتان بزنید و به مدت چند دقیقه به آرامی با نوک انگشت هایتان به صورت دورانی صورتتان را ماساژ دهید. اگر برای این کار وقت کافی صرف نکنید، اسکراب ها هیچ تأثیری نخواهند داشت. ممکن است احساس کنید پوستتان کمی ملتهب و قرمز شده، که این امر طبیعی است و به خاطر جدا شدن لایه و سلول های پیر روی پوستتان است. در صورتی که پوست حساس دارید می توانید بعد از استفاده از اسکراب از ماسک های احیاء کننده و مرطوب کننده برای آبرسانی به پوستتان استفاده کنید. این ماسک ها التهاب پوستتان را از بین می برد و به پوست خنکی ویژه ای می بخشد.

 


  چه نوع اسکرابی را برای پوست خود تهیه کنیم؟

گاهی برای پاک کردن منافذ پوست به خصوص منافذ عمقی آن، حاضریم یک لیف زبر را با حرکات دوار روی پوست صورتمان بکشیم و هر دردی را تحمل کنیم! اما می توان با خرید و مصرف یک اسکراب با ترکیبات ملایم و طبیعی، و بدون درد، به پاکسازی منافذ پرداخت و سلول‌های مرده و پیر را از سطح پوست جدا کرد.

انتخاب درست و استفاده صحیح از اسکراب برای همه نوع پوستی اعم از خشک، چرب، حساس و مختلط معجزه‌ می‌آفریند.

اسکراب علاوه بر پاکسازی پوست و زدودن سلول های پیر، باعث روشن شدن رنگ پوست شده و بعد از استفاده، پوست را برای جذب بهتر و بیشتر محصولات آرایشی و بهداشتی به خصوص انواع کرم مرطوب کننده آماده‌ می‌کند. اما نکته قابل توجه این است که، ترکیبات همه اسکراب ها با کیفیت و عالی نیستند. بسیاری از اسکراب ها حاوی ترکیبات شیمیایی قوی می باشند که باعث ایجاد حساسیت پوستی می شوند.

 

 

پاک سازی پوست صورت با اسکراب

 

 


حتما در خرید اسکراب به نکات زیر توجه شود:

  • دارای پروانه بهداشت باشد.
  • بسته بندی مناسب داشته، روی لیبل آن تاریخ تولید نوشته شده باشد.
  • مواد شیمیایی در ترکیبات آن حداقل و رو به صفر باشد.
  • عاری از هرگونه اسانس و عطر شیمیایی باشد.

 

 

  مراحل استفاده از اسکراب به شرح زیر می باشد:


قبل از اینکه پوست صورت خود را با اسکراب ماساژ دهید ابتدا آن را با شوینده مناسب بشویید تا خوب تمیز شود.
اسکراب را روی پوست مرطوب استفاده نمایید
سپس اسکراب را با فشار روی پوست مالیده و ماساژ دهید
حتماَ به زمان استاندارد نگهداری اسکراب روی پوست دقت نمایید
حتماَ اسکراب را با فشار ملایم و به صورت دورانی روی پوست بمالید
در هفته بسته به میزان چربی پوست، و نیاز مراقبت از زیبایی، 1 تا 2 بار از اسکراب استفاده نمایید.
حتماَ بعد از انجام اسکراب، مواد را از روی پوست خود بشویید.
حتماَ از آب ولرم رو به خنک استفاده نمایید.
حتماَ بعد از اسکراب از ماسک های آب رسان یا نرم کننده استفاده نمایید.


محصولات مراقبت از زیبایی الارو Ellaro در سبد خود، انواع شوینده های مخصوص پوست های چرب و خشک و نرمال را دار می باشد این محصولات با پشتوانه علمی روز دنیا و تجهیزات پیشرفته تولید شده اند، و هم اکنون از طریق مراکز فروش و داروخانه های معتبر در دسترس می باشند.

 

جهت سفارش محصولات الارو 

02189328000

 

بهترین پاک کننده پوست، چه مشخصاتی دارد؟

پاکسازی و شستشوی صحیح پوست صورت

کرم ضد چروک پوست صورت مناسب

فیلم پاکسازی پوست چرب

 

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (2)

سه شنبه 26 دی 1396 - 11:08:19
میشه چند مارک اسکراپ خوب باقیمت مناسب روبفرمایید
شنبه 16 دی 1396 - 18:08:24
شنیدم الارو کرم پودر هم داره.درسته؟کسی استفاده کرده تا حالا؟
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: