سه شنبه 03 مرداد 1396 - 11:23:54

روش صحیح تبلیغات آرایشگاه

 

تبلیغات مناسب برای یک سالن زیبایی

آموزش شیوه صحیح تبلیغات آرایشگاه

 

تبلیغ آرایشگاه

 

 

یکی از مهم ترین پارامترهای داشتن یک آرایشگاه موفق و پرسود، داشتن یک برنامه تبلیغاتی مناسب و کاربردی است. اما متاسفانه بسیاری از سالن داران تبلیغات را از طریق تجربه انجام می دهند و ابتدا یک تبلیغ را انجام داده و پس از این که آن تبلیغات نتیجه گرفتند و یا نگرفتند، آن نوع تبلیغ را ادامه می دهند. این در حالی است که تبلیغات صحیح نیاز به استراتژی مناسبی دارد.

در این مقاله از سایت آرایشگری رژ لب به روش صحیح تبلیغات آرایشگاه پرداخته می شود.

 

 

روشهای اصولی تبلیغات آرایشگاه

 به وجود آوردن یک کمپین تبلیغاتی


تعیین بودجه

تبلیغات رنج وسیعی دارد و در طول سالیان مختلف روش های زیادی برای انجام آن به وجود آمده اند. اما انجام هر نوع تبلیغات نیاز به هزینه هایی دارد که این هزینه ها باید با توجه به بودجه آرایشگاه  باشد.

 

تشخیص نیاز مشتری آرایشگاه

آرایشگاهی می تواند تبلیغات موثری داشته باشد که خدمات خود را با توجه به نیاز مشتری ارائه دهد. برای این کار نیز کافی است به خدماتی که طرفداران بیشتری داشته توجه شده و تبلیغات را با توجه به این موارد انجام داد.

 

برندسازی آرایشگاه

هر آرایشگاه  باید برند خاص خود را داشته و فضا و خدمات منحصر به فرد خود را ارائه دهد. برای برند سازی می توان از یک اسم خاص برای آرایشگاه استفاده کرده و یا در طراحی سالن زیبایی از رنگ و وسایل خاصی استفاده کرد. همچنین باید توجه داشت که دکوراسیون سالن زیبایی با توجه به نیاز منطقه و مشتریان هدف شما باشد. روی کارت ها و یا تبلیغات آرایشگاه  نیز می توان از یک شعار تبلیغاتی زیبا کمک گرفت.در واقع نوع تبلیغات سالن زیبایی باید به نحوی باشد که حس و حال و هدف مجموعه شما را در ذهن مخاطب ماندگار کند

 

کمک گرفتن از آژانس های تبلیغاتی

در صورتی که بودجه سالن زیبایی اجازه بدهد، می توان از متخصصین تبلیغات کمک گرفت و با مراجعه به آژانس های تبلیغاتی، سالن زیبایی را تبلیغ کرد. همچنین می توان برای سالن زیبایی وبسایت ساخته و ازطریق این وبسایت به مردم اطلاع رسانی کرد.

 

طراحی وب سایت

برای تبلیغات آرایشگاه می توان وبسایتی طراحی کرده و تجربه مشتریان و رضایت آن ها را در این وبسایت نشان داد. همچنین با کمک این وبسایت می توان خدمات آرایشگاه را بهتر معرفی کرده و علاوه بر جذب مشتری های جدید، مشتری های قدیمی تر را نیز حفظ کرد.

 

 

تبلیغات سالن زیبایی

 

 ارتقاء آرایشگاه

 

تضمین خدمات آرایشگاه

در صورتی که نسبت به خدماتی که ارائه می دهید، مطمئن هستید می توانید خدمات آرایشگاه را تضمین کرده و با ارائه این تضمین به مشتری اعتماد آن ها را به آرایشگاه خود بیشتر کنید.

 

تبلیغات آرایشگاه در فضای مجازی

از آن جایی که امروزه فضای مجازی نقش مهمی در زندگی افراد دارند، می توانید در سایت ها و یا اپلیکیشن های تخصصی پرطرفدار تبلیغات آرایشگاه خود را ارائه داده و تبلیغات سالن زیبایی خود را به شکل گسترده تری در اختیار افراد قرار دهید.

 

ارتباط مداوم با مشتری های آرایشگاه

گاهی در تبلیغات ما فقط به دنبال جذب مشتری جدید هستیم و عملا از حفظ مشتریان قدیمی سالن زیبایی خودمان غافل می شویم و چه بسا که مشتریان قدیمی ما تحت تاثیر تبلیغ سایر مراکز زیبایی جذب آنها شوند شما به عنوان یک مکمل تبلیغاتی باید ارتباط خود را با مشتریانتان حفظ کنید و مهمترین نکته موضوع شروع ارتباط شماست، موضوع که انتخاب می کنید برای ارتباط گرفتن با مشتری باید برای او هم جذابیت داشته باشد به عنوان مثال در طول ماه تخفیف های متفاوتی را در نظر بگیرید و از طریق مختلف به مشتریانتان اطلاع رسانی کنید.سعی کنید جذابیت های متفاوتی را متناسب با سلیقه گروه های مختلف مشتریان ایجاد کنید به عنوان مثال شاید برای گروهی از مشتریان خدمات مشاوره رایگان پوست و مو موضوع جذابی باشد.

 

تخفیف های ویژه مخصوص مشتری های آرایشگاه

برای مشتری های ثابت خود تخفیف هایی در نظر گرفته و وفاداری آن ها به سالن زیبایی خود را تضمین کنید. همچنین می توانید اشانتیون هایی مانند شامپو و یا کرم به آن ها تقدیم کنید.اشانتیون های خدماتی هم برای شما به صرفه است و هم برای مشتریان جالب است مثلا بعد از کار رنگ و مش یک مشتری قدیمی می توانید یک مدل بافت مو ساده او را مهمان کنید.

 

تشویق مشتری ها برای تبلیغ آرایشگاه به دیگران

گاهی اوقات تبلیغات از زبان دیگران نقش مهم تری نسبت به تبلیغات انجام شده توسط خود آرایشگاه دارد. به همین دلیل نیز برای مشتریان ثابت خود که مشتری های جدیدی برای شما بیاورند، تخفیف هایی در نظر بگیرید.

 

همکاری با مشاغل دیگر

برای تبلیغات آرایشگاه خود می توانید با مشاغل دیگر مانند مزون ها، سالن های ماساژ، استخرها و یا مراکز مختلف دیگر همکاری کرده و برای کسانی که علاوه بر سالن زیبایی شما به مرکزی که با شما همکاری دارد مراجعه کند نیز تخفیف هایی در نظر بگیرید.

 

همکاری با برندهای آرایشی

با توجه به این که بسیاری از برندهای بزرگ آرایشی به صورت بین المللی فعالیت می کنند، می توانید با آن ها همکاری داشته و از محصولات این کمپانی ها استفاده کنید. البته فراموش نکنید که از کمپانی مورد نظر خود بخواهید که در سایت خود، نام سالن زیبایی شما را ذکر کرده و بگویند که محصولات آن درآرایشگاه شما موجود است.تا در سایه اعتمادی که افراد به آن برند دارند نسبت به شما و مرکز زیباییتان هم اطمینان کسب کنند.

 

فروش محصولات آرایشی بهداشتی

فروش محصولات آرایشی بهداشتی در آرایشگاه می تواند سود زیادی برای شما داشته باشد. زیرا مشتری به متخصص آرایشی خود اعتماد بیشتری داشته و محصولاتی را خریداری می کند که این متخصص زیبایی به او پیشنهاد کند.

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر یا مشاوره رایگان می توانید با شماره تلفن وب سایت رژلب تماس حاصل نمایید.

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

چهارشنبه 18 مرداد 1396 - 13:31:15
خانم زارعی خواستم ازتون تشکر بکنم واقعا مشاوره ای که بهم دادید خیلی دیدمو عوض کرد همیشه فکر می کردم چون بودجه کمی دارم نمیتونم خوب تبلیغات کنم الان فهمیدم کاملا راه و غلط می رفتم
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: